#1
De meeste rockfans hier op het forum zal het niet zijn ontgaan dat er nieuw Metallica album genaamd Death Magnetic zat aan te komen. Afgelopen vrijdag werd het wachten dan eindelijk beloond. Aangezien ik niet eerder tijd heb gehad om het album aan te schaffen heb ik vandaag pas gehaald.
Heb nu de eerste 4 nummers gehoord en moet zeggen dat het weer wat meer "oldschool" Metallica klinkt. Na het wat rauwe, donkere, ongepolijste en vooral niet te doorgronden St. Anger klinkt het gewoon weer als een retestrak studioalbum zoals we van Metallica gewend waren van voor St. Anger. En natuurlijk zijn de klassieke gitaarsolo's weer terug
Laat hier weten wat jullie vinden van het nieuwe album of wat je nog meer kwijt wilt over Metallica.
Heb nu de eerste 4 nummers gehoord en moet zeggen dat het weer wat meer "oldschool" Metallica klinkt. Na het wat rauwe, donkere, ongepolijste en vooral niet te doorgronden St. Anger klinkt het gewoon weer als een retestrak studioalbum zoals we van Metallica gewend waren van voor St. Anger. En natuurlijk zijn de klassieke gitaarsolo's weer terug
Laat hier weten wat jullie vinden van het nieuwe album of wat je nog meer kwijt wilt over Metallica.