Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdimmu borgir , amon amarth in 013

dimmu borgir , amon amarth in 013

31 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#1
is er iemand heen geweest ?

voor de mensen die deze bands niet kennen
dimmu is black metal (satanisch achtig )
en amon amarth is een combi tussen viking metal en black/death naar mijn mening
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amon Amarth is melodische death met viking-saus. :rolleyes:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo melodisch vind ik het niet hoor :P

cobhc daarin tegen wel
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
jullie zijn gek
hoe kan je metal nou leuk vinden :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
satan oh noes!!1!!!11
*kruisje slaat*
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amon Amarth is wel chil ja, ook leuk dat ze elk nummer een viking verhaaltje vertellen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amon amarth is een beetje droog en Dimmu Borgir is gewoon simpelweg slecht de laatste tijd. Ik hou niet zo van melodische black metal en ook niet zo van viking-cheese-death. (cheese als in het engelse cheesy)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
jullie zijn gek
hoe kan je metal nou leuk vinden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :`)

Dimmu Borgir al een paar keer gezien, en Amon Amarth is naar mijn optiek niet zo boeiend.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
jullie zijn gek
hoe kan je metal nou leuk vinden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :`)

Dimmu Borgir al een paar keer gezien, en Amon Amarth is naar mijn optiek niet zo boeiend.
Klik om te vergroten...

oh god :tongueout:
nog zo'n raar metaalhoofd :grin: :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rare jongens, die metalhoofden. :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd
t gaat te furrrrrrrr
oh nee :tongueout: dat zei ik vroegah

nu zeg ik, t moet niet gekker worduh :openmouth: :tongueout:

oew oew
metalfest (Six Feet Under, Nile, Finntroll, Belphegor) 3dec
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik krijg tegenwoordig helaas niet echt een harde piemel meer van metal. :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
dan moet je je naam veranderen in geen harde piemol van metaal konijn
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:openmouth:
omg
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Ik krijg tegenwoordig helaas niet echt een harde piemel meer van metal. :(
Klik om te vergroten...
Nee, omdat metal zo goed samengaat met bier :wink: .
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Viking Metal , klint zo , zo , tjah . Schots ? Ach , kweet et nimeer
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat blijkt maar weer ja.

Ellesdee zei:
dan moet je je naam veranderen in geen harde piemol van metaal konijn
Klik om te vergroten...

De mods zitten altijd in ´t rokershok, en zijn vet lazy.:P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Dat blijkt maar weer ja.

Ellesdee zei:
dan moet je je naam veranderen in geen harde piemol van metaal konijn
Klik om te vergroten...

De mods zitten altijd in ´t rokershok, en zijn vet lazy.:P
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#19
cobhc zei:
zo melodisch vind ik het niet hoor :P

cobhc daarin tegen wel
Klik om te vergroten...
Ik heb wel gelijk. Waarom? Omdat ik altijd heb. Dat is iets vanzelfsprekend, zoals de zwaartekracht, zeg maar.


Cob is daarnaast zo slecht dat 't pijnlijk is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eier zei:
Cob is daarnaast zo slecht dat 't pijnlijk is.
Klik om te vergroten...

Gequoste omdat het waar is. Zoals zwaartekracht, ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."