Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als een dikke dosis flunitrazepam niks met je doet, dan ga ik me haast afvragen of je arts je geen placebo's heeft gegeven. Maar voordat je verder gaat met je dosis verhogen zou ik serieus naar je arts gaan om dit te bespreken en je eventueel laten doorverwijzen naar een specialist. Want kan me voorstellen dat ondanks dat je niks voelt het wel effecten moet hebben, en dat je daar wel heel voorzichtig mee moet zijn. Flunitrazepam is niet zomaar wat. Het lijkt me dat als je blijkbaar ongevoelig bent voor deze categorie middelen je iets heel anders zult moeten proberen ipv de dosis op voeren. Heb je al eens geprobeerd om een jointje te roken? Je zegt dat je geen drugsverleden hebt, als ik daaruit mag opmaken dat je ook nog nooit thc hebt geprobeerd dan zou dit misschien kunnen helpen in de vorm van roken of thee ofz?"
"je zou wiet dmv een vaporiser kunnen proberen is toch anders dan een echt jointje, en anders wat hasj oplossen in warme melk en ff doorkoken, doet het vaak ook prima. Valeriaan...stelt voor mij niks voor in vergelijking met flunitrazepam maar aangezien je daar schijnbaar ongevoelig voor bent werkt valium bij jouw misschien juist prima..."
"Ik had laatst ook twee mooie amanita's gevonden, thuis netjes te drogen gelegd op een zooi kranten en de ventilator aan, helaas moest ik een paar dagen weg en toen ik terug kwam was die ene bijna helemaal weggevreten door maden/wormpjes Nou heb ik ergens gelezen dat als je amanita's vind je ze thuis even in de melk kan laten weken alvorens je ze te drogen legt, de beestjes zouden dan in de melk achter blijven. Heeft iemand hier ervaring mee, of is het van die inetonzin??"
"Re: Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitte Dank je wel voor het delen van deze fascinerende ervaring!"
"De verhalen over GHB stiekum in drankjes doen en dan meisjes meenemen zijn veel groter dan de keren dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Een hoop indianenverhalen doen hierover de ronde, net als het bekende 'olifantenverdovingsmiddel'. Ook is het een bekend feit dat mensen die fout zijn gegaan vaak vertellen dat er iets in hun drankje is gedaan puur omdat ze zich schamen. Wat mischien minder sensatie is voor je 'film' maar wel veel meer voorkomend en zinvol om mee te nemen tijdens voorlichting, is je grenzen die vervagen. En het misbruik dat hier uit voortkomt bij 'bekenden' onderling. Men wordt veel makkelijker van ghb, ook of juist op sexueel gebied. Dit verhaal is wel veel genuanceerder als een dader/slachtoffer rol. Maar er zijn zat mensen/meiden die tijdens een ghb roes dingen doen waar ze later spijt van hebben. 'Vrienden' die sex met een meisje hebben terwijl zij half ligt 'out'te gaan, en zo'n meisje die daar later dan niet veel mee zal doen, want ze was immers bij 'vrienden'. Jongens die weten dat een meisje wel in is voor ghb en dat haar expres geven met het vooropgezette plan om sex te hebben, dat meisje wou dan misschien wel wat maar kan alsnog overgehaald zijn of spijt hebben van alles wat er uiteindelijk is gebeurd. Dat ze die jongen wel leuk vond maar nooit van plan was om onveilige sex te hebben, of dat het nooit de bedoeling was dat zijn vriend ook mee zou doen. Zo zijn er talloze voorbeelden en situatie op te noemen, waarin het discutabel is of het nou wel of niet om echt sexueel misbruik gaat, maar wel situaties waarvan mensen spijt kunnen hebben, en meiden die hier veel meer last van hebben dan dat ze durven toe te geven. Juist omdat deze vervelende/ongemakkelijke dingen tussen 'vrienden' of bekenden gebeuren. Ik durf bijna wel te beweren dat iedereen die regelmatig ghb gebruikt zo'voorbeeld kan opnoemen."
"Ben je dan in ieder geval wel met me eens dat het iets is dat voorkomt, en dat het 'stiekum in drankje en verkrachtings'verhaal heel wat minder voorkomt. Dus volgens mij is het juist goed om deze kantte benoemen ipv het rapedrugverhaal in een voorlichtingsboodschap die volgens mij het meeste zin heeft als die zo oprecht en eerlijk mogelijk is. Als ik voorlichting geef zeg ik het liefste ook als eerste dat drugs meestal heel leuk zijn, waarom beginnen er anders zoveel mensen aan? Want hoe serieus wordt je voorlichtingspraatje nog genomen als je alleen maar de negatieve aspecten benadrukt en iemand een geweldig leuke eerste ervaring met drugs heeft? En met een vd eerste keren GHB zal iemand niet veel hebben aan het rapedrugpraatje, wel goed als iemand is voorbereid op de sexueel opwekkend kant van het middel zowel bij jezelf als bij de mensen waar je op dat moment mee bent."
"hier nog iemand die met veel interesse wavht op dat tripreport, hoe langer hoe beter!"
"Je zou met een halve portie cubensis kunnen beginnen. Neem gewoon echt de helft zelfs een kwart van een portie. Liever dat je de eerste keer dan alleen een beetje voelt wat het middel doet en dat het je angst ervoor wegneemt. De tweede keer zou je dan echt voor een 'trip' kunnen gaan zonder dat je de angst voor een onbekend middel hebt. En minstens zo belangrijk als welk middel en de hoeveelheid die je neemt is met wie en waar je het gaat doen. Doe het alleen met mensen bij wie je je volkomen op je gemak voelt en waarbij je volledig jezelf kan zijn. En zorg ook voor een omgeving die aan die voorwaarden voldoet. En dat je niet gestoord kan worden door onverwachts bezoek of telefoontjes."
"Hey Ik adviseer vooral mexicaanse omdat die zeker in lichte dosis goed te doen zijn maar dat is ook wel een stukje persoonlijke voorkeur. Zelf heb ik nog nooit truffels genomen dus kan je daar niet echt in adviseren vanuit persoonlijke ervaring, maar volgens mij zijn truffels en paddo's verder vrij gelijkwaardig. Nogmaals zou ik de eerste keer liever te weinig nemen en dan er de tweede keer vol voor gaan. Ik weet niet of het heel verstandig is om het voor de eerste keer alleen te doen, ik zou het je in ieder geval niet aanraden, het is toch wel een heel ander middel dan de dingen die je opnoemt waar je wel ervaring mee hebt. Misschien heb je een goede vriend/vriendin die ze niet zelf wilt nemen maar er wel voor openstaat om je gezelschap te houden? En met de dingen die je van plan bent om dan te doen, ik weet uit eigen ervaring dat ik altijd ergens anders zin in heb dan dat ik van te voren bedacht heb."
"Bij trippen verandert je hele waarneming, bv ook die van tijd, dus als je je slecht voelt dan kan dat dus ook voor je gevoel enorm lang gaan duren...en als je dan alleen bent is dat niet echt aan te raden. Vaak als er iemand anders bij is kan deze je veel gemakkelijker weer op een positief spoor krijgen. Maar het is op zich prima te doen alleen, maar voor de eerste keer raad ik het gewoon niet aan. Trippen is zo anders dan alles wat je gewend bent, en omdat je in je eerste post zegt dat je graag de controle houdt...geloof me bij een echte trip heb je nog weinig controle over...dat is ook juist zo vet maar ga er gewoon veel over lezen..je kan zelf het beste inschatten wat je aankan, en als je wel iemand vind die bij je wilt zijn laat dan ook diegene wat lezen over paddo's zodat diegene je mocht het nodig zijn op de juiste manier kan begeleiden en niet zelf in paniek raakt als het ff wat anders gaat dan je verwacht. Als je het toch alleen doet en het gaat een kant op die niet prettig is kan ik je als tip mee geven dat je dan moet zorgen voor verandering, d bv andere muziek op te zetten, of meer licht aan doen, door zulke kleine dingen kan je hele stemming al meteen veranderen. En wat heel gaaf is, is jezelf aan kijken in de spiegel!"