#1
Ik ben nu al een tijdje bezig met wat muziek te maken, en wou nu wat uitbreiden aangezien ik al een heel eind werk met een koptelefoon (Sennheiser HD 280 silver). Het is een goeie koptelefoon, maar het is altijd fijner als je iets door speakers hoort ( jeweetwel, die bassen enzo...), dus ben ik maar gaan kijken om me monitors aan te schaffen. Nu heb ik verstaan dat er actieve en passieve monitors zijn, de passieve hebben geen eindversterker ingebouwd en actieve wel. Nu wil ik graag weten welke soort het 'beste' ( meest aan te raden m.a.w.) zou zijn voor mij. Buiten mijn laptop (MacBook) en mijn koptelefoon (zie hierboven) heb ik niets van andere apparatuur. O ja, en bedoelen ze met eindversterker een audio interface, of is dat iets anders? En zal ik ook een audio interface nodig hebben bij het aanschaffen van mijn monitors?
alvast bedankt voor jullie hulp!
alvast bedankt voor jullie hulp!
