Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb een nieuwe track gemaakt!

Ik heb een nieuwe track gemaakt!

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een club track gemaakt. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, al is het niet de muziek van de meeste hier. Feedback is altijd goed, dus tnx for the response! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UofIVTsk2xM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UofIVTsk2xM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt best leuk.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt wel lekker, alleen vind ik 't af en toe iets te eentonig.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind m erg vet! Bracht weer een beetje energie op deze brakke dag.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind hem niet zo spannend eerlijk gezegd. Je werkt ergens naar een climax toe maar daarna ga je verder op dezelfde toer als voor de climax. Soort van anticlimax is het dan. Het blijft allemaal een beetje vlak. Maar misschien is dat nou juist de bedoeling?

Ik weet dat je al heel lang aan de weg aan het spijkeren bent en dan te zien dat je in Thailand je kunstje mocht komen doen is erg vet!!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Ik vind hem niet zo spannend eerlijk gezegd. Je werkt ergens naar een climax toe maar daarna ga je verder op dezelfde toer als voor de climax. Soort van anticlimax is het dan. Het blijft allemaal een beetje vlak. Maar misschien is dat nou juist de bedoeling?
Klik om te vergroten...

Het is idd de bedoeling. Het is een wakker schudder voor in een Club-set. De mensen die muziek maken hier op Df, die weten waarschijnlijk wel dat er heel wat komt kijken om zo'n goed klinkende productie als deze te maken. Over het algemeen wordt hij zeer goed ontvangen door diegene die hem horen, dus!

Bedank voor het tijd nemen om ff een reactie neer te zetten. :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mocht ik op zo'n fullmoon party staan met paddothee achter de kiezen dan zou ik wel losgaan hoor :grin:

Heb je daar zelf ook gedraaid?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb op Fullmoon gedraaid ja, maar niet waar je die slaapshakes haalt in de mellow mountain.
Ik heb gedraaid bij The Rock. Daar is het in 1985 allemaal begonnen met een groepje van 30 man en op de afterparty van de Fullmoon in de Backyard. Die paddoshakes zijn niet al te sterk, al heb ik ooit wel iemand out zien gaan op 3/4 shake, ik denk dat ze eerder allergisch was voor iets in de shaken. Je kan makkelijk 5 shakes op drinken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mellow mountain, the rock?

Verlicht mij!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
oh, ik dacht dat je bekend was met Koh phangan, omdat je het over paddothee had..

Fullmoonparties worden gehouden op een strand genaamd "Haad rin" op Koh phangan. Daar heb je verschillende tenten waar verschillende muziek wordt gedraaid. Zo heb je de Zoom bar, The Rock, Mellow mountain en de Cactus bar. Je kan Joints en paddo shakes halen op Mellow mountain.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aaah, nice :grin:

Ik heb d'r weleens wat over gelezen maar me er nog niet echt in verdiept, vond het eigenlijk altijd maar veel te ver. Maar ik zou het toch echt een keer willen meemaken, alleen de locatie is al geniaal!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is ver, maar altijd lekker weer. Vliegtickets zijn iets duurder dan naar bv Portugal ofzo, die kost je 750 euro. Maar als je er eenmaal bent, dan is alles geweldig. Alles is goedkoop. Je eet daar 's avonds uitgebreid voor 4 euro. De mensen zijn aardig. Het is echt een paradijs. En als je alles hebt gezien dan ga je naar Koh phangan om te feesten en ga je nooit meer weg!

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/11-qFMLMc6c&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/11-qFMLMc6c&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik word er steeds nieuwsgieriger naar hehe :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."