Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBob Geldof - The Vegetarians of Love

Bob Geldof - The Vegetarians of Love

52 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
This sure as hell is no small wonder.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
doe is rustig, het stelt niks voor
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar hebben we hem weer.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jawel jawel daar ben ik weer
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je niks voorstelt stelt het inderdaad verdomd weinig voor.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nice.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blijkbaar stelt het niet zoveel voor, sinds niemand hier post behalve jullie 2 en ik
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8

Deze redenering is zelfs voor jouw doen beneden peil.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
ExceptionalInsight, don't you disappoint me on this one.
Klik om te vergroten...
Echt heel gay! :rolleyes:

Ik heb dit album nog niet beluisterd of ik vind het al niets, komt door kwelende kindertjes als de mensen die in topic posten. Daar behoort eene mr. Lauu ook toe.
Ga toch eens wat anders luisteren dan Bob Geldof en consorten.
Het beste album ooit is bv. deze:

beter dan die shit van Robert Plant en Allison Krauss!
Beetje jammer dat jullie zo over komen op mij -en anderen- als een stel bejaarden. Serieus, ik kan deze muziek waarschijnlijk wel waarderen maar soms ook gewoon niet. Jullie lijken jullie "smaak" of wat 't dan ook is te baseren op 1 ding wat ik nogal eenzijdig vind. Beetje jammer.

Stond dit soort meuk trouwens in de top 2000 van dit jaar?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
I behalf of everyone I just have to go out and say: come again please?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
acidboy zei:
I behalf of everyone I just have to go out and say: come again please?
Klik om te vergroten...
I already came... in yur m0m!! Made a vid. wanna c?

Haha, dat was grappig zeg.
Maar even met alle gekheid, daar heb jij 10 minuten voor nodig gehad? Om mij op een dergelijke manier van repliek te dienen. Kom op zeg. Als die Bob Geldof echt zo briljant is als jij vindt dan moet ie zich gaan schamen voor fans als jij.

Gr. aan Olle :wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
drain bamage zei:
acidboy zei:
ExceptionalInsight, don't you disappoint me on this one.
Klik om te vergroten...
Echt heel gay! :rolleyes:

Ik heb dit album nog niet beluisterd of ik vind het al niets, komt door kwelende kindertjes als de mensen die in topic posten. Daar behoort eene mr. Lauu ook toe.
Ga toch eens wat anders luisteren dan Bob Geldof en consorten.
Het beste album ooit is bv. deze:

beter dan die shit van Robert Plant en Allison Krauss!
Beetje jammer dat jullie zo over komen op mij -en anderen- als een stel bejaarden. Serieus, ik kan deze muziek waarschijnlijk wel waarderen maar soms ook gewoon niet. Jullie lijken jullie "smaak" of wat 't dan ook is te baseren op 1 ding wat ik nogal eenzijdig vind. Beetje jammer.

Stond dit soort meuk trouwens in de top 2000 van dit jaar?
Klik om te vergroten...

Wat is jouw probleem? Rotdag gehad en dat reageer je graag af op anderen ofzo? :confused:

Best vreemd om ergens over te oordelen als je het niet hebt beluisterd. Dacht toch dat iemand als jij meer openminded zou zijn.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is natuurlijk nog wachten op wat ik van deze plaat vind.

:smoke:

Dat kan nog erg lang duren overigens.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
Wat is jouw probleem? Rotdag gehad en dat reageer je graag af op anderen ofzo? :confused:

Best vreemd om ergens over te oordelen als je het niet hebt beluisterd. Dacht toch dat iemand als jij meer openminded zou zijn.
Klik om te vergroten...
Serieus, ga jij ook nog beginnen...
Ik vind 't gewoon heel raar dat een dergelijk topic sticky moet zijn, zo van: "JA laten we deze muziek aan anderen gaan opdringen omdat wij een hele verfijnde smaak hebben!"
Ik heb nog nooit de muziek van Bob geluisterd dus inderdaad, ik heb geen flauw benul waar ik het over heb. Redenen te over voor jullie om mij niet serieus te nemen, oh nee IK BEN GOD en dus moeten jullie als atheïsten alles wat ik verkondig serieus gaan nemen. Ik weet desalniettemin wel uit welke hoek -qua muziek voorkeur- dergelijke propaganda komt en dat zegt voor mij part wel weer genoeg.
Ouwe mannen muziek heb ik 't ook weleens genoemd!
Ik kon deze flame overigens niet aan me voorbij gaan. Beetje een column willen schrijven in de trant van Nico Dijkshoorn in de OOR. :hearteyes:

Oeh, ik verheug me al op een middagje Vegetarians of Love... jullie reacties zeggen wel veel.
:wave:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mompelt iets met "er boven staan"... ik heb al uitvoerig contact gehad met de heer acidboy en heeft uiteindelijk zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag, iets wat jij op dit moment na laat. Jammer.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
drain bamage zei:
Rabbithole zei:
Wat is jouw probleem? Rotdag gehad en dat reageer je graag af op anderen ofzo? :confused:

Best vreemd om ergens over te oordelen als je het niet hebt beluisterd. Dacht toch dat iemand als jij meer openminded zou zijn.
Klik om te vergroten...
Serieus, ga jij ook nog beginnen...
Ik vind 't gewoon heel raar dat een dergelijk topic sticky moet zijn, zo van: "JA laten we deze muziek aan anderen gaan opdringen omdat wij een hele verfijnde smaak hebben!"
Ik heb nog nooit de muziek van Bob geluisterd dus inderdaad, ik heb geen flauw benul waar ik het over heb. Redenen te over voor jullie om mij niet serieus te nemen, oh nee IK BEN GOD en dus moeten jullie als atheïsten alles wat ik verkondig serieus gaan nemen. Ik weet desalniettemin wel uit welke hoek -qua muziek voorkeur- dergelijke propaganda komt en dat zegt voor mij part wel weer genoeg.
Ouwe mannen muziek heb ik 't ook weleens genoemd!
Ik kon deze flame overigens niet aan me voorbij gaan. Beetje een column willen schrijven in de trant van Nico Dijkshoorn in de OOR. :hearteyes:

Oeh, ik verheug me al op een middagje Vegetarians of Love... jullie reacties zeggen wel veel.
:wave:
Klik om te vergroten...

Nee hoor, ik vind het ook onzin dat dit een sticky is, ondanks dat ik het een goed album vind. Betekent nog niet dat je dit soort opmerkingen hoeft te gaan maken. Dus niks 'jullie reacties zeggen mij genoeg', en 'hij moet zich schamen voor zulke fans als jij'. Dat vind ik weer een beetje van het niveau van moonen enzo, niet iets waar jij mee geassocieerd wil worden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
drain bamage zei:
Mompelt iets met "er boven staan"... ik heb al uitvoerig contact gehad met de heer acidboy en heeft uiteindelijk zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag, iets wat jij op dit moment na laat. Jammer.
Klik om te vergroten...

Wát, waarvoor zou ik in godsnaam m'n excuses moeten aanbieden? En wat voor soort gedrag heb ik dan? Als er iemand hier een attitude toont, ben jij het wel.

En ik heb niks met acidboy te maken. Vind het alleen nogal zielig dat je provocatie nodig hebt om je aanwezigheid te laten blijken.

Jij geeft trouwens echt het goede voorbeeld met 'erboven staan', daar merk ik erg veel van als je dit soort flauwe beledigingen post. En het gaat helemaal niet om Bob Geldof, ik zeg zelf dat ik het ook onzin vind dat dit een sticky is. Alsof iedereen die hier positief op dat album reageert alleen maar dat soort muziek luistert. Ik nodig je uit om met je opgeblazen hoofd eens in mijn muziekverzameling te komen kijken.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
HEEELE DIEPE ZUCHT
Een totale onzin opmerking wordt voor vol aangezien en gelijk "guns at the ready"! Zo kunner oorlogen natuurlijk niet voorkomen worden hè.
Lijkt me wel logisch dat je je nergens voor hoeft te excuseren en je gedrag ook niet aan hoeft te passen maar misschien iets minder serieus zijn als iemand z'n mening op een nogal ongezouten manier geeft.
Ik snap trouwens niet waarom je zo boos bent, ik geef enkel en alleen mijn mening op een overdreven flauwe manier, de rest van deze conversatie ging vanzelf.
Zoals de grote filosoof Maassen ooit zei -anno 2006- "Als je ouder wordt kan je alles beter relativeren. Maarja, dan vraag ik me af of relativeren wel zo belangrijk is."
Nu is het niet zo dat ik vind dat je niet kan relativeren maar zo serieus over een muziekalbum... kom op zeg. Ik ben allang blij dat er tenminste nog 1 politicus is die er net zo over denkt, vrijheid van meningsuiting.

Oh wat een lekker smerige foto zeg!

Ik heb er in ieder geval wel zelf om kunnen lachen tot nu toe... :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb geen idee wat hier ineens gaande is, maar als we met z'n allen Walking Back to Happiness van dit album opzetten komt het vast allemaal goed.

Voor mij in ieder geval duidelijk een beter idee dan me hierin gaan verdiepen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er is een verschil tussen je mening op een ongezouten en flauwe manier geven - waar ik een groot voorstander van ben - en willekeurig mensen ongegrond gaan beledigen. Voortaan misschien de [/sarcasm] button gebruiken, want dat kwam echt niet duidelijk in je post naar voren.

En als we het toch over smerige dingen hebben:



Ik vraag me serieus af waarom sommige mensen hem niet serieus nemen. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."