#1
Dopezilla zei:Okay, dan nog gaat het een probleem worden, aangezien mijn doekoe's pas de 15e gestort worden.
Al zou ik natuurlijk ook wéér stiekem wat van mijn spaarrekening kunnen snoepen, maar dat begin ik ook een beetje zat te worden.
Olle
hehe, zou ik nu ook niet gaan doen, zal je ooit wel is van pas komen
en het jaar is nog maar begonnen, zal wel iets gelijkaardigs in Nederland
qua fest te vinden zijn zeker? zoja, laat me zeker weten
grtz

