Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdimmu borgir , amon amarth in 013

dimmu borgir , amon amarth in 013

31 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat blijkt maar weer ja.

Ellesdee zei:
dan moet je je naam veranderen in geen harde piemol van metaal konijn
Klik om te vergroten...

De mods zitten altijd in ´t rokershok, en zijn vet lazy.:P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
Dat blijkt maar weer ja.

Ellesdee zei:
dan moet je je naam veranderen in geen harde piemol van metaal konijn
Klik om te vergroten...

De mods zitten altijd in ´t rokershok, en zijn vet lazy.:P
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#3
cobhc zei:
zo melodisch vind ik het niet hoor :P

cobhc daarin tegen wel
Klik om te vergroten...
Ik heb wel gelijk. Waarom? Omdat ik altijd heb. Dat is iets vanzelfsprekend, zoals de zwaartekracht, zeg maar.


Cob is daarnaast zo slecht dat 't pijnlijk is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eier zei:
Cob is daarnaast zo slecht dat 't pijnlijk is.
Klik om te vergroten...

Gequoste omdat het waar is. Zoals zwaartekracht, ofzo.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gekke blackies. :P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Eier zei:
Cob is daarnaast zo slecht dat 't pijnlijk is.
Klik om te vergroten...

Gequoste omdat het waar is. Zoals zwaartekracht, ofzo.
Klik om te vergroten...

Cob is niet slecht.. :openmouth:

Sommige nummers van Amon Amarth zijn wel vet, maar het meeste is een beetje te thrash metal achtig, of dat was het live @ graspop teminste :P

Oja, kent iemand KromleK? :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
thrashmetal achtig? weet je uberhaupt WAAR JE OVER PRAAT?!?!?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja.. maar dat zal wel zijn omdat het live was, dan klinkt alles vaak een stuk meer thrashy en hetzelfde, omdat door het harde geluid alles een beetje door elkaar heen loopt.. beetje vreemd uit te leggen maar hopelijk snap je het zo :P

edit: nummers als Death in Fire, Runes to my Memory en Cry of the Blackbirds zijn natuurlijk wel geniaal :mrgreen:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Al dat gemetal... doe mij maar een lekkere portie punkhardcore! :d
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doe mij maar lekker wat Deicide, Kataklysm, Psycroptic of Devildriver :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is er hier iemand die een stapeltje CD's wil kopen ? :grin:

Crade Of Filth - Dusk and her embrace
Crade Of Filth - The principle of evil made flesh
Dimmu Borgir - Stormblast
Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant
Dimmu Borgir - godless savage garden
Dimmu Borgir - spiritual black dimensions
King diamond - The spiders lullabye
King diamond - House of god
mercifull fate - dead again
Children of Bodom - Hatebreeder
Rhapsody - Dawn of victory
Liar of golgotha - Dwell within the mysterious dark
Limbonic art - In abhorrence dementia
Immortal - Blizzard beasts
Destinys end - breathe deep the dark
my dying bride - the light at the end of the world
autumn - when lust evokes the curse
cassiopeia - duality

Alles in 1 keer voor het hoogste bod, je krijgt er ook ruim 100 CDrs in doosjes (maar zonder mooi covertje, wel tracklist) bij.
Op te halen in Eindhoven.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Komt er nog iemand naar Wacken Open Air dan?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb er wat plaatjes van. Leuke muziek hoor :stoned:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
BlackRobBlunt zei:
Doe mij maar lekker wat Deicide, Kataklysm, Psycroptic of Devildriver :grin:
Klik om te vergroten...

Kataklysm zou ik laatst heen gaan in de baroeg. Hadden ze 2 dagen van tevoren afgezegd...

nouja :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Baroeg <3
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hans zei:
Komt er nog iemand naar Wacken Open Air dan?
Klik om te vergroten...

jep, dit jaar ben k van de partij
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#17
is er iemand heen geweest ?

voor de mensen die deze bands niet kennen
dimmu is black metal (satanisch achtig )
en amon amarth is een combi tussen viking metal en black/death naar mijn mening
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amon Amarth is melodische death met viking-saus. :rolleyes:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#19
zo melodisch vind ik het niet hoor :P

cobhc daarin tegen wel
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
jullie zijn gek
hoe kan je metal nou leuk vinden :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."