#1
Aangezien ik niet rook maakt het mij persoonlijk geen klap uit....
Stylish Kid In The Riot zei:In Engeland is het al een tijdje zo, ben daar in clubs geweest en wilde meteen weer weg vanwege de stank. Het ruikt naar zweet en verschraald bier, een soort van riool dus.
azgaza zei:Stylish Kid In The Riot zei:In Engeland is het al een tijdje zo, ben daar in clubs geweest en wilde meteen weer weg vanwege de stank. Het ruikt naar zweet en verschraald bier, een soort van riool dus.
Klopt ja, in engeland zijn ze ook opzoek naar oplossingen voor het stank probleem. Geef mij maar een camoeflerende rook lucht, ook al rook ik zelf niet, ik hoef geen zweet en oud bier te ruiken, en de rokerige sfeer heeft iets gezelligs,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."