#1
En ik vind 'm vet!
Het zal niet mijn favoriete cd worden (want dat blijft 'Are You Shpongled?'), maar who gives a shit![:grin:]()
Het zal niet mijn favoriete cd worden (want dat blijft 'Are You Shpongled?'), maar who gives a shit
Shpongle is gewoon dé tripmuziek, echt perfect!Spiraal zei:eerste keer dat ik die nieuwe Sphongle cd luisterde niet zo, maar ik vind hem steeds vetter.
En zaterdag ga ik 'm horen tijdens een trip.. vast nog vetter!!![]()

LsdArthur King zei:Wat word je tripmiddel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."