Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGorillaz 15/11/2010

Gorillaz 15/11/2010

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah oké. Ik houd me bezig met beide, aangezien ik de tekeningen heel erg mooi vind en zelf ook graag teken.
Oh, dat boek is over de biografie van de band. 300 bladzijdes puur over hun verleden. <3
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, maar veel plezier :)
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga waarschijnlijk naar het concert van Gorillaz in de Heineken Music Hall. Wie gaat er nog meer heen? Of wil er heen? Wat verwachten jullie van de animaties? Ik ben erg benieuwd wie er allemaal op zullen treden. Ik hoop De La Soul te zien. Maar ik heb geen idee of die komen. Als ze Feel Good Inc. gaan spelen ga ik janken, weet ik nu al. Haha. Nog meer Gorillaz fans hier?
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Nee, maar veel plezier :)
Klik om te vergroten...

Dankjee! Gorillaz fan? xD
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat mag wel duidelijk zijn :P
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, ja. Heb je Rise of the Ogre gelezen? Ik wel. Echt gaaf!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar houd ik me allemaal niet bezig; ik doe het puur voor de muziek.
Wat kan ik me daar allemaal bij voorstellen?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zekers vet, maar het is me veel te duur.
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#9
BT2303 zei:
Zekers vet, maar het is me veel te duur.
Klik om te vergroten...
Ja dat vond ik ook. Maar het concert is op mijn verjaardag, dus ik krijg ten eerste 10 euro korting van de ouders van mijn vriendin - die met me mee gaat. En als ik wil kan ik het voor mijn verjaardag krijgen. Alleen ga ik er denk ik zelf voor sparen aangezien het pas in November is.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#10
10 euro is wel een vetpotje..


Gorillaz is zeker erg,
en ik wil het dus ook wel zien,
maar eerst de prijs afwachten :wink:

Sowieso ook Gorillaz Sound System @ Sziget (H)
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#11
nultien zei:
10 euro is wel een vetpotje..


Gorillaz is zeker erg,
en ik wil het dus ook wel zien,
maar eerst de prijs afwachten :wink:

Sowieso ook Gorillaz Sound System @ Sziget (H)
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad.

De prijs is 53 euro. Kaarten verkoop is 4 Juni en begint om 10 uur. Wie weet kom je ook! ;D
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe komt het dat het zo duur is?
De meeste concerten waar ik was in de HMH waren iets van €35,- ofzo.
S
SaprakilonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arthur King zei:
Hoe komt het dat het zo duur is?
De meeste concerten waar ik was in de HMH waren iets van €35,- ofzo.
Klik om te vergroten...
Ik denk omdat Gorillaz heel beroemd zijn en omdat Jamie Hewlett aan die animaties werkt die natuurlijk heel veel tijd kosten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En Damon moet natuurlijk net zo veel verdienen als met Blur. :grin:

Edit: Ik zou enkel gaan als Shaun Ryder D.A.R.E. weer komt verpesten.. Wat een Held is hij toch! :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik pas lekkah
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shit blijft aan,
Zei heel stoer met "Nee het is te veel geld"

Maar waarschijnlijk ga ik wel gewoon met een groep vrienden whahah
Gorillaz (L)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deze vrouw gaat! :wave: En ik hoop echt dat Lou Reed komt!!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil er graag heen, maar 'k hoop dat ik 't kan betalen. :(

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Deze vrouw gaat! :wave: En ik hoop echt dat Lou Reed komt!!
Klik om te vergroten...

Dat zou wel heel sick zijn :hearteyes:
Film jij het voor me?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Ik wil er graag heen, maar 'k hoop dat ik 't kan betalen. :(

Olle
Klik om te vergroten...

Het was al vrij snel uitverkocht... Kaarten die nu nog worden aangeboden, zijn nog veeeel duurder helaas.

@ chris: mocht HIJ :hearteyes: erbij zijn, dan zal ik er aan proberen te denken! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."