Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums73% amfetamine getest

73% amfetamine getest

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal. Amfetamientje power is back.

Even een vraagje van mij na een poosje afwezig geweest te zijn.

Laatst heb ik weer een nieuwe voorraad speed ingeslagen.

Ik heb alles in 1 keer gedroogd. Na 12 uur was het droog. Het was wel erg vettig, supergeel en kleverig. Je kon het samenpersen tot een klont. Deze klont deed me denken aan de vulling in een gevulde koek.

Ik heb een sample hiervan laten testen door het testcentrum.

De vettige gele speed heb ik gewassen. De vieze aceton was erg geel. Ik heb hier een deel van apart genomen en heb daar een oplossing van 96% zwavelzuur in aceton in gedruppeld en er ontstond een witte wolk met heel kleine kristallen die naar de bodem zakten. Ik denk dat er dus nog veel vrije base in de vettige, gele speed zat.

De rest van de aceton heb ik laten verdampen en er bleef alleen olie achter.

Na het wassen hield ik 85% gewicht over. In plaats van vettige gele speed had ik nu een fijn wit poeder over.

Vandaag kreeg ik de uitslag van het testcentrum van die vettige, gele speed. De uitslag was 73%.

Ik vind dat het vettige, gele spul en het gewassen spul niet werkt zoals ik verwacht van speed.

Ik vind het erg vreemd en sta paf.

Wie kan me uitleggen waarom dit spul dat op de binnenkant van een gevulde koek lijkt uit de test komt als 73% amfetamine?

Groetjes amfetamientjepower.

Let op jullie zelf en doe voorzichtig.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh ik heb hier een foto van wat van de gedroogde pep die is getest als 73% amfetamine.

Als je deze foto ziet begrijp je wat ik bedoel met gevulde koek vulling.

0B36D37D-99C8-4620-A6DF-47051301A687.jpeg
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

Ik vind t er maar vies uitzien. Heb zelf ook veel verschillende gehad, maar tot nu toe is alles wat ik heb gehad (puur) altijd wit geweest. Wel veel verschil in geur enzo en ook (maar is objectief) in effect.

Verder is mijn ervaring dat pure pep (althans zoiets als op de foto heb ik nooit gehad, en ben niet onbekend met pep. maar weet dat t kan hoor kreeg vroeger ook wel rozige) nooit zon gevulde koek is. Herken t wel hoor daar niet van.
Zover ik weet ligt t aan een onvolledige chemische reactie ofzo en wijst een gele kleur op een base (?)

85 procent over ong klopt dan wel weer met mijn ervaring. Van een ons droge pep 73, verschillende al gehad, houdt iemand die ik ken ook gemiddeld 85 procent over. Na 3x wassen met aceton. Grappig om te weten
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik dan een gokje mag wagen denk ik dat je in de goeie richting zit. Slecht gereageerd inderdaad, plus slechte appelsap. Je testje bewijst t
Als je een beetje handig bent en het de moeite waard is kan je het zelf nog schoonmaken maar als t een kleine hoeveelheid is zou ik de moeite niet nemen
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zwijgrecht zei:
Zover ik weet ligt t aan een onvolledige chemische reactie ofzo en wijst een gele kleur op een base (?)
Klik om te vergroten...
Klopt. Ze slaan een stap over uit gemak of onkunde.

Mijn speed is ook vaak zo. Het is volgens mij inderdaad afhankelijk van welke olie ze gebruiken en hoe goed en compleet het proces geweest is of een combinatie ervan.
Wassen kan in ieder geval nooit kwaad. Als je de aceton laat wegverdampen zie je de (stinkende) gele druppels terug.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
StimsalaBanne zei:
Klopt. Ze slaan een stap over uit gemak of onkunde.

Mijn speed is ook vaak zo. Het is volgens mij inderdaad afhankelijk van welke olie ze gebruiken en hoe goed en compleet het proces geweest is of een combinatie ervan.
Wassen kan in ieder geval nooit kwaad. Als je de aceton laat wegverdampen zie je de (stinkende) gele druppels terug.
Klik om te vergroten...
Je kan hele verrotte pep hebben die wel 73 procent is, want al die zooi erin is restant van een product dat 100% (hoort te zijn) is,

ipv dat je pep bestaat uit 23 procent sulfaat en 73 amfetamine, kan het net zo goed 73 procent amf. zijn, 15 procent andere meuk, en...... etc etc.

Via een ....... reactie kan je er terug 100% am. van maken en het daarna weer uit laten reageren tot sulf., maar is wel veel werk


Wassen kan je doen maar je weet niet wat voor eventuele zooi erin zit die niet oplost in aceton. Gezien het uberhaupt komt van een product dat niet oplost in aceton, en het zo te zien niet helemaal jofel heeft gereageerd.
Ben geen chemist ofzo dus neem me niet te serieus, lijkt mij alleen een logische gedachtegang


PS gezien amf. olie niet goed opgenomen wordt door je lichaam en dus een ander effect heeft, is het dus ook zo dat het effect anders zal zijn als het product niet goed heeft gereageerd. Ondanks dat je 73 procent speed hebt uit de test, kan de werking veel minder zijn
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is niet moeilijk om de eventuele amfetaminrbase die in je pep zit om te zetten in amfetaminesulfaat.

Was je pep met aceton. Laat je pep drogen.

Als er amfetaminebase in je pep zat dan zit die nu in je vieze aceton. Amfetaminebase reageert met zwavelzuur en vormt amfetaminesulfaat.

Als je zwavelzuur bij je vieze aceton giet zie je hoe er amfetaminesulfaat gevormd word. Je moet alleen niet teveel zwavelzuur gebruiken. Als je te veel zwavelzuur gebruikt verdwijnt je amfetaminesulfaat weer. Ik kan niet uitleggen waarom maar dat gebeurt gewoon.

verdun je zwavelzuur met aceton. Roer in je vieze aceton terwijl je een druppel verdunde zwavelzuur toevoegt en je ziet dan een witte wolk amfetaminesulfaat ontstaan. Filter deze amfetaminesulfaat uit de aceton.

Doe dit net zolang tot er geen amfetaminesulfaat meer gevormd wordt.

Het resultaat nog wel even wassen met schone aceton.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is ook net koken he, hopen dat Rudolf van veen nog eens een speciale 24Kitchen uitzending maakt.


Heel Holland Klopt
M
MelleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amfitamientje Power zei:
Oh ik heb hier een foto van wat van de gedroogde pep die is getest als 73% amfetamine.

Als je deze foto ziet begrijp je wat ik bedoel met gevulde koek vulling.

Bekijk bijlage 4506
Klik om te vergroten...
M
MelleLid
01-01-2024, 00:00
#10
[Modknip] Ik heb je bericht verwijderd. Dit is uiteraard niet de bedoeling van het forum. Lees de regels.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Melle zei:
Post verwijderd
Klik om te vergroten...
Je post zal niet lang blijven staan vrees is.

Ot*
Wat ik soms heb is dat het dag 1 2 en 3 mooi wit is (ongewasse) dan geel uitslaat van de cafeïne.
Maar ik zie ook op de foto in de 2 zakjes en er naast , dat de amfitamine nog klonters , als ik hem gewassen heb (1 of 2 x) is het gwn spierwit stof zonder brokjes of dergelijke , en klonters het ook nooit meer samen.
Kan het testcenter er eens niet een keer aast zitten en per ongeluk een verkeerd resultaat mee gegeven hebben ?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Melle HIER
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ie geel uitslaat gebruik ik het niet meer en gooi het weg maar pas 1x gehad.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Melle zei:
[Modknip] Ik heb je bericht verwijderd. Dit is uiteraard niet de bedoeling van het forum. Lees de regels.
Klik om te vergroten...

Poging tot kopen/handel is hier niet toegestaan. Kan een permaban opleveren he...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."