Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoreaca Rookverbod

Horeaca Rookverbod

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Aangezien ik niet rook maakt het mij persoonlijk geen klap uit....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind t wel relaxed ondanks dat ik zelf ook gewoon rook. Kroegen worden 'schoner' en het zal me bovendien zo 3 euro per avond stappen schelen :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
S
Stylish Kid In The RiotLid
01-01-2024, 00:00
#4
In Engeland is het al een tijdje zo, ben daar in clubs geweest en wilde meteen weer weg vanwege de stank. Het ruikt naar zweet en verschraald bier, een soort van riool dus.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik rook momenteel ook... ofja ben bezig met stoppen :P

echter als je X gehad hebt is roken zoooo lekker, of je rookt of niet, try it :wink: (tot nu toe alle niet-rokers die X gebruiken die een sigaret proberen vinden het onder invloed helemaal geweldig)

idd... het is prettiger voor de niet-rokers

maar de vieze geuren idd? bahhh had ik niet eens over nagedacht,, heb er nu al geen zin meer in...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stylish Kid In The Riot zei:
In Engeland is het al een tijdje zo, ben daar in clubs geweest en wilde meteen weer weg vanwege de stank. Het ruikt naar zweet en verschraald bier, een soort van riool dus.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, in engeland zijn ze ook opzoek naar oplossingen voor het stank probleem. Geef mij maar een camoeflerende rook lucht, ook al rook ik zelf niet, ik hoef geen zweet en oud bier te ruiken, en de rokerige sfeer heeft iets gezelligs,
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Stylish Kid In The Riot zei:
In Engeland is het al een tijdje zo, ben daar in clubs geweest en wilde meteen weer weg vanwege de stank. Het ruikt naar zweet en verschraald bier, een soort van riool dus.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, in engeland zijn ze ook opzoek naar oplossingen voor het stank probleem. Geef mij maar een camoeflerende rook lucht, ook al rook ik zelf niet, ik hoef geen zweet en oud bier te ruiken, en de rokerige sfeer heeft iets gezelligs,
Klik om te vergroten...

juist! en de stinkende kleren hang je gewoon buiten of doe je in de was de volgende dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."