#1
die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker ![:grin:]()

Serenity zei:Ik ben 80% kans ook aanwezig, ookal heb ik 'the past' niet echt meegemaakt.![]()

SperSIZEboon zei:die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker![]()
r_AW is wel elke keer anders he, ene keer meer uk hardcore, dan wat meer drum and bass..Serenity zei:SperSIZEboon zei:die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker![]()
Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW![]()
SperSIZEboon zei:r_AW is wel elke keer anders he, ene keer meer uk hardcore, dan wat meer drum and bass..Serenity zei:SperSIZEboon zei:die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker![]()
Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW![]()
Mindcontroller is altijd dezelfde hitjesparade

SperSIZEboon zei:r_AW is wel elke keer anders he, ene keer meer uk hardcore, dan wat meer drum and bass..Serenity zei:SperSIZEboon zei:die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker![]()
Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW![]()
Mindcontroller is altijd dezelfde hitjesparade
dan ken je toch niet genoeg earlyLauu zei:in de 180bpm room werden zelden hitjes gedraaid veel onbekende nummers voor mij...en ik ken genoeg hitjes...heb daar grotendeels van de avond gestaan...lekkere snelle early hardcore...met akira die eindigt![]()
Lauu zei:
Serenity zei:Lauu zei:
Jups! Ik kom uiteraard wel even gedag zeggenGaan Anne enzo ook?

Serenity zei:Wie is die belangrijkste persoon dan? Lautje nieuwe chick?![]()
![]()

Lauu zei:Serenity zei:Wie is die belangrijkste persoon dan? Lautje nieuwe chick?![]()
![]()
uhh ik?![]()
acidboy zei:You've got to be kidding me.
Serenity zei:Iedereen zeikt elkaar maar af om wie diegene is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."