#1
Deze mag naar muziek en uitgaan. ![:)]()
alcoholist zei:Oom Klaas zei:Zo werkt dat niet zomaar, de teksten die hier staan zou ik wel willen hebben delen.
Wat hier niet staat zal misschien ooit wel hier komen te staan, een deel in ieder geval met aan zekerheid grenzende kans.
dit is een txt right?? want dat gaat te diep voor mij hahaha
doe je dit allang?
Tripper zei:Ik dacht vroeger ook dat je beter met cubase muziek kon maken, maar ik heb tracks gehoord die net zo goed zijn als de cubase-tracks. Vroeger wel eens wat gemaakt met fruity, maar toen was fruity nog niet zo als nu.
ik heb ook mpd 24,Dig_this_vibe zei:Tof, welke MPD heb je? Ik heb de 24. Gebruik je reason enkel voor de MPD? Wat zijn anders de voordelen om FL samen met reason te gebruiken? Ben benieuwd. Heb 't namelijk nooit echt op Reason gehad, met name doordat 't gebruik van vsti's onmogelijk is, hoewel reason (4) best een leuke sound & pluginbank heeft geloof ik.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."