Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMindcontroller Relive The Past 26-9-09

Mindcontroller Relive The Past 26-9-09

22 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker :grin:
Klik om te vergroten...

Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker :grin:
Klik om te vergroten...

Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW :grin:
Klik om te vergroten...
r_AW is wel elke keer anders he, ene keer meer uk hardcore, dan wat meer drum and bass..

Mindcontroller is altijd dezelfde hitjesparade
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker :grin:
Klik om te vergroten...

Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW :grin:
Klik om te vergroten...
r_AW is wel elke keer anders he, ene keer meer uk hardcore, dan wat meer drum and bass..

Mindcontroller is altijd dezelfde hitjesparade
Klik om te vergroten...

in de 180bpm room werden zelden hitjes gedraaid veel onbekende nummers voor mij...en ik ken genoeg hitjes...heb daar grotendeels van de avond gestaan...lekkere snelle early hardcore...met akira die eindigt :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker :grin:
Klik om te vergroten...

Wij zitten ook te twijfelen... Maar club r_AW is meerdere keren per jaar erg leuk en mindcontroller toch iets minder vaak. Maar als mindcontroller tegenvalt hoppen we gewoon naar club r_AW :grin:
Klik om te vergroten...
r_AW is wel elke keer anders he, ene keer meer uk hardcore, dan wat meer drum and bass..

Mindcontroller is altijd dezelfde hitjesparade
Klik om te vergroten...

Zeker true :) Maar of ik nou echt naar een hardcorefeestje ga voor de muziek... Hitjesparade maakt me niet zoveel uit, zolang de sfeer maar goed oldskool is. En ik heb me laten vertellen dat dat zo is op mindcontroller.
Dinsdag kaartje halen :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Dinsdag kaartje halen :grin:
Klik om te vergroten...

gezellig schat :grin: je mannetje gaat mee? :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
in de 180bpm room werden zelden hitjes gedraaid veel onbekende nummers voor mij...en ik ken genoeg hitjes...heb daar grotendeels van de avond gestaan...lekkere snelle early hardcore...met akira die eindigt :rock:
Klik om te vergroten...
dan ken je toch niet genoeg early :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Serenity zei:
Dinsdag kaartje halen :grin:
Klik om te vergroten...

gezellig schat :grin: je mannetje gaat mee? :)
Klik om te vergroten...

Jups! Ik kom uiteraard wel even gedag zeggen :) Gaan Anne enzo ook?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Dinsdag kaartje halen :grin:
Klik om te vergroten...

gezellig schat :grin: je mannetje gaat mee? :)
Klik om te vergroten...

Jups! Ik kom uiteraard wel even gedag zeggen :) Gaan Anne enzo ook?
Klik om te vergroten...

geen idee wie er gaan :P ik hoop Patrick weer...goeie gozer :) belangrijkste persoon gaat toch al dus :P anders ga ik alleen... :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wie is die belangrijkste persoon dan? Lautje nieuwe chick? :grin: :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Wie is die belangrijkste persoon dan? Lautje nieuwe chick? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

uhh ik? :rolleyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Serenity zei:
Wie is die belangrijkste persoon dan? Lautje nieuwe chick? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

uhh ik? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Túúrlijk.. Domme Serenity :P
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
You've got to be kidding me.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
You've got to be kidding me.
Klik om te vergroten...

wat?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Serenity zei:
Iedereen zeikt elkaar maar af om wie diegene is.
Klik om te vergroten...

of leuk vind...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
acidboy zei:
You've got to be kidding me.
Klik om te vergroten...

wat?
Klik om te vergroten...

Wat een kankersfeer tegenwoordig op DF. Vroeger was dit ontzettend anders. Iedereen zeikt elkaar maar af om wie diegene is. Fucking hell.
Leven en laten leven. Godverdomme, wat vinden sommigen dit toch moeilijk.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm de vorige mindcontroller waar ik bij was was erg gaaf... Misschien ga ik hier wel naartoe, het zal toch wel niet uitverkocht raken dus ik kan nog ff wachten met mn besluit. Hmm promo, dr rude en vince :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kaartje gekocht :grin: Minne! I'm ready! :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
die dag is ook club r_AW en die line up is toch iets aantrekkelijker :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben 100% aanwezig :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
Line Up:

Walhalla Of The Oldschool Beats

Bass-D & King Matthew
Darkraver
Dr. Rude
Pavo
Promo
Sceletor
Stanton
Vince
Live: Marc Acardipane


The Rise Of Thor & Loki

Akira
Lenny Dee
Nosferatu
Predator
Shadowlands Terrorists


Sounds From The Stone Age

Chupacabraz
D-Rich
Divato
Sjek


The Return Of Odin

Mangamitri Forces
Mercenary
Only
The Menace

Meer info: http://partyflock.nl/party/146010:Mindcontroller.html

Ik zowiezo aanwezig met me beste vrienden, dus wat meer mensen dan op GZ, hehe.

Wordt dus zowiezo een knaller feestje, kaartjes zijn al binnen :hearteyes: :wave:

Hope to see you there :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."