Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdag stappen

Overdag stappen

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
En donderdagavond dan?
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hai!

Toen de Space in Antwerpen nog open was,kon je op maandag en dinsdag overdag stappen. Dat is superhandig als je int weekend geen tijd hebt en doordeweeks tijd teveel :)

Weten jullie plaatsen waar ze overdag open zijn en een goeie sfeeer hangt?

THNX!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
de 3 gezusters in groningen op vrijdagmiddag :rolleyes: :kots: :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
lj_bob zei:
Hai!

Toen de Space in Antwerpen nog open was,kon je op maandag en dinsdag overdag stappen. Dat is superhandig als je int weekend geen tijd hebt en doordeweeks tijd teveel :)

Weten jullie plaatsen waar ze overdag open zijn en een goeie sfeeer hangt?

THNX!
Klik om te vergroten...

overdag is er niet veel in antwerpen te doen, of toch niet waar veel volk is denk ik. je kunt cafeetjes doen (ik denk dat den echo zekr open is)...
je kan toch ook gewoon s'avonds gaan stappen? in de week zijn er altijd wel td's enzo
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Klik om te vergroten...
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
overdag in de zin van doorgaan tot de middaggebeurt wel eens :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
barry zei:
azgaza zei:
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Klik om te vergroten...
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging
Klik om te vergroten...

Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
barry zei:
azgaza zei:
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Klik om te vergroten...
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging
Klik om te vergroten...

Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.
Klik om te vergroten...

idd maar de mensen die je dan aantreft zijn dan altijd wel supr vriendelijk
als ik in de week een avondje ga stappen lig ik op het einde altijd wel met een of andere onbekende te wauwelen omdat iedereen er maar met 2-3 mensen aankomt + na een tijdje ken je bijna alle mensen wel die regelmatig naar een td gaan
in het weekend gebeurt dit niet zo vaak doordat iedereen gewoon bij zijn groepjes blijft
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
barry zei:
azgaza zei:
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Klik om te vergroten...
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging
Klik om te vergroten...

Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.
Klik om te vergroten...

dan ben ik toch benieuwd in welke uithoek van amsterdam je woont.. je zegt er is door-de-weeks wel wat te doen!? onzin er is genoeg te doen, 10 tallen feestjes, live muziek...vanalles!!! ik ben er regelmatig op maandag/woensdag/donderdag aan het feesten hoor.. ik zie geen verschil met het weekend daaro. Maandag-> Cheeky Monday in de Winston=> heerlijk dnb feest, woensdag natuurlijk paradiso, donderdag verschilt nog al! oftewel hoe kom je erbij? allmost 24/7 party!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
azgaza zei:
barry zei:
azgaza zei:
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Klik om te vergroten...
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging
Klik om te vergroten...

Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.
Klik om te vergroten...

dan ben ik toch benieuwd in welke uithoek van amsterdam je woont.. je zegt er is door-de-weeks wel wat te doen!? onzin er is genoeg te doen, 10 tallen feestjes, live muziek...vanalles!!! ik ben er regelmatig op maandag/woensdag/donderdag aan het feesten hoor.. ik zie geen verschil met het weekend daaro. Maandag-> Cheeky Monday in de Winston=> heerlijk dnb feest, woensdag natuurlijk paradiso, donderdag verschilt nog al! oftewel hoe kom je erbij? allmost 24/7 party!
Klik om te vergroten...

Het hangt er heel erg vanaf wat je graag wil doen natuurlijk. De plekken waar ik vaak kom is niemand doordeweeks.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
En donderdagavond dan?
Klik om te vergroten...

dan is het weekend onderhand officeel begonnen, genoeg keus!
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Klik om te vergroten...

Geloof me: Het was er supergezellig en lekker druk! Was ook wel een soort afterclub. Is na een inval helaas gesloten :cry: Beste muziek van de Benelux werd daar gedraaid. Supervooruitstrevend.. Dingen die hier nu gedraaid worden hoorde ik daar vorig jaar november.. Ah man, ik heb heimwee :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."