#1
Ruth en ik zorgen wel voor een bord met daar heel groot DF op oid ![:wink:]()
deadlock zei:Ruth en ik zorgen wel voor een bord met daar heel groot DF op oid![]()

deadlock zei:Okay, zoals gewoonlijk zullen de meetings plaatsvinden om 23:59 op donderdagavond laat bij de ingang van camping 2 onder de lichtmastIk of Safiertje zitten waarschijnlijk op de schouders van Mephisto.
En zaterdagavond is 90's NOW! in de Grolsch kan je ons dan traditioneel achterin de tent vinden bij het dichte gedeelte net achter de draagmast die rechtsachter staat.
) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes 
Maar geen muntjes inleverenDreamWeaver zei:Lowlands word gruwelijk! Ik zal veel moeten werken en dus niet veel dope kunnen gebruiken, maar ik ga gewoon ouderwets chillen met de complete DF gang. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom bij mijn cocktail bar![]()
Oh ja, crew-bandjes ftw (geen security die me in de gaten houd, aparte catering op de crewcamping en de mogelijkheid om te slapen wanneer ik wil) buiten natuurlijk het gratis feesten en een paar honderd euro verdienen in die paar daagjes
![]()

Ik doe de meetings ook ff tussen me blokkenschema proppen!
Ik heb er zin in gek!! Nick de Neger zei:ik heb alleen maar pillen met 10mg mdma erin mee, mocht je ze willen kosten ze 10 euro per stuk![]()

Wie vandaag en de afgelopen dagen naar buiten heeft gekeken, werd daar niet heel vrolijk van. Tamelijk harde wind, grauwe lucht en zo nu en dan een flinke spetter regen. Terwijl het hartje augustus is, dan zou je zonneschijn en een temperatuur van 25 graden verwachten. De weermannen en -vrouwen zijn het er niet helemaal overeens wat het weer gaat worden dit Lowlands-weekend, maar één advies komt overeen: laarzen meenemen!
Vandaag is vermoedelijk de meest stormachtige dag van deze maand. Vooral aan de kust kan het flink tekeergaan. Biddinghuizen ligt gelukkig niet aan de kust, maar ook daar valt geregeld veel regen.
Het KNMI verwacht dat vrijdag de meeste regen zal vallen; gemiddeld 2 tot 8 mililiter. De neerslagkans is 80%. Op zaterdag en zondag neemt de neerslagkans verder af.
Kan zijn, maar we weten allemaal dat één korte, hevige regenbui het Lowlandsveld kan doen veranderen in een grote modderpoel. 's Nachts legt de organisatie dan houtsnippers en stro neer in de hoop het terrein te fatsoeneren. Maar een paar plensbuien op vrijdag kan het terrein voor het hele weekend verpesten.
Om niet al te doemdenkerig over te komen: de verwachtingen lopen uiteen. Blijkbaar laat het weer zich momenteel moeilijk voorspellen, vooral op een langere termijn. Misschien keert het allemaal nog wel om in het voordeel van de zonaanbidders. En gaan we een relatief droge Lowlands tegemoet. Ik houd mijn vingers ervoor gekruist. Maar pak morgen toch maar laarzen in.

neem wel wat mee ja.[COLOR=#00ff00]Modknip[/COLOR] zei:ik join de clubiemand nog goede xtc bij zich
??
Nick de Neger zei:Dan kom ik naast je staan, alleen om van je schild te profiteren natuurlijk!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."