hoi,zijn er hier op df.nl die mij iets kunnen aanraden van interessante of mooie folk of acoustische muziek?
hmm,zoals:melanie(safka),pentangle,Alela Diane(dank u kapitein-x),john renbourn,fairport convention,steeleye span,laïs,tracy chapman,basia bulat,richard & linda thompson,eva cassidy,cat stevens,sandy denny,michelle shocked,ani di franco,....geen nick drake(hou niet van zijn stem)en simon & garfunkel(hou ik niet zo van,buiten enkele nummers) of geen ambiance folk(rock),zoals
oques,dubliners,...(heb ik genoeg)...ik zoek iets van simpele acoustische muziek,if you know what i mean...dank u bij voorbaat!!!! ![:wink:]()
hmm,zoals:melanie(safka),pentangle,Alela Diane(dank u kapitein-x),john renbourn,fairport convention,steeleye span,laïs,tracy chapman,basia bulat,richard & linda thompson,eva cassidy,cat stevens,sandy denny,michelle shocked,ani di franco,....geen nick drake(hou niet van zijn stem)en simon & garfunkel(hou ik niet zo van,buiten enkele nummers) of geen ambiance folk(rock),zoals
,misschien had ik beter Singer-songwriter bij dit topic vermeld
,effkes checken naar het lijstje van df lid "dirtbag",enkelen daarvan zijn mij onbekend...vooral vrouwelijke stemmen hebben mijn voorkeur,waarom weet ik nu ook niet echt
oeps ,juist gemerkt dat Alela Diane jou tip was,captain