#1
ghehe idd Panacea was erg vet
die dude is echt leip ![:grin:]()
en weer lekker veel gebruik... stuiter nog steeds Thrasher had nog op PartyFlock gewaarschuwd dat er op een gegeven moment nog maar 250 kaarten waren en dat iedereen die nog wou gaan beter kaartjes via Easyticket kon printen.shokora zei:Fucking uitverkochtIk wist dat ik kaartjes had moeten bestellen op internet. Ik had zelfs de pagina open maar bij gebrek aan werkende telefoon kon ik niets bestellen (ik was te lui om iemand even te vragen te helpen).
Mooi kut want ik wilde zo graag naar bong-ra, eye-d, counterstrike en panacea![]()
hierpat zei:benieuwd waar het volgde jaar is
joni43 zei:wat een nacht was dathelemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook
Solidus zei:Thrasher had nog op PartyFlock gewaarschuwd dat er op een gegeven moment nog maar 250 kaarten waren en dat iedereen die nog wou gaan beter kaartjes via Easyticket kon printen.
Er is / was een rookhook vlak naast de barjoni43 zei:wat een nacht was dathelemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook
De basement van Watt heeft nog steeds de underground setting van Nighttown dus dat valt gelukkig wel mee. De grote zaal is wel behoorlijk toegetakeld maar die dansvloer is te gek als je aan het spacen bent.shokora zei:Nu op naar de Watt. Ik hoop dat het daar net zo cool wordt, maar dat zal wel niet met die locatie.
Ja idd. Waterfront had zo'n 'non-chalant huiskamersfeertje' en dat is onvervangbaar :\\shokora zei:De locatie van waterfront was echt geweldig. Makkelijk te bereiken als je er naar toe moest, maar je gaat er absoluut niet naar toe als je er niets te zoeken hebt. Houdt willekeurige mongooltjes een beetje weg.
joni43 zei:wat een nacht was dathelemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
joni43 zei:zijn er ergens foto's van deze avond??
Immo zei:joni43 zei:wat een nacht was dathelemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
Dan zal ik jou vast gezien hebben. Ik sta altijd helemaal rechtsvooraan als ik in waterfront ben. :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."