het gaat ook steeds verder achteruit met rammstein he. tijd dat ze stoppen of gewoon weer een lekker ouderwedse beukplaat maken
#13
Dit is een van de weinige keren dat mijn kaak zich losmaakte van de bovenkant van mijn mond en een bezoekje bracht aan het niveau van mijn voeten....die clip gaat VER!
Nummer is wel gaaf trouwens
#14
Rammstein is een goeie band maken goeie nummers.
#15
Ik haat duits en ik haat Rammstein.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.