Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrum 'n bass (track van mezelf)

Drum 'n bass (track van mezelf)

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#1
't gaat om de bovenste track, reacties zijn uiterst welkom :)

Hopelijk kan die hier blijven staan, aangezien dit forumgedeelte allicht meer wordt gecheckt (toch een beetje marketinggericht blijven, right?)

http://www.myspace.com/bewleymingles
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
nice man,lekkere beats,zeker the new one,ik kom heerlijk tot rust bij die 1e.
werk je met fruityloops?
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks, blij om te horen.

En ja, werk met Fruityloops inderdaad.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan je ook wel horen ja.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over het algemeen zijn de hobby creaties die uit de handen van een fruity looper komen niet zo geweldig, daardoor kon ik wel constateren dat het met FL gemaakt was.
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aan wat, als ik vragen mag?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee hoor,ik maak nu ong.8 jaar beats,dag in dag uit.
en hoor aan de 1e niet dat het fruityloops is.
en ik vroeg het omdat dit dan wel onder "fruityloops producers"mag staan.
het zou net zo goed met cubase zijn kunnen gemaakt.
of reason,als je de refillpack gehad zou hebben.
en begrijp klaas wel,want je beats springen er niet uit..
tis niet dat je zeg, WOW,hoe heeft ie dit gedaan?met wat is dit gemaakt?
maar over het algemeen klinkt het wel goed.
gwn doorgaan,en zeker als het je hobby is,want niks mooier dan muziek maken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zeg ook niet dat je kan horen dat het met FL gemaakt is.
Ik zeg 't klinkt ruk, dus het zal wel met FL gemaakt zijn omdat 95% wat met FL gemaakt word ruk is.
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hehe, een (ander)programma maakt je muziek niet per definitie vetter. Het is maar net wat je gewend bent en fijner vindt werken denk ik. Sommigen zweren bij Cubase, maar of het hun muziek in tegenstelling tot een FL gebruiker, vetter maakt, kan ik ook niet altijd zeggen. Of heb je een opgekropte haat tegen FL (komt wel vaker voor geloof ik :grin: )

Maargoed, neemt niet weg dat je dit je vet hoeft te vinden uiteraard! Thanks voor het checken in ieder geval.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Over het algemeen zijn de hobby creaties die uit de handen van een fruity looper komen niet zo geweldig, daardoor kon ik wel constateren dat het met FL gemaakt was.
Klik om te vergroten...

dat zeggen de onwetende mensen!!
mensen die de mogelijkheden niet weten.
ik heb 8jaar gedaan om fl te ondekken,en met de dingen die ik weet,kan ik letterlijk maken wat ik wil. en de nieuwere versies bevatte de nieuwste foefjes,ben nog steeds bezig met dingen ondekken.
fruityloops is 1 van de beste programma's actief op dit moment.
's werelds beste producers werken hiermee i.c.m. reason via rewired.
dit bied fantastishe mogelijkheden waar je gwn hersens(op dat gebied) voor moet hebben.
tijd,concentratie,en wil.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Ik zeg ook niet dat je kan horen dat het met FL gemaakt is.
Ik zeg 't klinkt ruk, dus het zal wel met FL gemaakt zijn omdat 95% wat met FL gemaakt word ruk is.
Klik om te vergroten...

Klopt wel ja,omdat de meeste ammateurs hier ook voor kiezen
demo versie enzo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
't Heeft niets met onwetendheid te maken,
het is gewoon een feit dat de meeste amateurs er mee werken zoals je zelf zegt.
't Programma zegt uiteraard niets over de muziek, net als een instrument niets zegt over de kwaliteit van de muziek.
Alleen vind ik zelf dat ik het recht heb om de aanname te maken dat het al erg snel ruk is wanneer het met FL gemaakt is, aangezien de meeste muziek ermee gemaakt ruk is.
3/4 van de werkjes die mensen maken met photoshop zijn ook ruk,
maar het programma is geniaal.

edit:
Dit moet trouwens wel bij muziek of in de media dump,
ook al zou je hier misschien marktgerichter bezig zijn.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
't Heeft niets met onwetendheid te maken,
het is gewoon een feit dat de meeste amateurs er mee werken zoals je zelf zegt.
't Programma zegt uiteraard niets over de muziek, net als een instrument niets zegt over de kwaliteit van de muziek.
Alleen vind ik zelf dat ik het recht heb om de aanname te maken dat het al erg snel ruk is wanneer het met FL gemaakt is, aangezien de meeste muziek ermee gemaakt ruk is.
3/4 van de werkjes die mensen maken met photoshop zijn ook ruk,
maar het programma is geniaal.

edit:
Dit moet trouwens wel bij muziek of in de media dump,
ook al zou je hier misschien marktgerichter bezig zijn.
Klik om te vergroten...

dan zijn we het helemaal met elkaar eens! :grin:
doe jezelf ook wat in de muziek?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben voor de muzikanten om mij heen het kritische oor,
iedere week krijg ik weer van alles binnen waar ik heen zou moeten luisteren.
Meestal doe ik dat ook wel.

Maar ik produceer geen enkele noot.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Ik ben voor de muzikanten om mij heen het kritische oor,
iedere week krijg ik weer van alles binnen waar ik heen zou moeten luisteren.
Meestal doe ik dat ook wel.

Maar ik produceer geen enkele noot.
Klik om te vergroten...

oke oke,je zou der eens naar moeten gaan kijken.
mischien wel wat voor jou
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn vorm van gevoel en techniek om zetten naar een kunstvorm gaat eerder uit naar de geschreven kunst.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Mijn vorm van gevoel en techniek om zetten naar een kunstvorm gaat eerder uit naar de geschreven kunst.
Klik om te vergroten...

heel mooi, nou, kom maar op!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo werkt dat niet zomaar, de teksten die hier staan zou ik wel willen hebben delen.
Wat hier niet staat zal misschien ooit wel hier komen te staan, een deel in ieder geval met aan zekerheid grenzende kans.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Zo werkt dat niet zomaar, de teksten die hier staan zou ik wel willen hebben delen.
Wat hier niet staat zal misschien ooit wel hier komen te staan, een deel in ieder geval met aan zekerheid grenzende kans.
Klik om te vergroten...

dit is een txt right?? want dat gaat te diep voor mij hahaha
doe je dit allang?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goede track :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."