mijn vraag is of er dit weekend 13 spet geen goa tek core feestjes zijn in de buurt van oostvlaanderen ???
gmta-spaceman- zei:goatekcore... klinkt interessant...
Verwaande Gentenaren, altijd te lui om een beetje te reizenstuikeuh zei:leuven geen dichtere mogelijkheden...
stuikeuh zei:leuven geen dichtere mogelijkheden...
Hehe, ruzie in Der machine gehad?esth0r zei:stuikeuh zei:leuven geen dichtere mogelijkheden...
2 weken geleden ging ik 4 uur met de trein om vervolgend nog 3uur te lopen voor een goed feestje, je moet er iets voor over hebben.
ik weet wel het politiebureau te vinden in leuven, mij een beetje arresteren wegens openbare dronkenschap
Ellesdee zei:gmta-spaceman- zei:goatekcore... klinkt interessant...
Eagasm, in Boutersem (idd dichtbij Leuven)Jeller zei:dichtbij leuven ist eargams open air
Debris zei:Hehe, ruzie in Der machine gehad?esth0r zei:stuikeuh zei:leuven geen dichtere mogelijkheden...
2 weken geleden ging ik 4 uur met de trein om vervolgend nog 3uur te lopen voor een goed feestje, je moet er iets voor over hebben.
ik weet wel het politiebureau te vinden in leuven, mij een beetje arresteren wegens openbare dronkenschap
Ik heb ook al zeik gehad in Der machine (2 dagen wakker + speed + trippen).
Alle fatsoenlijke mensen krijgen daar ruzie, en de zatte eikels die tegen iedereen lastig doen mogen blijven.
Ik ben morgen zeker 4u onderweg naar Gent, en zaterdag ook wel een dikke 2u om naar Leuven te gaan. Dus niet zagen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."