#1
zekker aanwezig ![:)]()

Marten! zei:Had er nog nooit van gehoord, maar moet zeggen dat het er wel verdomd vet uit ziet zeg![]()
Enige nadeel is dat het aan de andere kant van het land is en ik geen vervoer heb...
Iemand met wie ik mee zou kunnen rijden?

Supervlieg zei:Afwazig uiteraard! Waar is de after btw?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."