#1
De line-up "zuigt" idd ook zwaar dit jaar!
Dopezilla zei:Als Feindflug komt ren ik de straten op en schreeuw ik van geluk.![]()
my thoughts exactlyMarla Singer zei:Deze mag trouwens wel gewoon naar muziek & uitgaan! Zo'n onzin gehalte is het helemaal niet namelijk....![]()
Nog niet daar. Voor LL is ook nog niets bekend en voor en Rock Werchter en Gaypop zijn ook nog maar een handjevol artiesten bekend.Immo zei:En de line up is?
Immo zei:En de line up is?
Marla Singer zei:Immo zei:En de line up is?
Het festival vindt pas in augustus plaats, dus we zullen nog eventjes geduld moeten hebben.... Zal de topictitel ook even aanpassen en de maand erbij vermelden.![]()
Marla Singer zei:Ik betwijfel of er dit jaar wel een wintereditie is eigenlijk! Ik hou het nu allemaal niet zo bij, omdat ik ivm de zwangerschap toch niet zal gaan, maar ik heb net even rond gekeken en kan alleen maar info over de winteredtities van '08 en '09 vinden... Als er dit jaar een wintereditie zou zijn, dat moet dat toch wel elk moment plaatsvinden en dan zou daar dus ook wel wat over te vinden moeten zijn.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."