Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe grote politieactie aan het Brusselse Noordstation

Nieuwe grote politieactie aan het Brusselse Noordstation

11 antwoorden
857 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze fouilleren mensen en houden voertuigen tegen. Er zou geen sprake zijn van huiszoekingen. Ook aan Brussel Zuid zijn er blijkbaar acties.


www.hln.be

708 personen, 621 voertuigen en 13 handelszaken gecontroleerd in Brusselse probleemwijken: “Veiligheid van alle burgers in Brussel verzekeren”

Op verschillende plaatsen in Brussel is maandag een grote geïntegreerde politieactie gehouden. Onder meer in de Peterboswijk in Anderlecht en aan belangrijke treinstations zoals Brussel-Noord en Brussel-Zuid vonden uitgebreide controles plaats. “Het doel was om te zorgen voor een zichtbare...
www.hln.be www.hln.be
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oei, geen België meer voor mij.
Ik ga er al schuldig uitzien bij voorbaat.
Fijn dat een bewaker in AMS mij soms herkent .... "leuk dat je er weer bent !"
Dat werkt niet met de gendarmerie
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemmy zei:
Dilan for MP.
Klik om te vergroten...
Waar komt jouw profielfoto eigenlijk vandaan?
Gephotoshopped, of echt?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha deze titel met jouw avatar ernaast te chil

voor het nageslacht:
IMG_1836.jpeg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Hahaha deze titel met jouw avatar ernaast te chil

voor het nageslacht:
Bekijk bijlage 67523
Klik om te vergroten...
Dilan for MP.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Ze fouilleren mensen en houden voertuigen tegen. Er zou geen sprake zijn van huiszoekingen. Ook aan Brussel Zuid zijn er blijkbaar acties.


www.hln.be

708 personen, 621 voertuigen en 13 handelszaken gecontroleerd in Brusselse probleemwijken: “Veiligheid van alle burgers in Brussel verzekeren”

Op verschillende plaatsen in Brussel is maandag een grote geïntegreerde politieactie gehouden. Onder meer in de Peterboswijk in Anderlecht en aan belangrijke treinstations zoals Brussel-Noord en Brussel-Zuid vonden uitgebreide controles plaats. “Het doel was om te zorgen voor een zichtbare...
www.hln.be www.hln.be
Klik om te vergroten...
Ook wel een beetje terecht denk ik, als je in Peterbos woont en je houd je niet bezig met criminaliteit of drugs dan is het een angstige plek om te leven daar denk ik.
Het is eigenlijk zo´n plek waar politie zelfs niet echt meer wat te zeggen heeft volgens mij.

Een meer liberaal en duidelijk Belgisch drugsbeleid zou al een deel van de ellende kunnen oplossen denk ik.
Maar opdat vlak lijkt België ´nog steeds´ blind en idioot te zijn.
Een beetje achterhaald, ook als je kijkt hoeveel miljoenen er gepompt word in the war on drugs en het niks lijkt op te leveren decennia lang en het dan toch blijven doen... dat getuigt imo van een gebrek aan intelligentie of niets leren uit het verleden. Gewoon dom om er zoveel geld in te pompen,,geld dat we als staat niet eens hebben of kunnen missen... en het niets oplevert, integendeel... hoeveel jaar duurt het nog tot ze het doorhebben?

Dat zelfs cannabis nog niet legaal is, kom op zeg, uit welke middeleeuwse grot kom je gekropen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
Ook wel een beetje terecht denk ik, als je in Peterbos woont en je houd je niet bezig met criminaliteit of drugs dan is het een angstige plek om te leven daar denk ik.
Het is eigenlijk zo´n plek waar politie zelfs niet echt meer wat te zeggen heeft volgens mij.

Een meer liberaal en duidelijk Belgisch drugsbeleid zou al een deel van de ellende kunnen oplossen denk ik.
Maar opdat vlak lijkt België ´nog steeds´ blind en idioot te zijn.
Een beetje achterhaald, ook als je kijkt hoeveel miljoenen er gepompt word in the war on drugs en het niks lijkt op te leveren decennia lang en het dan toch blijven doen... dat getuigt imo van een gebrek aan intelligentie of niets leren uit het verleden. Gewoon dom om er zoveel geld in te pompen,,geld dat we als staat niet eens hebben of kunnen missen... en het niets oplevert, integendeel... hoeveel jaar duurt het nog tot ze het doorhebben?

Dat zelfs cannabis nog niet legaal is, kom op zeg, uit welke middeleeuwse grot kom je gekropen.
Klik om te vergroten...

Ik ben het volledig met je eens.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
JeetjeMineetje zei:
Waar komt jouw profielfoto eigenlijk vandaan?
Gephotoshopped, of echt?
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet goed meer. Ofwel heb ik hem gevonden op Imgur, ofwel ergens op Twitter... :thinking:
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Ze fouilleren mensen en houden voertuigen tegen. Er zou geen sprake zijn van huiszoekingen. Ook aan Brussel Zuid zijn er blijkbaar acties.


www.hln.be

708 personen, 621 voertuigen en 13 handelszaken gecontroleerd in Brusselse probleemwijken: “Veiligheid van alle burgers in Brussel verzekeren”

Op verschillende plaatsen in Brussel is maandag een grote geïntegreerde politieactie gehouden. Onder meer in de Peterboswijk in Anderlecht en aan belangrijke treinstations zoals Brussel-Noord en Brussel-Zuid vonden uitgebreide controles plaats. “Het doel was om te zorgen voor een zichtbare...
www.hln.be www.hln.be
Klik om te vergroten...
Die flikken dweilen met de kraan open. Ik heb 10 jaar tegen Brussel gewoond in de jaren 80 en in die wijk waar ik woonde wemelde het van krapuul en de politie was nooit nergens te zien. Er werd steeds vertelt dat de burgemeesters bewust flikken bevelen om uit bepaalde straten weg te blijven omdat een groot deel van hun kiezers er wonen. Ik dacht dat zulke praktijken gedaan waren maar neen.

Een paar weken geleden zat Sammy Mahdi in de tafel van Gert doodleuk live op tv te vertellen dat dat nog steeds zo is in de Brusselse gemeenten. De helft van de burgemeesters is daar nog steeds corrupt. Het feit dat die dat op de tv verteld is bewijs dat veel mensen dat weten en zeker ieder en elke politici in België.

En het gaat niet om kleine dealerkes maar om gevaarlijke bende's, overvallers, geweldenaars, moordenaars etc.

Dat is een regelrechte schande en die burgemeesters horen thuis achter de tralies!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
-R4sc4L- zei:
Die flikken dweilen met de kraan open. Ik heb 10 jaar tegen Brussel gewoond in de jaren 80 en in die wijk waar ik woonde wemelde het van krapuul en de politie was nooit nergens te zien. Er werd steeds vertelt dat de burgemeesters bewust flikken bevelen om uit bepaalde straten weg te blijven omdat een groot deel van hun kiezers er wonen. Ik dacht dat zulke praktijken gedaan waren maar neen.

Een paar weken geleden zat Sammy Mahdi in de tafel van Gert doodleuk live op tv te vertellen dat dat nog steeds zo is in de Brusselse gemeenten. De helft van de burgemeesters is daar nog steeds corrupt. Het feit dat die dat op de tv verteld is bewijs dat veel mensen dat weten en zeker ieder en elke politici in België.

En het gaat niet om kleine dealerkes maar om gevaarlijke bende's, overvallers, geweldenaars, moordenaars etc.

Dat is een regelrechte schande en die burgemeesters horen thuis achter de tralies!
Klik om te vergroten...
Probleem is dat men ook brave kindertjes en volwassenkens met een jointje op zak als criminelen blijft zien. Uiteraard moet men geweld nooit tolereren, maar dit soort van acties heeft 0,0 effect. Spreek uit ervaring: ooit was er ook zo'n GROTE ACTIE, nog geen week later kon ik braaf m'n pakketje oppikken letterlijk drie straten verder in het naar huis rijden.
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is het net, als ze u pakken met een jointje ben je precies een crimineel maar de burgemeester en het stadsbestuur die in vele Brusselse gemeenten daar doen ze niks tegen. Kwestie van prioriteiten zeker?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
-R4sc4L- zei:
Dat is het net, als ze u pakken met een jointje ben je precies een crimineel maar de burgemeester en het stadsbestuur die in vele Brusselse gemeenten daar doen ze niks tegen. Kwestie van prioriteiten zeker?
Klik om te vergroten...

Klopt, das allemaal veel gemakkelijker he. Ach ja, ben blij dat ik er niet meer werk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."