#1
Ah oké. Ik houd me bezig met beide, aangezien ik de tekeningen heel erg mooi vind en zelf ook graag teken.
Oh, dat boek is over de biografie van de band. 300 bladzijdes puur over hun verleden. <3
Oh, dat boek is over de biografie van de band. 300 bladzijdes puur over hun verleden. <3
En ik hoop echt dat Lou Reed komt!!