10 dagen ![:grin:]()
Klaara zei:ich bin dabei![]()
![]()
gisteren toch nog even kaartjes gehaaldhad er niet meer op gerekend, maakt het extra leuk!

Ruth vertelde het idd al tegen me, zuur ouwe!Lauu zei:rond 16:00 aangehouden met 12 pillen en halve gram pep...3uur fucking strak door de pep vast gezeten daar wachtend op die politite die lekker hun tijd namen...mocht ook niet meer naar binnen maar dat was te verwachten
moet nog wachten hoe het afloopt...hopelijk alleen een boeteverder denk ik er niet echt meer over na
wat gebeurd is, is gebeurd...
salvation zei:Zuur voor je! Vond de security ook erg aanwezig dit keer, begreep dat er zelfs mensen gefouilleerd werden als ze van het toilet kwamen, en bij knokpartijen grepen ze dan weer niet in.
Wel vreemd dat je niet direct een straf opgelegd hebt gekregen van de officier van justitie, of was die niet aanwezig? Een maat van me is op defqon gepakt met 40 ml. ghb en 0.8 gram pep en heeft daar 75 uur taakstraf voor gekregen, hoop dat het voor jou gunstiger uitpakt.
SperSIZEboon zei:http://rapidshare.com/files/274437935/Tymon___Dominator_2009.mp3

Ollemann zei:Godver, die industrial zaal is te fucking awesome. :|
Maar ik denk dat ik ga passen, helaas.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."