Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNamasté - The Arc of Goa [29-04-2007, NSDM Werf, Amsterdam]

Namasté - The Arc of Goa [29-04-2007, NSDM Werf, Amsterdam]

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
purrrrr prrrrr
E
Ellesdee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
mja als je hier meer dan 5€ betaalt voor plaatselijke dj's dan ben je al redelijk in de zak gezet :confused:
Klik om te vergroten...

ahjoh
ze doen vaak super veel aan de deco
en de lokaties zijn ook nie echt goedkoop...

als ik t naar mn zin heb, dan maakt t me niet uit dat ik er wat voor heb betaald
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
voor dat jullie me verkeerd begrijpen het is een: Goa, dnb, electro/breakbeat, jam/live, balkanbeats -feest

Eind vorig jaar beleefde The Arc of Goa twee onvergetelijke edities op de roemruchte en volledige uitverkochte MS Stubnitz. De familie van Namasté bedankt in de eerste plaats alle bezoekers nogmaals voor hun bijdrage aan deze geweldige gatherings. Inmiddels is een nieuw jaar aangebroken en begint Namasté met twee schepen, een grote diversiteit aan ruimtes en 46 artiesten aan een nieuw, spannend hoofdstuk in de saga van The Arc of Goa.

Op 29 april 2007 ligt de vloot van Namasté in de NSDM Werf klaar om vrienden, geliefden, familieleden en reizigers van over de hele wereld mee te nemen op een avontuur dat zijn weerga niet kent. Alle hens aan dek als deze magische armada koers zet richting de brandende horizon en daar voorbij, waar de zwarte gaten tussen de pulserende supernova’s poorten vormen naar andere dimensies. Hier barst het feest pas echt los, intens en vol passie. Tot aan het gloren van de ochtendzon vertellen muzikale magiërs hun verhaal en laten expressieve artiesten hun schatten zien. En er is zo veel meer dan alleen ruimtes om te trancen en dansen. Geniet zo in de culturele restaurantjes van kruidige dranken, exotische specerijen en allerlei gezonde, aromatische hapjes of laat je lichaam en geest weer in balans masseren in één van de massageruimtes. Of kijk je ogen uit op de Balagan markt op het bovendek waar textielen, sierraden en spirituele voorwerpen uit alle wereldculturen te koop zijn. Kortom, welkom aan boord van The Arc of Goa, waar je met volle teugen van het echte leven kunt genieten; Welcome Home!

In Caste 1 wordt bruisende energie gebundeld en weer vrij gelaten. De energiestralen banen zich een weg door een scheepsruim vol hallucinerende maalstromen en hypnotiserende draaikolken. Patrijspoorten lichten op en doven weer als Allaby LIVE (Nano Records, UK), Liftshift LIVE (Flow Records, NL), Yucka & Xebeche (Cosmic Combination, NL), Rafadelic (Spiral Sessions, NL) en Zen Mechanics (Neurobiotic, NL) & Bart (Namasté, NL) in een kosmische ketel vol Psytrance en Progressive roeren. Normaal wordt deze soep nooit zo heet gegeten als dat hij wordt opgediend, maar op The Arc of Goa is dit juist brandstof voor een vurige nacht vol pompende beats en psychedelische melodielijnen.

In Caste 2 komen samples ongebreideld samen om als één golvende energie kris kras tussen verschillende dimensies heen en weer te denderen. Verwacht melanchonische Electro soundscapes met gelaagde Breakbeats in diverse tempo’s, die tot een fusie gesmeed worden door DLP LIVE (Inflight/ P.A.C.K., UK), Drumattic Twins DECKS & FX (Finger Lickin', UK), Chamelian & Rombout 4DECKS SET (Sub United, NL), Dikkie D (Fragile Breaks, NL) en Hepcat (Loudspeaker, NL). En al bevind je je hier op woelige baren, voor schipbreuk of averij hoef je je hier niet te vresen, want deze rauwe sterrenvaarders weten inmiddels wel hoe ze de beats en breaks van deze onrustige wateren in de hand kunnen houden.

Caste 3 vormt het meest ruige deel van deze trip, waar sterrengruis met ratelende Drum & Bass explosies tegen de boeg aan slaat en je overspoeld wordt door vloedgolven van Jungle en Ragga geluiden. Laat je verrassen door de onbetwiste Nr. 1 Drum & Bass DJ Mickey Finn (Groove Connection / AWOL, UK) en de crew van Lionstyle die hier haar nieuwste CD presenteert. Hier geldt het recht van de sterksten, de specialisten uit de Drum & Bass en Jungle scene; Koldun (Lionstyle / Cheeky Monday, NL), Sinistah (Lionstyle / Cheeky Monday, UK), Spud (Lionstyle, Jersey), Yke (Lionstyle / Chronic Soundz, NL), PT Time Warrior (Bassculture, NL) en Jungle Fever (Snakebite, B). Zij worden in hun geraas bijgestaan door opzwepende, sexy geluiden van Rebecca LIVE (Electric Violin, UK) en Pep LIVE (Saxophone, ES).

The Chaishop mag uiteraard niet ontbreken op the Arc of Goa. In Caste 4 laat dit diverse collectief van getalenteerde muzikanten uit alle windstreken van de wereld ondere andere Spaanse, Chilleense, Iraanse, Afrikaanse en Indiaanse culturen samenvloeien. Het sfeervolle samenspel van Riches (soundscapes, Clan of SPeace, NL), Swarup (hang & percussion, The Chaishop, I), Charles (contrabass, The Chaishop, USA), Kareem (ud, The Chaishop, NL/TR), Manu (cajon, The Chaishop, ES), Lies (didgeridoo, The Chaishop, NL) maakt de warmte en harmonie op de Arc of Goa bijna tastbaar.

Meer Oost Europese Chaishop-geluiden worden door Caspian Hat Dance LIVE (Klezmer, Balkan, Gypsy) gebracht. Even geen exotische instrumenten om bij weg te spacen, maar stampende Klezmer-muzikanten die de partyvibe op een unieke manier nieuw leven inblazen met blaasinstrumenten, accordeon en gitaar. Ook het Hoppa Collective (No-J Edo / Ramses) is weer van de partij om een zinderende uitbarsting van energie te weeg te brengen met folkloristische Balkan zang en traditionele zigeunerblaasorkesten op een voortstuwende trance-beat.

Tussen de Chaishop live-jams door kun je tot jezelf komen op de klanken van het mystieke Clan of SPeace genootschap, vertegenwoordigd door PolyEsta (Clan of SPeace / Ruigoord / Cosmic Combination, NL) en Shitaki (Clan of SPeace, NL). Zij wikkelen de bezoekers in een warme soundscape van Chill Out, Dub, Triphop, World Music en Ambidelic die niet van deze wereld lijkt te zijn.

Speciaal vanuit de Verenigde Staten staat een vier uur durende ‘Pscenic Overlook’ Ambiënt Experience op het programma door Acid legende ESP a.k.a. Woody McBride (Pscenic Overlook, USA) en zijn Amerikaanse reisgenoten uit de top van de Amerikaanse Ambiënt scene: St. Vitas Luck (Wisconsin, USA), David Diagonal (Phoenix, Arizona, USA), Mike Hawk (Chicago, Illinois, USA), Baseshot (Chicago, Illinois, USA), Chip Brobot (Chicago, Illinois, USA), Joe Bear (Rural, Texas, USA) en Alex Jaeger (Acid Tracks Records, DE). Woody en zijn vrienden nemen je mee terug naar de bron; de energie van hun voorvaderen en de oeroude principes van het leven. Vanaf dat punt volgt dit gezelschap de eerste voetstappen die culturen met elkaar verbinden...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha ik weet ik weer

maar ik vond dr niks aan

te veel mensen, te warm, geen plek voor je shit in de garderobe

daarentegen, de gebakken banaan met chocosaus en de chai thee waren wel super lekker

maar die kan ik net zo goed zelf maken :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
haha ik weet ik weer

maar ik vond dr niks aan

te veel mensen, te warm, geen plek voor je shit in de garderobe

daarentegen, de gebakken banaan met chocosaus en de chai thee waren wel super lekker

maar die kan ik net zo goed zelf maken :tongueout:
Klik om te vergroten...

:wink: :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
voor dat jullie me verkeerd begrijpen het is een: Goa, dnb, electro/breakbeat, jam/live, balkanbeats -feest

Eind vorig jaar beleefde [....] Vanaf dat punt volgt dit gezelschap de eerste voetstappen die culturen met elkaar verbinden...
Klik om te vergroten...

Blijft wel gewoon een goa hoor... dus: smoorlijp worden en keihard stampen totdat je pillen uitgewerkt zijn. :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe... ik ben niet van plan pillen te gaan doen...

maar ik neem er wel wat mee voor als het er nog van komt...
het duurt ook tot 8.00... beetje lastig omdat nuchter (dronken) vol te houden! :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
hehe... ik ben niet van plan pillen te gaan doen...

maar ik neem er wel wat mee voor als het er nog van komt...
het duurt ook tot 8.00... beetje lastig omdat nuchter (dronken) vol te houden! :P
Klik om te vergroten...

wat ben je nou voor vent

ik heb t vorige keer nuchter vol gehouden op die boot
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
... misschien was 't daarom wel niet zo'n leuk feestje. :mrgreen: :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
... misschien was 't daarom wel niet zo'n leuk feestje. :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen:

nee ik geloof je wel ellesdee proppen geblazen daaro!

maar dat kan dus nu niet meer gebeuren, met 2 boten!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
-spaceman- zei:
hehe... ik ben niet van plan pillen te gaan doen...

maar ik neem er wel wat mee voor als het er nog van komt...
het duurt ook tot 8.00... beetje lastig omdat nuchter (dronken) vol te houden! :P
Klik om te vergroten...

wat ben je nou voor vent

ik heb t vorige keer nuchter vol gehouden op die boot
Klik om te vergroten...

RESPECT!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
... misschien was 't daarom wel niet zo'n leuk feestje. :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

huhuhu wat zijn we weer leuk :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
... misschien was 't daarom wel niet zo'n leuk feestje. :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

huhuhu wat zijn we weer leuk :P
Klik om te vergroten...

/aait Ellesdee. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo mag ik 't horen. :smoke:

Ontopique; lijkt me wel een geniaal feestje, maar grote kans dat ik 't niet ga redden ivm cash & vervoer.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Zo mag ik 't horen. :smoke:

Ontopique; lijkt me wel een geniaal feestje, maar grote kans dat ik 't niet ga redden ivm cash & vervoer.
Klik om te vergroten...

jij bent een stomme metaalhoofd
jij hoort daar niet rond te lopen lekker puh :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jij hebt geen recht van spreken, vuige hippie! :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Zo mag ik 't horen. :smoke:

Ontopique; lijkt me wel een geniaal feestje, maar grote kans dat ik 't niet ga redden ivm cash & vervoer.
Klik om te vergroten...

cash kan ik niet verhelpen maar de trein stopt zo onderhand bij het feest... (wel nog ff 't pondje pakken over het ij!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Jij hebt geen recht van spreken, vuige hippie! :P
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kon t proberen :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een kaartje!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Ik heb een kaartje!
Klik om te vergroten...

ik ken je niet maar zie je daar! :wink: :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."