#1
Zin in een gezellig feest, met gezellige mensen.. prima sfeertje.. en top muziek ?
Ben je 21 jaar en ouder ?
Ik wel.. en ben ook zeker van de partij... heb er weer zin in....
Meer mensen van hier die hier van houden ?
Sweet kiss,
Candy
Ollemann zei:Waarom nou weer 21 als minimum leeftijd?
Olle
Wacky zei:Ollemann zei:Waarom nou weer 21 als minimum leeftijd?
Olle
Zouden ze altijd moeten doen.
Eye whoah whoah !( en dan heb ik het over de echt jonkies 15 tm 19)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."