Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen zaterdag was me 1e x illegale in Nijmegen, was behoorlijk nicee! Dus wil er natuurlijk vaker heen! Weet iemand waar je die info vandaan haalt, waar het is enzo?"
"Weet iemand hoe streng de controle is bij nightmare? Ik wil een aantal pillen meenemen, en andere sos... Fouilleren ze bij iedereen of helemaal niet?"
"Tufnut zei: In Rotterdam is men erg streng de laatste tijd. Op Nightmare zal w.s. wel weer een hond staan. Klik om te vergroten... Hmm, jammer. Thnx"
"urtinriZ zei: Vind het zo leuk dat op elk feest waar ik ben geweest hondjes waren, maar precies toen ik bij de ingang stond waren ze nergens te bekennen En ik ga ook naar nightmare, hoop dat het niet zo streng is vergeleken met hardstyle feesten. Maar in ieder geval, je stuff gewoon in zakjes doen en in je onderbroek/schoenen doen (naast je voet of op de voorkant van je voet) en er mss nog wat deo over spuiten voor het geval de hondjes drugs kunnen ruiken, geen idee wat er nou waar is, dat ze angst ruiken of drugs. Klik om te vergroten... Hmm goed plan...dan stop ik het wel in mijn schoen, met flink wat parfum erover en gaan! Heb jij dit ook een keer gedaan dan? Thnx voor je antwoord"
"Laatst vroegen vrienden mij of ik pep in een capsule wou proberen. (Omdat ik zelf niet snuif) Ik vraag mij of dat de zelfde werking en bijwerking heeft als snuiven? Zoals: witte slijm..."
"Ik word misselijk na een uur, en het houd ongeveer 2 uur lang aan. 1 x heb ik wel moeten overgeven. Heel soms heb ik er geen last van als ik iedere x kwartjes pak. Ik neem niet meer dan ander halve pil & ik weeg 75 kilo. Vooraf eet ik goed & gezond, na 4/5 uur na mijn avond eten ongeveer neem ik een pil meestal in."
"Tufnut zei: Allereerst wil ik opmerken dat 1,5 halve pil geen ene zak zegt. Het is van belang mg te weten. Je zult dus moeten zorgen dat je altijd je pillen test zodat je precies weet wat je neemt en daar dus bewust mee kan gaan spelen. Verder zie ik niet direct aanknopingspunten dus toch even verder vragen dus... Je geeft aan geen last te hebben als je kwartjes pakt. Doe je dat vaker of is dat een eenmalige ervaring? Ik begrijp uit je verhaal dat je er al vaker last van hebt gehad..., wanneer was het het ergste? had je toen veel of weinig gebruikt en in welke hoeveelheid (ook hier weer zou het antwoord het best in mg gegeven moeten worden, maar desnoods in aantal pillen). gebruik je er nog iets anders bij (nicotine, alcohol, canabis of iets dergelijks). Hoe veel en wat drink je als je aan de X bent? Heb je in het dagelijks leven snel last van misselijkheid? Klik om te vergroten... Ik heb 2 x iedere x kwartjes gebruikt en daar geen last mee gehad. Mijn eerste keer x had ik ook geen last van misselijkheid. Het ergste was wanneer ik er ook keta bij had gebruikt (eige schuld want het werkt tegen) ik gebruik altijd standaard ander halve pil, dan zit ik het lekkerste in die trip. Ik gebruik blauwe nike's maar weet niet hoeveel mg erin zit. Ik rook wel tijdens mijn trip, verder drink ik veel water. Iets zoets krijg ik niet weg. Ik drink ook geen alcohol & in het dagelijks leven ben ik niet snel misselijk."
"Ik heb het even na gevraagd bij een vriend van me die het had laten testen, en er zit 152.4 mg MDMA in"
"Ik weeg 75 kilo. Maar ik drink juist vrij weinig als ik gebruik...1 flesje water in het uur ofzo. Maar ondanks ik best erg zweet tijdens het gebruik hou ik dan nog steeds vocht vast?"
"Ohhh die 1e x...goeie herinneringen! Maar idd zoals ze hierboven al zeggen, gebruik het eens in de zoveel tijd. Zelfs na 2 maanden niet te hebben gebruikt krijg je dat gevoel van je 1e x niet terug. Doe het zo afentoe eens, dan blijft het leuk! Als je het een paar dagen achter elkaar doet heeft het geen effect, je moet meer en meer nemen om er een beetje bij in de buurt te komen."