#1
This sure as hell is no small wonder.
Echt heel gay!acidboy zei:ExceptionalInsight, don't you disappoint me on this one.
I already came... in yur m0m!! Made a vid. wanna c?acidboy zei:I behalf of everyone I just have to go out and say: come again please?

drain bamage zei:Echt heel gay!acidboy zei:ExceptionalInsight, don't you disappoint me on this one.![]()
Ik heb dit album nog niet beluisterd of ik vind het al niets, komt door kwelende kindertjes als de mensen die in topic posten. Daar behoort eene mr. Lauu ook toe.
Ga toch eens wat anders luisteren dan Bob Geldof en consorten.
Het beste album ooit is bv. deze:
![]()
beter dan die shit van Robert Plant en Allison Krauss!
Beetje jammer dat jullie zo over komen op mij -en anderen- als een stel bejaarden. Serieus, ik kan deze muziek waarschijnlijk wel waarderen maar soms ook gewoon niet. Jullie lijken jullie "smaak" of wat 't dan ook is te baseren op 1 ding wat ik nogal eenzijdig vind. Beetje jammer.
Stond dit soort meuk trouwens in de top 2000 van dit jaar?

Serieus, ga jij ook nog beginnen...Rabbithole zei:Wat is jouw probleem? Rotdag gehad en dat reageer je graag af op anderen ofzo?
Best vreemd om ergens over te oordelen als je het niet hebt beluisterd. Dacht toch dat iemand als jij meer openminded zou zijn.

drain bamage zei:Serieus, ga jij ook nog beginnen...Rabbithole zei:Wat is jouw probleem? Rotdag gehad en dat reageer je graag af op anderen ofzo?
Best vreemd om ergens over te oordelen als je het niet hebt beluisterd. Dacht toch dat iemand als jij meer openminded zou zijn.
Ik vind 't gewoon heel raar dat een dergelijk topic sticky moet zijn, zo van: "JA laten we deze muziek aan anderen gaan opdringen omdat wij een hele verfijnde smaak hebben!"
Ik heb nog nooit de muziek van Bob geluisterd dus inderdaad, ik heb geen flauw benul waar ik het over heb. Redenen te over voor jullie om mij niet serieus te nemen, oh nee IK BEN GOD en dus moeten jullie als atheïsten alles wat ik verkondig serieus gaan nemen. Ik weet desalniettemin wel uit welke hoek -qua muziek voorkeur- dergelijke propaganda komt en dat zegt voor mij part wel weer genoeg.
Ouwe mannen muziek heb ik 't ook weleens genoemd!
Ik kon deze flame overigens niet aan me voorbij gaan. Beetje een column willen schrijven in de trant van Nico Dijkshoorn in de OOR.![]()
Oeh, ik verheug me al op een middagje Vegetarians of Love... jullie reacties zeggen wel veel.
![]()
drain bamage zei:Mompelt iets met "er boven staan"... ik heb al uitvoerig contact gehad met de heer acidboy en heeft uiteindelijk zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag, iets wat jij op dit moment na laat. Jammer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."