Ik luister liever N.W.A. 

knolselderij zei:volgens mij heb je je nog niet egt in zn muziek verdiept geloofk
drop die hele slim shady lp en marshall mathers lp maar
Er zijn veel documentaires geweest. Dan zie je interviews van zijn moeder, oom, familieleden...In zijn muziek verdraait hij wel een hoop jah xD Maar dat moet je doorzienknolselderij zei:hoe erg eminem ook de dikste rapper voor mij is samen met slug en vinnie paz vraag ik me wel af hoeveel echt is en hoeveel image

Dit inderdaad.knolselderij zei:marshall mathers lp
Exceptional Insight zei:Toen ik net begon te puberen en muziek ontdekte was Eminem de eerste artiest waar ik 24/7 naar luisterde.
Haha, dat weet ik allemaal niet. Daarna kwam het besef dat het allemaal nog veel extremer en agressiever kon, haha.ragnarok zei:The Slim Shady LP
The Marshall Mathers LP
Zijn nog steeds 2 vette albums om te luisteren!
Alles wat daarna kwam werd gewoon steeds slechter[...]
Maar hoe kom je er ooit overheen, wanneer je alles hebt dat er te hebben valt en nog steeds meer wilt?jcutter zei:1x in de week praat hij met een rehab counselor...
Vind je recovery niet goed? Hoe vind je seduction, youre never over, no love, 25 to life, space bound, Cold Wind Blows, Almost Famous, Untitled....Dan? Ik vind zijn comeback serieus geweldig om mee te maken. Een Em die aan zichzelf werkt, van de coke, drank en pillen afblijft, en open is over zijn worstelingenragnarok zei:Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...
Hij wilt respect. Denk zelf dat hij getraumatiseerd is door het één en ander, en daardoor wil dat het publiek voor hem bidden gaat xD Nou ik aanbid deze kleine doorzettenExceptional Insight zei:Maar hoe kom je er ooit overheen, wanneer je alles hebt dat er te hebben valt en nog steeds meer wilt?jcutter zei:1x in de week praat hij met een rehab counselor...
jcutter zei:Vind je recovery niet goed?ragnarok zei:Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."