Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep te heet geweest

Pep te heet geweest

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
De volgende keer gewoon even een bordje (zonder de pep!!!) in de magnetron doen en daarna de pep erover uitsmeren. Dan gaat het wel iets sneller. Maar je pep bakken is iets te overdreven. Het zijn geen aardappels 😅
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed drogen duurt toch niet zo lang? Geduld is een schone zaak...
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
In een haastige bui heb ik mn pep snel proberen te drogen in hete pan. Kan het zijn dat door de hitte dit de potentie heeft laten afnemen? Het werk na mijn doen niet echt..
Groetjes..✌🏻
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
"decomposes around 300 °C"
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelfs pep kan kapot ja
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Wij bewaren de 2cb-poeder in de vriezer en die moet dan eerst op kamertemperatuur komen voor je hem kan afwegen dus dan stop ik het zakje altijd in mn onderbroek om op te warmen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Pics or didn't happen
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op een bordje op de verwarming is ook in een half uurtje klaar, weet ik dat ook weer..
Vond de reductie van een gram die je koop naar 469 mg wel heel gortig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ooit eens lang geleden mijn (te)natte wiet te snel willen drogen. Had zo een trek en t was echt te nat/plakkerig om er ook maar iets van te draaien laat staan roken.
In een ovenschaal gedaan en in de oven op de allerlaagste borden/warm stand. Werd niet echt warm vond ik na voelen met mijn hand. Hop dombo de Dunne zet de oven iets hoger..

Resultaat: gortdroge wiet dat al poeder werd als je het alleen maar vastpakte. Wel opgerookt maar volgens mij werkte t veel minder sterk als normaal.

"Leermomentje" :tonguewink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wij bewaren de 2cb-poeder in de vriezer en die moet dan eerst op kamertemperatuur komen voor je hem kan afwegen dus dan stop ik het zakje altijd in mn onderbroek om op te warmen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."