Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBob Geldof - The Vegetarians of Love

Bob Geldof - The Vegetarians of Love

52 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
Ja moet je niet doen, gaat nergens over. Ik gooi No Small Wonder aan en daarna inderdaad Walking Back To Happiness. (@ Deranged dus)

Oh en voor onze vriend die ineens tekst heeft vandaag, van excuses zijn nooit sprake geweest :)
E
ElohtibbarLid
acidboy zei:
Ja moet je niet doen, gaat nergens over. Ik gooi No Small Wonder aan en daarna inderdaad Walking Back To Happiness. (@ Deranged dus)

Oh en voor onze vriend die ineens tekst heeft vandaag, van excuses zijn nooit sprake geweest :)
Klik om te vergroten...

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden, aangezien ik je reeds 9,5 (!) jaar ken en ik je volgens mij nog nooit excuses (en al helemaal niet om iets zinloos) heb horen maken in die tijd. :grin:

Dan ga ik voor Great Song of Indifference, dat vind ik wellicht wel het meest toepasselijke nummer op dit moment. :wave:
d
drain bamageLid
acidboy zei:
Klik om te vergroten...

kon 't niet laten

/Sarcasm button houdt 't half niet zo leuk noch interessant als dat 't nu werd... lekker kleur bekennen! :rolleyes: Ja mijn naam is Bond, James Bond en ik ben geen, ik herhaal géén geheim agent. Doc. No is ook gewoon een dierenarts.
Heb ik trouwens mensen op serieus kwetsende manier beledigd door ze voor rotte vis uit te maken? Neen heb ik niet gedaan. Geen scheldwoorden.
Dergelijke uitspattingen komen wel vaker voor btw. :rock:
D
DerangedLid
Ik was wel even geëmotioneerd moet ik bekennen ja, maar is al wel weer goed inmiddels. Ik ben een survivor.

Kusje en zand erover.
A
Arthur KingLid
Mooie muziek, bedankt Deranged.
d
drain bamageLid
Deranged zei:
Ik was wel even geëmotioneerd moet ik bekennen ja, maar is al wel weer goed inmiddels. Ik ben een survivor.

Kusje en zand erover.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb ook niks zinnigs meer te melden. Noch onzinnigs maar dat terzijde.
v
vodeLid
Zohee, ik lees dit topic net en het is een kleutertuin, ernstig.

Ik ben het er niet mee eens dat het een sticky is maar die overdreven reacties zijn ook nergens voor nodig. Het is goede muziek, en dat blijft nog steeds een mening, en een mening bashen is imho zwak.

Dus allemaal weer ontopic over deze fijne muziek en dan gaan we even kijken of we dit sticky houden.
a
acidboyLid
Haha dat er gewoon serieus over nagedacht wordt om dit een sticky te laten, is echt veel te vet.

d
drain bamageLid
En toch vind ik Leonard Cohen beter. :)
A
Arthur KingLid
Wie heeft er uberhaupt een sticky van gemaakt, E I ? :wink:
E
ElohtibbarLid
Ik ben persoonlijk meer fan van Huub Hangop.
O
Oom KlaasLid
Arthur King zei:
Wie heeft er uberhaupt een sticky van gemaakt, E I ? :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel.

drain bamage zei:
En toch vind ik Leonard Cohen beter. :)
Klik om te vergroten...

Ik vind Leonard Cohen mooier, qua muziek en zang.
I
ImmoLid
acidboy zei:
Haha dat er gewoon serieus over nagedacht wordt om dit een sticky te laten, is echt veel te vet.

Klik om te vergroten...

Is dit serieus die muziek die jullie zo goed vinden? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
L
LauuLid
Immo zei:
Is dit serieus die muziek die jullie zo goed vinden? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Idd je gaat er bijna van tapdansen :tearsofjoy:
a
acidboyLid
Ignorance is bliss they say :)
D
DerangedLid
Als je bent opgezadeld met een chronische wansmaak kan je om de schade te beperken beter niet bijdehand doen over dit album.

Dit album is voor echte mensen die het ware leven bezielen.

Als je het niet snapt kan je beter niks zeggen. Anders zet je jezelf alleen voor gek tegenover mensen die het wel begrijpen.
E
ElohtibbarLid
Over smaak valt tenslotte wel te twisten.
D
DerangedLid
Gelukkig wel.
E
ElohtibbarLid
Toch irriteert het me dat dat zo'n algemeen 'geldende' uitspraak is. Wat zou dan nog het nut zijn van een recensie of rating? Waarom zouden we daar dan nog een oordeel aan hechten, en waarom zouden mensen dan daar hun brood mee kunnen verdienen? Iemand die zo'n uitspraak gebruikt is zo onfortuinlijk om een slechte smaak te hebben ontvangen. Iemand met gevoel voor muziek weet namelijk dat er altijd objectieve waarden zijn waaraan stukken van kwaliteit feilloos te herkennen zijn.
D
DerangedLid
Zoals dat bij alle kunst het geval is. Ik trek vaak de vergelijking met een betonblok dat men uit het raam gooit of een briljant beeldhouwwerk dat tot op de millimeter geperfectioneerd is. De 'muziek' die deze mensen luisteren is veelal te vergelijken met het eerstgenoemde. En als iemand van mening is dat dat 'mooi' is maakt dat het nog zeker niet 'goed'.

Laat staan de zogenaamde mening dat het 'beter' zou zijn dan het werk van een briljante geest.

Er zijn teveel mensen met een mening. Dat is een beetje het probleem met deze samenleving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."