Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDominator 2009

Dominator 2009

51 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 dagen :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klaara zei:
ich bin dabei :rock: :hearteyes:
gisteren toch nog even kaartjes gehaald :grin: had er niet meer op gerekend, maakt het extra leuk!
Klik om te vergroten...

gaan we meeten dan klaara? :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog 1,5 dag :P beter geen honden :P
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#4
was echt een super feest :mrgreen:
alleen jammer van de vechtparty bij het strand bij de industrial.
met ze 5e op 1 :confused: hoe zielig kan je zijn.
weet iemand trouwens hoe het met die gozer is afgelope.
verder top feest.
en leuk afsluiter van noise suppressor in de main met vuurwerk en leuke lasers.
:rockband:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vond de sfeer tegenvallen. Drie vechtpartijen geweest waarvan er één in een vrij grote rel uitliep. Daar zit je dan, lekker te spacen en gelukkig te wezen en opeens rennen er allemaal losgeslagen gabbers op je af.. Ook in het begin was de sfeer minder, veel te veel mensen té snel bezopen. De aankleding was wel erg gaaf en het geluid was goed, maar het was niet een van m'n beste feestjes. Al met al wel naar m'n zin gehad :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vond het vet, van die vechtpartij op het strand niet veel aangetrokken en me goed vermaakt de hele dag in de industrial :hearteyes: :hearteyes:

goed je weer es te zien Minne!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
rond 16:00 aangehouden met 12 pillen en halve gram pep...3uur fucking strak door de pep vast gezeten daar wachtend op die politite die lekker hun tijd namen...mocht ook niet meer naar binnen maar dat was te verwachten

moet nog wachten hoe het afloopt...hopelijk alleen een boete :) verder denk ik er niet echt meer over na :) wat gebeurd is, is gebeurd...
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zuur voor je! Vond de security ook erg aanwezig dit keer, begreep dat er zelfs mensen gefouilleerd werden als ze van het toilet kwamen, en bij knokpartijen grepen ze dan weer niet in.
Wel vreemd dat je niet direct een straf opgelegd hebt gekregen van de officier van justitie, of was die niet aanwezig? Een maat van me is op defqon gepakt met 40 ml. ghb en 0.8 gram pep en heeft daar 75 uur taakstraf voor gekregen, hoop dat het voor jou gunstiger uitpakt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
rond 16:00 aangehouden met 12 pillen en halve gram pep...3uur fucking strak door de pep vast gezeten daar wachtend op die politite die lekker hun tijd namen...mocht ook niet meer naar binnen maar dat was te verwachten

moet nog wachten hoe het afloopt...hopelijk alleen een boete :) verder denk ik er niet echt meer over na :) wat gebeurd is, is gebeurd...
Klik om te vergroten...
Ruth vertelde het idd al tegen me, zuur ouwe!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
salvation zei:
Zuur voor je! Vond de security ook erg aanwezig dit keer, begreep dat er zelfs mensen gefouilleerd werden als ze van het toilet kwamen, en bij knokpartijen grepen ze dan weer niet in.
Wel vreemd dat je niet direct een straf opgelegd hebt gekregen van de officier van justitie, of was die niet aanwezig? Een maat van me is op defqon gepakt met 40 ml. ghb en 0.8 gram pep en heeft daar 75 uur taakstraf voor gekregen, hoop dat het voor jou gunstiger uitpakt.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik ook kwaad om geworden, dat ze wel ingrijpen als iemand gewoon even staat te piesen en niet als het bloed van iemands kop afspuit van een gabber met een kist die er tegen aan staat te trappen. Ik vraag me serieus af wat voor een leeghoofden zo'n dagje beveiliging plannen... De tyfus. Als het me nog een keer gebeurt dat de beveiliging zo laks is op een feest met serieuzere zaken dan drugs, dien ik een klacht in. Desnoods meerdere.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien een beetje laat dat ik op dit topic reageer aangezien het alweer een week of 3 geleden is, maar het is voor het eerst in tijden dat ik gewoon heimwee heb naar een feest.. En ik ga er heel wat af elk jaar..

Na de tegenvallende Dominator 2008 (wat een verschrikkelijk publiek :confused:) zag ik de 2009 editie eigenlijk totaaaal niet zitten.. Overgehaald door vrienden om toch mee te gaan, met de trein nota bene... Daar aangekomen echt een suuuuper feest gehad! Heerlijk rondgedwaald en met mensen die ik daar heb leren kennen een groot deel van de dag op een kleedje (te ultiem om een kleedje mee te nemen naar een outdoor festival :grin:) gechilled in de buurt van de Early hardcore.. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik me zo weinig aantrok van de vechtende menigte die richting het strand trok hier, het kon me allemaal gestolen worden.. Dit was echt een top feest :hearteyes:

Noize Suppressor Live als afsluiter op de mainstage.. Wie dat verzonnen heeft mag van mij het land regeren :grin:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi feestje was dit ja.. :rock:

En heb gelukkig niks van vechtende mensen meegekregen.. alleen maar liefhebbende mensen:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://rapidshare.com/files/274437935/T ... r_2009.mp3
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
http://rapidshare.com/files/274437935/Tymon___Dominator_2009.mp3
Klik om te vergroten...

En bedankt! :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
heerlijke set :hearteyes: :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://rapidshare.com/files/283670400/D ... r_2009.mp3
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Luister nog regelmatig die Noize Suppressor set terug.... Wat ziek

Goedenavond Dames & Heren!!! :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Armageddon Project @ Dominator 2009

Tracklist //

01.Armageddon Project – Beat Conductor
02.Armageddon Project – Silent Rest of the Undefeated
03.Armageddon Project – Scorn of a Dying Glare
04.Promo & Armageddon Project – Righteous Infliction of Retribution
05.Fiend & Broken Rules & Lenny Dee – Break Ya Head
06.ID (Nieuwe Armageddon Project)
07.Life Runs Red & Tymon – Distorture
08.Armageddon Project – The Punishment Due
09.Fiend & Broken Rules – Quad Damage
10.Promo & Catscan – Virgin Territory
11.Void Settler – Gnomes Tinker With Time
12.Armageddon Project – Blessed By Kaos
13.Broken Rules - Attention
14.ID
15.Broken Rules – Minimize It
16.Daisy & Stormtrooper – Santo Tiato
17.Mindustries – Deus Ex Machina
18.Manga Corps – The Hunter (Armageddon Project Remix)
19.Pilldriver – Apocalypse Never
20.Mindustries – Ode To the Dreamers
21.Peaky Pounder – Viisi
22.Armageddon Project – Far Beyond the Triumphants
23.Armageddon Project – From the Ashes
24.Armageddon Project – Phase 2

Downloads //

http://www.megaupload.com/?d=L9SDRU8Z
http://rapidshare.com/files/308791378/A ... -07-09.mp3
http://hotfile.com/dl/18026625/f30fdbe/ ... 9.mp3.html
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Godver, die industrial zaal is te fucking awesome. :|

Maar ik denk dat ik ga passen, helaas.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ollemann zei:
Godver, die industrial zaal is te fucking awesome. :|

Maar ik denk dat ik ga passen, helaas.

Olle
Klik om te vergroten...

Nu al vaag van de keta of wat? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."