Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 x 0.3L Grolsch - Het Kanon. Daijk 0,5L kraanwater. En zo de bedstee in. Morgen gezond weer op. :P Hoezee! Dus. *.exe"
"a l c o h o l 6 x best bier, ingeblikt en al"
"Wil me beperken tot het 6pack aangezien ik al een tijdje serieus en dedicated aan conditie/lichaamsmodel werk, vandaar dus de magere inkoop. Maar kan hier tot 04:00u terecht om de hoek om bij te halen . . :P Voor- en nadeel zoals je begrijpt . ."
"en als er iets TE neuken valt onder invloed van TE quila maar dat terzijde"
"martin van nu zei: Ik heb het idee dat sommige mensen dolblij zijn als ze hun eigen zwakheden kunnen rechtvaardigen, met de gedachte dat anderen nog veel slechter als hun bezig zijn. Klik om te vergroten... Tony Montana: What you lookin' at? You all a bunch of fuckin' assholes. You know why? You don't have the guts to be what you wanna be? You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie. So say good night to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through! Better get outta his way! dus . ."
"Mmh.. Misschien een gerichte vraag stellen. Nu laat je het wel erg open. *.exe"
"De Lachende Paus (Binnenweg) Greenhouse, schuin tegenover De Lachende Paus."
"Het is vanaf De Paus gezien schuin het kruispunt over. Op de hoek heb je cafe Ari, in dat rijtje zit Greenhouse. Ga je als Spijkenees niet naar Green Spirit?"
"Ai.. klinkt leuk die 4 weken maar dan he. Je zit nu nog maar in je dry high als je flink geblowd hebt. Oftewel, je lichaam is nog niet eens door de eigen detox heen. En dan heb ik het nog niet over evt. neerslachtige gevoelens op (middel)lange termijn en ook PAWS. Die laatste kunnen tot 2 jaar aanhouden. Ben zelf ook gestopt, iets meer dan 8 maanden geleden ondertussen en ik was het kots- en kotszat na zo ongeveer 15 jaar daily paffen. Had dus om het zo te zeggen meer reden (drive) dan jij. Denk dat je zoiets ook wel nodig hebt. Namelijk, het stoppen en gestopt blijven is een proces met meerdere fasen. Als je deze kent en herkent kan je een terugval voorkomen. Ga er vanuit dat je nog e.e.a. te wachten staat. Desalniettemin positief van je! Laat ik dat niet vergeten te vermelden. Ga ´es na waarom je blowde, wat het met je doet (kan je mss pas na een lagere stop inzien?) en waarom je het nog zou willen doen op termijn, hetzij in light-versie. Ben benieuwd. Succes met gestopt blijven. *.exe"
"6pack opperdepop, je weet 2 x halve L schultenbrau gehaald en dan k.o.in mn fris opgemaakte bedje, dekbed en kussens van de dry-cleaner gehaald vandaag, toppiejoppie! alles!"