Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfolk of acoustische muziek

folk of acoustische muziek

9 antwoorden
759 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
als je van vrouwelijke stemmen houdt moet je ff lisa hannigan checken :wink:
c
cronosLid
hoi,zijn er hier op df.nl die mij iets kunnen aanraden van interessante of mooie folk of acoustische muziek?
hmm,zoals:melanie(safka),pentangle,Alela Diane(dank u kapitein-x),john renbourn,fairport convention,steeleye span,laïs,tracy chapman,basia bulat,richard & linda thompson,eva cassidy,cat stevens,sandy denny,michelle shocked,ani di franco,....geen nick drake(hou niet van zijn stem)en simon & garfunkel(hou ik niet zo van,buiten enkele nummers) of geen ambiance folk(rock),zoals:tongueout:oques,dubliners,...(heb ik genoeg)...ik zoek iets van simpele acoustische muziek,if you know what i mean...dank u bij voorbaat!!!! :wink:
s
speeseendLid
Jimmy Rosenberg
v
vodeLid
Pentangle, Steeleye span, Trees, The incredible string band, Hoven Droven, The battlefield band, Filarfolket, The bothy band
d
dirtbagLid
Damien Rice, jason Mraz, jack johnson, sam roberts, newton faulkner, jeff buckley,
Ray LaMontagne, en uiteraard Leonard Cohen

EDIT: Andy McKee is natuurlijk ook van de partij
O
Oom KlaasLid
Waarom word er geen bob dylan genoemd :openmouth:
k
kapitein-xLid
Oom Klaas zei:
Klik om te vergroten...
Omdat de ts niet de indruk wekt dat de folkscene compleet nieuw voor hem is. Dus ja, Dylan zal voor hem niet echt een gouden tip zijn, vermoed ik.
c
cronosLid
kapitein-x zei:
Oom Klaas zei:
Klik om te vergroten...
Omdat de ts niet de indruk wekt dat de folkscene compleet nieuw voor hem is. Dus ja, Dylan zal voor hem niet echt een gouden tip zijn, vermoed ik.
Klik om te vergroten...

inderdaad kapitein x :wink: ,toch bedankt voor de reacties die ik hier kreeg:neen ik ben niet bepaald aan mijn proefstuk toe:tongueout:entangle,trees,hoven droven,bothy band,....zijn mij bekend :beer: ,misschien had ik beter Singer-songwriter bij dit topic vermeld :rolleyes: ,effkes checken naar het lijstje van df lid "dirtbag",enkelen daarvan zijn mij onbekend...vooral vrouwelijke stemmen hebben mijn voorkeur,waarom weet ik nu ook niet echt :tearsofjoy: (tracy chapman,sandy denny,steeleye span,michelle shocked,melanie safka...laatste ontdekking was dankzij hier iemand op df nl,namelijk :Alela Diane...nogmaals toch bedankt!!! :wave: oeps ,juist gemerkt dat Alela Diane jou tip was,captain :beer: :tearsofjoy:
c
cronosLid
dirtbag zei:
als je van vrouwelijke stemmen houdt moet je ff lisa hannigan checken :wink:
Klik om te vergroten...

ja klinkt goed die lisa hannigan,heb enkele fragmenten op you tube gehoord :hearteyes: ,maar om het te downloaden zal ik effkes moeten wachten,haar eerste cd "Sea Sew" vind ik nog voorlopig niet,bedankt voor de tip :wink:
c
cronosLid
topic mag gesloten worden :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."