Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJos' Moshpit

Jos' Moshpit

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nasum - Scoop
Beste band ooit.

Rotten Sound - Burden

Napalm Death - Scum
Legendarisch album.

Magrudergrind - Heavy Bombing
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3

En de beste death metal band ooit:

Uit m'n eigen thread gestolen, die ik nu netjes verwijderd heb. :grin:

EDIT: En hoe kon ik deze vergeten?

Olle
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4

Goed topic, props :mrgreen:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat ik Meshuggah ben vergeten D:!
Zitten zeker brute bands tussen die ik nog niet kende :smoke:!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meshuggah is toch wel de beste metal band in mijn ogen. Eigenlijk verdien je slaag omdat je ze vergeten bent. Thordendal zal wel boos zijn!

Anyway...


Dit zou voorlopig genoeg moeten zijn.

Olle
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0DqtUrMczY4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0DqtUrMczY4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/udSe5GGWz04&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/udSe5GGWz04&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_u1SPWmHJjQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_u1SPWmHJjQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_rQ3yHG8c6k&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_rQ3yHG8c6k&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
My 2 cents. :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond enkel het geluid van Demanufacture goed klinken. Is de nieuwe plaat weer een stap in die richting? Zo niet, dan ga ik hem waarschijnlijk niet spannend vinden.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."