Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBob Geldof - The Vegetarians of Love

Bob Geldof - The Vegetarians of Love

52 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mompelt iets met "er boven staan"... ik heb al uitvoerig contact gehad met de heer acidboy en heeft uiteindelijk zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag, iets wat jij op dit moment na laat. Jammer.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
drain bamage zei:
Rabbithole zei:
Wat is jouw probleem? Rotdag gehad en dat reageer je graag af op anderen ofzo? :confused:

Best vreemd om ergens over te oordelen als je het niet hebt beluisterd. Dacht toch dat iemand als jij meer openminded zou zijn.
Klik om te vergroten...
Serieus, ga jij ook nog beginnen...
Ik vind 't gewoon heel raar dat een dergelijk topic sticky moet zijn, zo van: "JA laten we deze muziek aan anderen gaan opdringen omdat wij een hele verfijnde smaak hebben!"
Ik heb nog nooit de muziek van Bob geluisterd dus inderdaad, ik heb geen flauw benul waar ik het over heb. Redenen te over voor jullie om mij niet serieus te nemen, oh nee IK BEN GOD en dus moeten jullie als atheïsten alles wat ik verkondig serieus gaan nemen. Ik weet desalniettemin wel uit welke hoek -qua muziek voorkeur- dergelijke propaganda komt en dat zegt voor mij part wel weer genoeg.
Ouwe mannen muziek heb ik 't ook weleens genoemd!
Ik kon deze flame overigens niet aan me voorbij gaan. Beetje een column willen schrijven in de trant van Nico Dijkshoorn in de OOR. :hearteyes:

Oeh, ik verheug me al op een middagje Vegetarians of Love... jullie reacties zeggen wel veel.
:wave:
Klik om te vergroten...

Nee hoor, ik vind het ook onzin dat dit een sticky is, ondanks dat ik het een goed album vind. Betekent nog niet dat je dit soort opmerkingen hoeft te gaan maken. Dus niks 'jullie reacties zeggen mij genoeg', en 'hij moet zich schamen voor zulke fans als jij'. Dat vind ik weer een beetje van het niveau van moonen enzo, niet iets waar jij mee geassocieerd wil worden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
drain bamage zei:
Mompelt iets met "er boven staan"... ik heb al uitvoerig contact gehad met de heer acidboy en heeft uiteindelijk zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag, iets wat jij op dit moment na laat. Jammer.
Klik om te vergroten...

Wát, waarvoor zou ik in godsnaam m'n excuses moeten aanbieden? En wat voor soort gedrag heb ik dan? Als er iemand hier een attitude toont, ben jij het wel.

En ik heb niks met acidboy te maken. Vind het alleen nogal zielig dat je provocatie nodig hebt om je aanwezigheid te laten blijken.

Jij geeft trouwens echt het goede voorbeeld met 'erboven staan', daar merk ik erg veel van als je dit soort flauwe beledigingen post. En het gaat helemaal niet om Bob Geldof, ik zeg zelf dat ik het ook onzin vind dat dit een sticky is. Alsof iedereen die hier positief op dat album reageert alleen maar dat soort muziek luistert. Ik nodig je uit om met je opgeblazen hoofd eens in mijn muziekverzameling te komen kijken.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
HEEELE DIEPE ZUCHT
Een totale onzin opmerking wordt voor vol aangezien en gelijk "guns at the ready"! Zo kunner oorlogen natuurlijk niet voorkomen worden hè.
Lijkt me wel logisch dat je je nergens voor hoeft te excuseren en je gedrag ook niet aan hoeft te passen maar misschien iets minder serieus zijn als iemand z'n mening op een nogal ongezouten manier geeft.
Ik snap trouwens niet waarom je zo boos bent, ik geef enkel en alleen mijn mening op een overdreven flauwe manier, de rest van deze conversatie ging vanzelf.
Zoals de grote filosoof Maassen ooit zei -anno 2006- "Als je ouder wordt kan je alles beter relativeren. Maarja, dan vraag ik me af of relativeren wel zo belangrijk is."
Nu is het niet zo dat ik vind dat je niet kan relativeren maar zo serieus over een muziekalbum... kom op zeg. Ik ben allang blij dat er tenminste nog 1 politicus is die er net zo over denkt, vrijheid van meningsuiting.

Oh wat een lekker smerige foto zeg!

Ik heb er in ieder geval wel zelf om kunnen lachen tot nu toe... :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb geen idee wat hier ineens gaande is, maar als we met z'n allen Walking Back to Happiness van dit album opzetten komt het vast allemaal goed.

Voor mij in ieder geval duidelijk een beter idee dan me hierin gaan verdiepen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er is een verschil tussen je mening op een ongezouten en flauwe manier geven - waar ik een groot voorstander van ben - en willekeurig mensen ongegrond gaan beledigen. Voortaan misschien de [/sarcasm] button gebruiken, want dat kwam echt niet duidelijk in je post naar voren.

En als we het toch over smerige dingen hebben:



Ik vraag me serieus af waarom sommige mensen hem niet serieus nemen. :confused:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja moet je niet doen, gaat nergens over. Ik gooi No Small Wonder aan en daarna inderdaad Walking Back To Happiness. (@ Deranged dus)

Oh en voor onze vriend die ineens tekst heeft vandaag, van excuses zijn nooit sprake geweest :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
acidboy zei:
Ja moet je niet doen, gaat nergens over. Ik gooi No Small Wonder aan en daarna inderdaad Walking Back To Happiness. (@ Deranged dus)

Oh en voor onze vriend die ineens tekst heeft vandaag, van excuses zijn nooit sprake geweest :)
Klik om te vergroten...

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden, aangezien ik je reeds 9,5 (!) jaar ken en ik je volgens mij nog nooit excuses (en al helemaal niet om iets zinloos) heb horen maken in die tijd. :grin:

Dan ga ik voor Great Song of Indifference, dat vind ik wellicht wel het meest toepasselijke nummer op dit moment. :wave:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Oh en voor onze vriend die ineens tekst heeft vandaag, van excuses zijn nooit sprake geweest :)
Klik om te vergroten...

kon 't niet laten

/Sarcasm button houdt 't half niet zo leuk noch interessant als dat 't nu werd... lekker kleur bekennen! :rolleyes: Ja mijn naam is Bond, James Bond en ik ben geen, ik herhaal géén geheim agent. Doc. No is ook gewoon een dierenarts.
Heb ik trouwens mensen op serieus kwetsende manier beledigd door ze voor rotte vis uit te maken? Neen heb ik niet gedaan. Geen scheldwoorden.
Dergelijke uitspattingen komen wel vaker voor btw. :rock:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was wel even geëmotioneerd moet ik bekennen ja, maar is al wel weer goed inmiddels. Ik ben een survivor.

Kusje en zand erover.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooie muziek, bedankt Deranged.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Ik was wel even geëmotioneerd moet ik bekennen ja, maar is al wel weer goed inmiddels. Ik ben een survivor.

Kusje en zand erover.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb ook niks zinnigs meer te melden. Noch onzinnigs maar dat terzijde.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zohee, ik lees dit topic net en het is een kleutertuin, ernstig.

Ik ben het er niet mee eens dat het een sticky is maar die overdreven reacties zijn ook nergens voor nodig. Het is goede muziek, en dat blijft nog steeds een mening, en een mening bashen is imho zwak.

Dus allemaal weer ontopic over deze fijne muziek en dan gaan we even kijken of we dit sticky houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."