Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2008 15-16-17 Augustus.

Lowlands 2008 15-16-17 Augustus.

142 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ruth en ik zorgen wel voor een bord met daar heel groot DF op oid :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
Ruth en ik zorgen wel voor een bord met daar heel groot DF op oid :wink:
Klik om te vergroten...

Idd, en ik ga er dan ook bloemetjes op tekenen :stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
deadlock zei:
Okay, zoals gewoonlijk zullen de meetings plaatsvinden om 23:59 op donderdagavond laat bij de ingang van camping 2 onder de lichtmast :) Ik of Safiertje zitten waarschijnlijk op de schouders van Mephisto.

En zaterdagavond is 90's NOW! in de Grolsch kan je ons dan traditioneel achterin de tent vinden bij het dichte gedeelte net achter de draagmast die rechtsachter staat.
Klik om te vergroten...

basje,. ik heb er zo onwijs zin in
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ook Elles!!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cocktail bar? :grin: nice

dan kom ik zeker weten wel ff langs :tongueout:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lowlands word gruwelijk! Ik zal veel moeten werken en dus niet veel dope kunnen gebruiken, maar ik ga gewoon ouderwets chillen met de complete DF gang. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom bij mijn cocktail bar :hearteyes:

Oh ja, crew-bandjes ftw (geen security die me in de gaten houd, aparte catering op de crewcamping en de mogelijkheid om te slapen wanneer ik wil :rock: ) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes :stoned:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamWeaver zei:
Lowlands word gruwelijk! Ik zal veel moeten werken en dus niet veel dope kunnen gebruiken, maar ik ga gewoon ouderwets chillen met de complete DF gang. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom bij mijn cocktail bar :hearteyes:

Oh ja, crew-bandjes ftw (geen security die me in de gaten houd, aparte catering op de crewcamping en de mogelijkheid om te slapen wanneer ik wil :rock: ) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes :stoned:
Klik om te vergroten...
Maar geen muntjes inleveren :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kom ook werken op Lowlands, nog niet helemaal zeker, maar ik ben er dan maar tot zaterdag eind van de middag.
Maar ik wil jullie dan wel allemaal eventjes zien hoor :hearteyes:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Om maar weer eens een berichtje te plaatsen sinds maanden op df....

Ik ben dr ook :P
m
morgenstondLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik join de club :) iemand nog goede xtc bij zich :hearteyes: ??
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik neem alleen crystal meth mee.. lekker goedkoop en wiet besprenkeld in lsd :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb alleen maar pillen met 10mg mdma erin mee, mocht je ze willen kosten ze 10 euro per stuk :confused:

Anyhow.... LOW-LANDS!! LOW-LANDS!! LOW-LANDS!! :mrgreen: Ik doe de meetings ook ff tussen me blokkenschema proppen! :mrgreen: Ik heb er zin in gek!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
ik heb alleen maar pillen met 10mg mdma erin mee, mocht je ze willen kosten ze 10 euro per stuk :confused:
Klik om te vergroten...

Whahaha slechte deal :P... Hoe kan je zulke slechte pillen kopen voor fucking 10 euro per stuk man xD
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
samsidesalad vroeg om pillen, kan ik ook niks aan doen. :beer:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#16
'tis de neger, dealt als een gek

'tis de neger, hij breekt zo je nek

'tis de neger, hij trapt je op je bek

niggaaa whaaaaat
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ faaaaaack!!! :mrgreen:

Lieve vrouwtjes, mannetjes en koekblikken ik heb tragisch nieuws...

Wie vandaag en de afgelopen dagen naar buiten heeft gekeken, werd daar niet heel vrolijk van. Tamelijk harde wind, grauwe lucht en zo nu en dan een flinke spetter regen. Terwijl het hartje augustus is, dan zou je zonneschijn en een temperatuur van 25 graden verwachten. De weermannen en -vrouwen zijn het er niet helemaal overeens wat het weer gaat worden dit Lowlands-weekend, maar één advies komt overeen: laarzen meenemen!

Vandaag is vermoedelijk de meest stormachtige dag van deze maand. Vooral aan de kust kan het flink tekeergaan. Biddinghuizen ligt gelukkig niet aan de kust, maar ook daar valt geregeld veel regen.

Het KNMI verwacht dat vrijdag de meeste regen zal vallen; gemiddeld 2 tot 8 mililiter. De neerslagkans is 80%. Op zaterdag en zondag neemt de neerslagkans verder af.

Kan zijn, maar we weten allemaal dat één korte, hevige regenbui het Lowlandsveld kan doen veranderen in een grote modderpoel. 's Nachts legt de organisatie dan houtsnippers en stro neer in de hoop het terrein te fatsoeneren. Maar een paar plensbuien op vrijdag kan het terrein voor het hele weekend verpesten.

Om niet al te doemdenkerig over te komen: de verwachtingen lopen uiteen. Blijkbaar laat het weer zich momenteel moeilijk voorspellen, vooral op een langere termijn. Misschien keert het allemaal nog wel om in het voordeel van de zonaanbidders. En gaan we een relatief droge Lowlands tegemoet. Ik houd mijn vingers ervoor gekruist. Maar pak morgen toch maar laarzen in.
Klik om te vergroten...

Wat gaan we hier aan doen? Ik stel voor dat iedereen alleen korte broeken en t-shirts mee nemen zodat god zal zorgen dat het mooi weer word. Hij kan immers niet de onderkoelen van 50.000 man op zijn nek halen. Door allemaal alleen maar korte kleding mee te nemen dwingen we god dus om het mooi weer te laten maken.

Speciale update voor de koekblikken: Aangezien god geen rekening houd met koekblikken zou ik de koekblikken aanraden toch wel extra vet mee te nemen zodat jullie niet gaan roesten. De mensen kunnen namelijk de schuld op god afschuiven, maar aangezien koekblikken niet gelovig zijn hebben jullie dit recht niet en zal het dus volkomen jullie eigen schuld zijn.

Met vriendelijke groeten,
Uw persoonlijke lowlands-the-powlands :beer:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#18
danku zeer

als t gaat regenen ga ik zoveel blowen dat ik een rookwolkje om me heen krijg wat dient als een regenschild. :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
[COLOR=#00ff00]Modknip[/COLOR] zei:
ik join de club :) iemand nog goede xtc bij zich :hearteyes: ??
Klik om te vergroten...
neem wel wat mee ja.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
Dan kom ik naast je staan, alleen om van je schild te profiteren natuurlijk! :stoned:
Klik om te vergroten...

dat dacht ik al
stel je voor dat je daar ging staan om mijn schild weg te hijsen
alleen de gedachte al maakt me aan het huilen :(
mss moeten we dan een uberbigstick smoken om heel lowlands te voorzien van een rookschild :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."