#1
De volgende keer gewoon even een bordje (zonder de pep!!!) in de magnetron doen en daarna de pep erover uitsmeren. Dan gaat het wel iets sneller. Maar je pep bakken is iets te overdreven. Het zijn geen aardappels 😅
Wij bewaren de 2cb-poeder in de vriezer en die moet dan eerst op kamertemperatuur komen voor je hem kan afwegen dus dan stop ik het zakje altijd in mn onderbroek om op te warmen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."