Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDominator 2009

Dominator 2009

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 dagen :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
tuurlijk! ga ik hierheen :grin:

Early Hardcore & Industrial :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Line-up:

Mainstage
Amnesys
Art of Fighters
Catscan
D (It)
D-Passion
DaY-már
Endymion
Korsakoff
Nosferatu
Outblast
Promo
T-junction
Tommyknocker
Live: Angerfist
Live: Neophyte Records Allstars
Live: Noize Suppressor
MC: D
MC: Ruffian


Early Hardcore
Buzz Fuzz
Charly Lownoise
Dana
Darkraver
Digital Boy
Mental Theo
Panic
Paul
Rob
Stanton
The Prophet
Live: The Horrorist
MC: Hughie Babe
MC: Syco


Hardcore Italia
Alien-T
Anime
Mad Dog
Meccano Twins
Nico & Tetta
Noize Suppressor
The Stunned Guys
The Wishmaster
Tommyknocker
Unexist
Live: Traxtorm Gangstaz Allied
MC: Jeff.


Hong Kong Violence
Akira
Andy Vortex
Beatkiller
Charlie
DJMR
Drokz
Giovanni
Narotic
Nevermind
Soundwave
Stinger
The Vizitor
Live: Bryan Fury
Live: HKV
Live: Passenger of Shit
Live: Speedcore Terror Kinetic
Live: XXXXXLarge
MC: Metal D


Industrial
Armageddon Project
D-Spirit
Deathmachine
Hellfish
Manu Le Malin
Radium
The DJ Producer
The Outside Agency
Tymon
MC: Justice


Uprising Dominators
Defendor
Mercenary
Only
Recype
Sagem
Sceletor
Terminal
The Beat Controller
The Menace
The Rizzler
Vavaculo
Vega
MC: Linez



sowieso aanwezig! wie o wie nog meer?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
industrial :hearteyes:

gewoon alleen maar favorieten :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
industrial :hearteyes:

gewoon alleen maar favorieten :grin:
Klik om te vergroten...

idd stuk of 48 :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
zie ik je daar ouwe :smoke:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
zie ik je daar ouwe :smoke:
Klik om te vergroten...

zeker man...we gaan gewoon door als met Thunderdome :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
zie ik je daar ouwe :smoke:
Klik om te vergroten...

zeker man...we gaan gewoon door als met Thunderdome :smoke:
Klik om te vergroten...
hehehe sowieso!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
zie ik je daar ouwe :smoke:
Klik om te vergroten...

zeker man...we gaan gewoon door als met Thunderdome :smoke:
Klik om te vergroten...
hehehe sowieso!
Klik om te vergroten...

Ik kom ook langs! Ik wil jullie ook zieeeen :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vette namen op de Hong Kong Violence stage. :openmouth:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sperzie en Lau; ik zie jullie bij Radium! Jullie doodknuffelen in m'n enthousiasme :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Ik kom ook langs! Ik wil jullie ook zieeeen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk wat denk jij dan Minne...wij moeten naar Radium :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Radiummmmmmmmmmmmm :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
The Dj Producer wordt ook meesterlijk :grin:

ook ff bij Drokz kijken...hoe lekker was dat op Thunderdome aan het einde..Radium vs. Drokz :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik sta waarschijnlijk sowieso de hele dag in de industrial
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Sperzie en Lau; ik zie jullie bij Radium! Jullie doodknuffelen in m'n enthousiasme :grin:
Klik om te vergroten...
klinkt goed :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
niet alleen enthousiasme denk ik :P :tearsofjoy:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil op zich wel, ik moet nog ff kijken of ik vrij kan krijgen.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ZOOOOO fucking veel zin in dominator :grin: Lekker strak in m'n trainingspak :grin: :hearteyes: Lekker makkelijk, petje op, slippertjes aan, trainingsbroekie en de hele dag heerlijk simpel doen :grin:
Ik kan ECHT ECHT ECHT niet wachten.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
waarschijnlijk heb je ook zo'n zin omdat je Ground Zero heb moeten missen he schat :(

misschien wordt het Lau in een aussie...kan je lachen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."