Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24dec. PRSPCT XL 8 waterfront rotterdam

24dec. PRSPCT XL 8 waterfront rotterdam

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghehe idd Panacea was erg vet :tearsofjoy: die dude is echt leip :grin:
p
patLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brrrrrwap,
wat een uber mega gave party was dat :stoned: en weer lekker veel gebruik... stuiter nog steeds :)
benieuwd waar het volgde jaar is
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
Fucking uitverkocht :( Ik wist dat ik kaartjes had moeten bestellen op internet. Ik had zelfs de pagina open maar bij gebrek aan werkende telefoon kon ik niets bestellen (ik was te lui om iemand even te vragen te helpen).

Mooi kut want ik wilde zo graag naar bong-ra, eye-d, counterstrike en panacea :(
Klik om te vergroten...
Thrasher had nog op PartyFlock gewaarschuwd dat er op een gegeven moment nog maar 250 kaarten waren en dat iedereen die nog wou gaan beter kaartjes via Easyticket kon printen.

pat zei:
benieuwd waar het volgde jaar is
Klik om te vergroten...
hier


[OT]: Het was niet normaal, setjes van Panacea en The Sect knalde de trommelvliezen eruit.
Na de set van Counterstrike zijn we helaas naar huis gegaan want ondanks dat we het enorm naar ons zin hadden werd het steeds drukker (capaciteit van 850 terwijl er rond 3:00 zeker 12 a 1400 man binnen was?!), je kon nergens meer een stap zetten zonder tegen iemand aan te botsen, laat staan dansen. Leuke afsluiter was wel dat toen we buiten aan het chillen waren een josti solliciteerde naar een longontsteking door in de Maas te springen en een minuut ging zwemmen. En het was koooouuuud!

R.I.P. Waterfront, it's been a blast. Op naar Watt!
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
joni43 zei:
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook
Klik om te vergroten...

Er is gewoon een algeheel rookverbod in de Nederlandse horeca, daar kan waterfront weinig aan doen :P

Solidus zei:
Thrasher had nog op PartyFlock gewaarschuwd dat er op een gegeven moment nog maar 250 kaarten waren en dat iedereen die nog wou gaan beter kaartjes via Easyticket kon printen.
Klik om te vergroten...

Daar kom ik nooit :P En ik wilde het (zoals ik al aangaf) ook wel, maar het ging niet helemaal. Ach ja, misschien was het feest gewoon niet voor mij :( Met zo'n samenloop van omstandigheden zou je het haast denken.

Nu op naar de Watt. Ik hoop dat het daar net zo cool wordt, maar dat zal wel niet met die locatie. De locatie van waterfront was echt geweldig. Makkelijk te bereiken als je er naar toe moest, maar je gaat er absoluut niet naar toe als je er niets te zoeken hebt. Houdt willekeurige mongooltjes een beetje weg.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben wel een beetje aan het balen dat ik niet geweest was... maarja.. het kan niet altijd feest zijn! :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
joni43 zei:
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook
Klik om te vergroten...
Er is / was een rookhook vlak naast de bar


shokora zei:
Nu op naar de Watt. Ik hoop dat het daar net zo cool wordt, maar dat zal wel niet met die locatie.
Klik om te vergroten...
De basement van Watt heeft nog steeds de underground setting van Nighttown dus dat valt gelukkig wel mee. De grote zaal is wel behoorlijk toegetakeld maar die dansvloer is te gek als je aan het spacen bent.

shokora zei:
De locatie van waterfront was echt geweldig. Makkelijk te bereiken als je er naar toe moest, maar je gaat er absoluut niet naar toe als je er niets te zoeken hebt. Houdt willekeurige mongooltjes een beetje weg.
Klik om te vergroten...
Ja idd. Waterfront had zo'n 'non-chalant huiskamersfeertje' en dat is onvervangbaar :\\
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
joni43 zei:
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
Klik om te vergroten...

Dan zal ik jou vast gezien hebben. Ik sta altijd helemaal rechtsvooraan als ik in waterfront ben. :P
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
zijn er ergens foto's van deze avond??
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
joni43 zei:
zijn er ergens foto's van deze avond??
Klik om te vergroten...

Nog nergens foto's gezien helaas.
Ik vond het wel jammer dat het feestje al om 8 uur was afgelopen. :( Had nog wel een paar uurtjes door willen gaan.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
joni43 zei:
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
Klik om te vergroten...

Dan zal ik jou vast gezien hebben. Ik sta altijd helemaal rechtsvooraan als ik in waterfront ben. :P
Klik om te vergroten...

whaha, rechts vooraan is ook ons standaard plekje :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ik ook meestal, maar aangezien het daar tering druk was stond ik ergens achteraan omdat daar meer ruimte was om te dansen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."