mooie full on line up, jammer genoeg hou ik niet van die muziek
#13
Lijkt me zo vet om daar ook heen te gaan. op de meet werd er al lovend over gsproken en het word een grote DF-delegatie daar. Ik ga zeker proberen van de partij te zijn
#14
nog 12 uurtjes .....
#15
mijn snorharen trillen ook al...
#16
Lijkt me een heerlijk feest. Beschamend ver weg helaas dus wat te duur in vervoerskosten. Ik ga morgen naar 'n klein goa / acid / tekno feestje in Eindhoven. Niet 100 % goa maar vast ook veel dansplezier.
#17
er komen genoeg belgen .....
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.