Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSummer Darkness ---> augustus 2010

Summer Darkness ---> augustus 2010

41 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
De line-up "zuigt" idd ook zwaar dit jaar!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangezien er best veel mensen naar dit festival gaan, drop hier je ideeën!

Wat trek je aan? Welke band vind jij het vetst? En regelen we een meet als er genoeg animo is?

Spui hier al je genoegens!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Summer Darkness

Present, als het even kan! :wink:

En: wat voor soort drug gaat er gebruikt worden? :grin: Mij lijkt een lage dosis 2cb ofzo stiekem wel vet. In combinatie met mdma ofzo.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Summer Darkness

Vnv Nation mag wat mij betreft wel komen, nu 3 maal gezien waarvan 1 keer op SD en hebben tot nu toe nog nooit tegengevallen.
Staat altijd wel wat leuks op SD vind ik dus eigenlijk geen reden om niet te gaan behalve dan dat ik ook al naar rock werchter en lowlands ga. -$$-

Wat ik ook zo heerlijk vind zijn de mensen, die goths doen daar echt alles behalve shockeren. :) Ik sta er toch wel op m'n gemakje bij in m'n jeans en overhemd!
Ook leuk, gewoon m'n hawai polo aangedaan met zwembroek. Al die kleur was volgens mij iets te schokkend voor die goths! :P
1 dag is voor mij ook wel meer dan genoeg en er is van alles te doen. Mooi festival.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Summer Darkness

Deze mag trouwens wel gewoon naar muziek & uitgaan! Zo'n onzin gehalte is het helemaal niet namelijk.... :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Summer Darkness

Als Feindflug komt ren ik de straten op en schreeuw ik van geluk. :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Summer Darkness

Dopezilla zei:
Als Feindflug komt ren ik de straten op en schreeuw ik van geluk. :grin:
Klik om te vergroten...

+1
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Summer Darkness 2010

Hahahaha, zomaar een topic van "MIJN" feestje! Ik wist helemaal niet dat er opeens zoveel mensen blijken te gaan??

Ben ik even een dagje niet/nauwelijks op df, omdat ik serieus aan mijn schoolverslag heb gewerkt, is dit gewoon langs mij heen gegaan! Dat kan toch helemaal niet mensen? :P

Maar goed, ik ben er dus sowieso wel weer te vinden deze zomer. Overigens is 1 dagje voor ons ook genoeg hoor. De beste acts zijn meestal op de zaterdag, dus dat is dan ook de dag dat wij altijd gaan!

Verder is deze gothic wereld alles behalve vreemd voor ons, het grootste deel van onze vriendengroep bestaat uit goths en we hebben gewoon veel affiniteit met "de scene".... Maar goed, dat was hier ook wel bekend al geloof ik. :wink:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Summer Darkness

Velvet Acid Christ wil ik nog wel een keertje meemaken:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Nd03RhuwYIQ&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Nd03RhuwYIQ&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:hearteyes:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Summer Darkness

Ik heb me vorig jaar 1 dagje tussen de goths gewaagd. Nietsvermoedend ben ik gewoon 'gewoon' gegaan en viel ik er best een beetje buiten :wink: Is wel goed bevallen en aangezien het hier om de hoek is, ga ik denk ik dit jaar vermoedelijk wel weer
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Summer Darkness

Marla Singer zei:
Deze mag trouwens wel gewoon naar muziek & uitgaan! Zo'n onzin gehalte is het helemaal niet namelijk.... :wink:
Klik om te vergroten...
my thoughts exactly
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Summer Darkness 2010

En de line up is?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Summer Darkness 2010

Immo zei:
En de line up is?
Klik om te vergroten...
Nog niet daar. Voor LL is ook nog niets bekend en voor en Rock Werchter en Gaypop zijn ook nog maar een handjevol artiesten bekend. :wink:
Be patient young padawan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Summer Darkness 2010

Immo zei:
En de line up is?
Klik om te vergroten...

Het festival vindt pas in augustus plaats, dus we zullen nog eventjes geduld moeten hebben.... Zal de topictitel ook even aanpassen en de maand erbij vermelden. :wink:

Je kunt t.z.t. op de site voor de rest alle info bijhouden, maar voor nu staat er nog er maar weinig.

http://www.summerdarkness.nl/2010/
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Summer Darkness 2010

Marla Singer zei:
Immo zei:
En de line up is?
Klik om te vergroten...

Het festival vindt pas in augustus plaats, dus we zullen nog eventjes geduld moeten hebben.... Zal de topictitel ook even aanpassen en de maand erbij vermelden. :wink:
Klik om te vergroten...

Voor SD: Winter Edition was de lineup al bij Summer Darkness bekend zo'n 4-5 jaar terug. =p Of was het nou 3-4?

Ik kreeg op SD toen nog migraine bij CC. ;x
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik betwijfel of er dit jaar wel een wintereditie is eigenlijk! Ik hou het nu allemaal niet zo bij, omdat ik ivm de zwangerschap toch niet zal gaan, maar ik heb net even rond gekeken en kan alleen maar info over de winteredtities van '08 en '09 vinden... Als er dit jaar een wintereditie zou zijn, dat moet dat toch wel elk moment plaatsvinden en dan zou daar dus ook wel wat over te vinden moeten zijn. :confused:

Overigens is er op facebook ook nog een speciale summer darkness group waar alle in's en out's besproken worden. :wink:

http://www.facebook.com/#/group.php?gid ... 2792814..1
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Ik betwijfel of er dit jaar wel een wintereditie is eigenlijk! Ik hou het nu allemaal niet zo bij, omdat ik ivm de zwangerschap toch niet zal gaan, maar ik heb net even rond gekeken en kan alleen maar info over de winteredtities van '08 en '09 vinden... Als er dit jaar een wintereditie zou zijn, dat moet dat toch wel elk moment plaatsvinden en dan zou daar dus ook wel wat over te vinden moeten zijn. :confused:
Klik om te vergroten...

Mja het ging er meer om dat bij SD in de zomer de lineup voor de wintereditie al bekend was, en de lineup dus best vroeg bekend kan zijn voor SD deze zomer.

Ik houd me er zelf ook niet echt meer mee bezig. Nooit echt bepaald m'n ding geweest. Wel wat leuke tijden gehad op SD en SD:Winter Edition daar niet van hoor. =p
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
't Mag ook wel wat harder dan enkel EBM en noise. Beetje industrial hardcore zou wel leuk zijn op SD. :grin:

Overigens, ik was afgelopen jaar wel teleurgesteld toen ik hoorde dat de Summer Slaughter tour die bij SD gevoegd was niet doorging. Er zou een lading dikke death metal komen.

Suffocation, Hate Eternal en The Faceless zijn me zo door m'n neus geboord.

Sowieso hadden echt absurd veel bands afgezegd, al waren het gelukkig niet de dingen waar ik me echt in interesseerde.

Olle
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit mag ook idd wel olle:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ys7vEv18XqU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ys7vEv18XqU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Verder zou ik She Wants Revenge wel heul graag op SD willen hebben:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sY_daRJ0PQI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sY_daRJ0PQI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Fijn nummer zeg. Hopelijk binnenkort een nieuw album en aansluitend een tour. :hearteyes:

White Zombie zou ook wel terug mogen komen (als dj-set :grin: mogen ze hun remixjes wel komen doen:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7NZMZhy8Ob0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7NZMZhy8Ob0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

(yours truly begint zich overigens steeds meer aan de kwaliteit van youtube te ergeren maar dat terzijde)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat er veel afzeggingen op SD zijn, is eigenlijk ieder jaar een beetje vaste prik... Dat vind ik ook wel een minpuntje, maar toch heb ik het altijd reuze naar mijn zin daar!

@Drain Bamage: She want revenge is idd een hele goede voor SD!! :hearteyes: Ik ben echt fan van ze en kijk ook al een hele tijd uit naar een nieuw album!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."