Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums28/29 november --> Namaste - Connecting Cultures in 020

28/29 november --> Namaste - Connecting Cultures in 020

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Dumpy zei:
hmm denk toch dat ik niet ga.. ietsje te duur en mischien ook wel ietsje te druk.
Klik om te vergroten...

het is staat wel bekend om de drukte idd :(
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Niet zeiken! Ik wil vanavond spacende hippiegezichten zien! :grin:

Voor mij geen psychedelica vanavond, ik ga weer de eerste mens met een THC overdosis proberen te zijn :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Dumpy zei:
Ik ben er weer bij! :)
Klik om te vergroten...

meeten? :grin: mede-azuriet alien :rock:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Ik ga heel misschien de dag daarvoor naar Namaste (Drum 'n Bass). Aphrodite komt draien gek! The king of the Jungle! :mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Lauu zei:
Dumpy zei:
Ik ben er weer bij! :)
Klik om te vergroten...

meeten? :grin: mede-azuriet alien :rock:
Klik om te vergroten...

Hehe ja is goed, herken ik je aan een uitwijkende onderkaak?
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Dumpy zei:
Lauu zei:
Dumpy zei:
Ik ben er weer bij! :)
Klik om te vergroten...
meeten? :grin: mede-azuriet alien :rock:
Klik om te vergroten...
Hehe ja is goed, herken ik je aan een uitwijkende onderkaak?
Klik om te vergroten...
Die moet je wel kunnen vinden :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Dumpy zei:
Lauu zei:
Dumpy zei:
Ik ben er weer bij! :)
Klik om te vergroten...

meeten? :grin: mede-azuriet alien :rock:
Klik om te vergroten...

Hehe ja is goed, herken ik je aan een uitwijkende onderkaak?
Klik om te vergroten...

hehe denk het niet...ben ff gestopt...maarja je weet nooit :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Overtuigend Lauu zo wil ik het horen :mrgreen:
a
arne123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

VOOR IEDEREEN DIE NOG GEEN KAARTJES HEEFT:

Ik ben zo snugger geweest om 5 kaarten voor The arc of Goa te kopen, terwijl het de bedoeling was dat ik met m'n vrienden op _vrijdag_ naar de stubnitz ga...
Daarom verkoop ik nu de 5 kaarten voor The arc of Goa. Als je nog geen kaartje hebt, koop hem alsjeblieft bij mij want ik weet echt niet wat ik er anders mee moet.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

wohow geweldig ik ga het laatste weekend van november naar amsterdam en wou juist vragen of er geen goa was in amsterdam.
is de locatie ver van het station?
waar is het juist?
:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

http://www.stubnitz.com/0/ports/maps/amsterdam-ondinakai-1.html

check de link :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

misschien 10mg 2c-b nemen met dit feest :rock: :P
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

geweldig :grin: ik ben aanwezig wel spijtig dat het zo duur is
hopelijk kom ik er een paar van df tegen zou wel lachen zijn. als we nu allemaal een specifiek assesoir aandoen kunnen we elkaar wel vinden. de eerste twee uur toch :P
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Ik ga deze keer denk ik toch maar niet, de vorige keer was namelijk wel erg druk...
Maar heb al een leuk, goedkoper vervangend feestje gevonden:) Sheep Satellite in Leiden.

Maar degene die naar the Arc of Goa gaan.. Veel plezier!!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

we zullen je missen :( jij gaat naar mijn stad Beyond...Leiden :grin: als er acid was geweest had ik erheen gegaan :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Duidelijk dat ik ook ga :hearteyes:

Ik ben nog maar 1 keer naar Arc of Goa geweest, en dat was vorig jaar 24 november :P En dat was... fantastisch. Dus ik hoop dat het nu weer aan mijn verwachtingen voldoet :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

Beyond Illusion zei:
Ik ga deze keer denk ik toch maar niet, de vorige keer was namelijk wel erg druk...
Maar heb al een leuk, goedkoper vervangend feestje gevonden:) Sheep Satellite in Leiden.

Maar degene die naar the Arc of Goa gaan.. Veel plezier!!!
Klik om te vergroten...

zijn voor mij ook de redenen dat ik niet ga... en ik heb de stubnitz afgelopen weekend alweer gezien!! was een fucking gruwelijk feest... drie zalen: tekno dnb en hardcore...
was nog een mooie meid die heerlijk tekno dj'de, een soort breakbeat tekno :hearteyes:

Stubnitz is een toplocatie en is er duidelijk op vooruit gegaan na vorig jaar...

Veel plezier!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Namast茅 路 The Arc of Goa

hmm denk toch dat ik niet ga.. ietsje te duur en mischien ook wel ietsje te druk.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben er sowieso bij de 29ste, Arc of Goa is altijd relaxt.
a
arne123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
http://www.namaste.eu/index_party.html

:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."