Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Live] Filmpjes

[Live] Filmpjes

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Unexist op Q-base dit jaar. Damn wat zat die gast lekker te draaien.


Spoonful Of Vicodin op bloodshed festival afgelopen oktober, super rauw!

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar stond ik helemaal vooraan, jammer dat de crowd niet zo van into Down was :( ze wisten niet eens dat ze Bury me in Smoke als laatst zouden spelen :(

Kutkwaliteit maarja..

En dan nog

Voor de rest stelde Sonisphere niks voor.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
3 Oktober

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YR5u2qRxglU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YR5u2qRxglU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

super vet drum and bass feest met tc noisia xample en fre4knc
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
Unexist op Q-base dit jaar. Damn wat zat die gast lekker te draaien.

Klik om te vergroten...

Unexist vs. Lenny Dee was idd geniaal toen :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Die gast staat wel strak zeg?!

Simplon ftw!!!!!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
^sow de tering strak is nog nooit zown understatement geweest geloof ik :openmouth:

Eén van mijn favorietjes, stond hier ook vlak met me neus op maar dan aan de andere kant geloof ik ..achjah.Hoe dan ook, Kippevel op Lowlands 2005 bij de Foofighters :hearteyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rq4fLMGPeQo&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rq4fLMGPeQo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

oe Deze avond was ook zowwwwwww fijn Benga int Patronaat (Ver na sluitingstijd vandaar dat t licht aan is :sunglasses: )

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KAmlGwoq5Ew&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KAmlGwoq5Ew&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Super vet man :grin: Vooral die Benga
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx dat tweede filmpje is zeker Baas :P! Hard nummer, van Slam toch?

Afgelopen zaterdag in doornroosje, Extrawelt :hearteyes:

F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Supervet dat extrawelt :grin:

Met oud en nieuw weer naar harde baas :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spees174 zei:
Hard nummer, van Slam toch?
Klik om te vergroten...

nopes => Cotti - I don't give a Dub
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
Spees174 zei:
Hard nummer, van Slam toch?
Klik om te vergroten...

nopes => Cotti - I don't give a Dub
Klik om te vergroten...

Die bedoelde ik niet :P
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gnuxx hoe heet het nummer van jouw eerste filmpje, van kcee ?

edit: laat maar ik weet het al !
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
[youtube]9-YP4uxxNFM[/youtube]

dit was monsterlijk
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervet :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
dit was ook een mooi moment, bass stond gewoon zo hard dat je automatisch van de vloer af werd getrild.
enne de makers van dit filmpje zijn een beetje maf :P
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier live technootjes jubileum @ simplon!!

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/S7EELoZA4PY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/S7EELoZA4PY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

Flierefluiter Ik en Gnux jullie staan er ook nog op!!
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#17
wel chille nr's, weet iemand welke ?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spees174 zei:
wel chille nr's, weet iemand welke ?
Klik om te vergroten...
van welke filmpjes wilje weten?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk van dat laatste filmpje!
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja precies die van dat filmpje van Davlov & Kabale und Liebe!
Die van Len Faki is ook wel hard, altijd knallen met die vent :grin: hij draait binnekort in studio 80, underworld aanwezig daar ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."