#1
Hallo,
Kheb nu een kweekset gekocht maar weet niet goed hoe ik het op de goeie manier kan gebruiken.
Er zitten 2 handleidingen bij, de ene zit rond het doosje met Ez-Grow erop gedrukt, de andere in het doosje. De ene zegt soaken de andere niet, die zegt dan weer dat ik 200ml water in de zak moet gieten. Het is een kweekset met 3 lagen. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Kheb nu een kweekset gekocht maar weet niet goed hoe ik het op de goeie manier kan gebruiken.
Er zitten 2 handleidingen bij, de ene zit rond het doosje met Ez-Grow erop gedrukt, de andere in het doosje. De ene zegt soaken de andere niet, die zegt dan weer dat ik 200ml water in de zak moet gieten. Het is een kweekset met 3 lagen. Hopelijk kan iemand mij helpen.