Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie techno , electro en groove

Goeie techno , electro en groove

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legowelt is ook een hele goeie!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kijk, hier hebben we wat aan.

Op mijn feestje uiteraard ook alleen maar goede techno en electro.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boys Noize - volta 82
Boys Noize - Feel Good Tv Off
Justice - Never be alone
Fox n Wolf - Youth Alcoholic
Hug & Pep - Snablen
Tomas Andersson - Washing Up
Alex Gopher - Dust
Alex Gopher - Motorcycle
Redhead - 2 Hearts
Royksopp - What Else Is There (Trentemoller RMX)
Dave Clarke - What Was Here Name
Richie Hawtin - Orange Minus
Booka Shade - Mandarine Girl
Monika Kruse - Voodooamt
Deetron - Isotope
Ellen Allien - Magma
Underworld - Born Slippe 2003 RMX
Fatboy Slim - Song For Shelter (Chemical Brothers RMX)
Black Strobe - Italian Fireflies
Percy x - Afterplan EP
The Prodigy - Out Of Space (AudioBullys RMX)
Green Velvet - LaLaLand (Dave Clarke RMX)
Moby - Go (Trentemoller RMX)
Extrawelt - Soopertrack
Oxia - Domino
Dj Hell - Fun Boy 3
Velodrome - Cappataz
Joris Voorn - Take Off
Joris Voorn - Incident
The Knife - Heartbeats
The Knife - We Share Our Mothers Health
Felix Da Housecat - Rocket Ride
Depeche Mode - Personal Jesus (Boys Noize ReWork)
James Holden - Nothing
Digitalism - Zdarlight
Tiga - You Gonna Want Me (Isoléé RMX)
New Young Pony Club - Ice Cream
Goose - British Mode (Jester RMX)
John Dalhback - He's Not In
Linus Loves - Night Music
Armand Van Helden - Wich Doktor
Eyerer & Chopstick - Electric

:wave:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petter - Some Polyphony
Eric Prydz vs. Inner City - Good Life 2005
Frederico Franchi - Cream
Huggotron - Glasshouses
John Tejada - Sweat (On The Walls)
Mark Mendes - I don't know
Motorcycle - As the rush comes
Nathan Fake - a1 dinamo
Tiefschwarz - Issst (speelt trouwens in petrol volgende zaterdag \\o/ )
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel spul van Ignition Technician
veel spul van Anthony Rother
veel spul van Martyn Hare
veel spul van Legowelt

dan nog:

Jun-X - Sko pearls
Ciao bella Eric Sneo
Past & present Devilfish
Mückenschwarm - dominik eulberg rmx Oliver Koletzki
Recreate Hertz
Trust no one Umek
The world Johannes Heil
142 DJ Lenk
Place, race and face The Youngsters :hearteyes:
Basik Manu Kenton
One legged Ben Sims & Paul Mac
Mood Machinery Hardcell :hearteyes:
The hitmachine 2 Johannes Heil :hearteyes:
Heilstyle forever Johannes Heil :hearteyes:
Industria Mark Broom :hearteyes:
Betty ford Alter Ego
Moonshine Kobbe & Balthazar :hearteyes:
silke DJ Preach
Stars and heroes Luke Slater
Control I'm here / murderous Nitzer Ebb
Phreax ep Mix Machine :hearteyes:
Summer @ mafia Björn Db
Consumer recreation ep Umek


en nog veel meer, teveel om op te noemen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor goeie minimal moet je bij Extrawelt/Midi Milz/Spirialianz zijn :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ricky "Plastikman" Hawtin
Ricardo Villalobos
Oliver Huntemann

Fixen ook goede minimal en draaien soms leuke setjes :smoke:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook nog een goei plaatje

Microfunk - Pecan :sunglasses:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#9
green velver - flash
marco remus - razzia
marco remus - hard amigo
manu kenton - hypnotik
jamie dill - engine
manu kenton - magma
enz... ALLES VET KNALT :sunglasses:

en natuurlijk, de tophit = Solo - La Cocaina :hearteyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solo - La cocaina is echt zalig. Oud maar goed :).
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Solo - La cocaina is echt zalig. Oud maar goed :).
Klik om te vergroten...
ja, en dat staat dan ook volledig los van het feit dat dan nog over DE drug van dit decenium gaat :mrgreen: :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zie hem! Tsjill!!:)

Zelf vind ik Dave Clark erg erg vet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."