Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de liefhebbers van Eminem.

Voor de liefhebbers van Eminem.

47 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik luister liever N.W.A. :smoke:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speciaal voor jou jcutter ! :openmouth:


Pas vandaag ontdekt, ik vind het een van zijn betere liedjes.


Ik vind dit een van zijn beste nummers. Geniaal.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens mij heb je je nog niet egt in zn muziek verdiept geloofk


drop die hele slim shady lp en marshall mathers lp maar
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
knolselderij zei:
volgens mij heb je je nog niet egt in zn muziek verdiept geloofk


drop die hele slim shady lp en marshall mathers lp maar
Klik om te vergroten...

Die ken ik ook hoor, die twee liedjes kwamen gewoon in mij op. :grin:

Voel je vrij om de rest toe te voegen ! :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar heb ik nog wel wat cd-s en singles van liggen, inderdaad wel echt nostalgisch
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, de jongen als kind heen en weer bewoog als hij muziek hoorde, en vluchtte in de wereld vol met striphelden. De jongen die klein is, vaak in elkaar werd geslagen op school, jong getrouwd is en een kindje kreeg, de jongen die letterlijk uit het stront is gekrompen om nu te zwemmen in het geld. Ik heb respect voor deze jongeman met autistische kenmerken :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eén van zijn grappige interviews xD (do you like woman? :tearsofjoy: )

Interview Eminem Hotel The Grand, Amsterdam 1999 part 1

Interview Eminem Hotel The Grand, Amsterdam 1999 part 2
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
hoe erg eminem ook de dikste rapper voor mij is samen met slug en vinnie paz vraag ik me wel af hoeveel echt is en hoeveel image
Klik om te vergroten...
Er zijn veel documentaires geweest. Dan zie je interviews van zijn moeder, oom, familieleden...In zijn muziek verdraait hij wel een hoop jah xD Maar dat moet je doorzien :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier hoor je Eminem half dronken, huilend rappen over zijn dode vriend..Eminem- Difficult: http://usershare.net/qvd88sps7q27

:cry:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik net begon te puberen en muziek ontdekte was Eminem de eerste artiest waar ik 24/7 naar luisterde.

knolselderij zei:
marshall mathers lp
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad.

En hoewel ik helemaal niet naar dit soort muziek luister, heb ik deze toch net even gedownload. Voor de betere nostalgische momentjes. Ik herinner me een hoop agressie en onbegrip in de lyrics waar ik me toen prima in kon vinden.

Nu is het even wachten op een moment waarop ik dat trek :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Toen ik net begon te puberen en muziek ontdekte was Eminem de eerste artiest waar ik 24/7 naar luisterde.
Klik om te vergroten...

Zo is het mij ook vergaan. :)
En ik luister er zo nu en dan nog altijd naar.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
The Slim Shady LP
The Marshall Mathers LP

Zijn nog steeds 2 vette albums om te luisteren!

Alles wat daarna kwam werd gewoon steeds slechter, 3de album stonden nog wel een paar degelijke platen op maar vond ik eigenlijk als geheel al niets meer. Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
ragnarok zei:
The Slim Shady LP
The Marshall Mathers LP

Zijn nog steeds 2 vette albums om te luisteren!

Alles wat daarna kwam werd gewoon steeds slechter[...]
Klik om te vergroten...
Haha, dat weet ik allemaal niet. Daarna kwam het besef dat het allemaal nog veel extremer en agressiever kon, haha.

Ik kom er wel net achter dat ik allemaal albums had die helemaal niet bestaan! Verzinsels, blijkbaar, van stomme mensen op KaZaa. Want The Eminem Show heb ik niet meer meegemaakt, maar toch had ik meer dan drie albums in 2000, haha.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcutter zei:
1x in de week praat hij met een rehab counselor...
Klik om te vergroten...
Maar hoe kom je er ooit overheen, wanneer je alles hebt dat er te hebben valt en nog steeds meer wilt?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
En dan te bedenken dat die jongen echt iets van een autistische stoornis moet hebben....Hij voelde zich altijd anders dan anderen, maakt moeilijk oogcontact (bekijk zijn interviews), maakt een onzekere indruk, docenten dachten dat hij achterlijk was toen hij kind was, als kind wiebelde hij heen en weer als hij muziek hoorde (wat autisten vaak doen), als kind was hij verlegen, hij had als kind weinig vrienden, en zo zijn er nog meer van die dingen...Zijn moeder zegt dat hij manisch depressief is...Ik denk zelf dat hij iets van een autistische stoornis heeft, en dat hij hier ook bewust van is (rainman fascinatie)..En hij krijgt de laatste tijd professionele hulp, als je ziet hoe hij groeit en veranderd de laatste tijd. Iets wat hij ook heeft toegegeven, 1x in de week praat hij met een rehab counselor...

[youtube]gOMhN-hfMtY&feature=related[/youtube]
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
ragnarok zei:
Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...
Klik om te vergroten...
Vind je recovery niet goed? Hoe vind je seduction, youre never over, no love, 25 to life, space bound, Cold Wind Blows, Almost Famous, Untitled....Dan? Ik vind zijn comeback serieus geweldig om mee te maken. Een Em die aan zichzelf werkt, van de coke, drank en pillen afblijft, en open is over zijn worstelingen :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
jcutter zei:
1x in de week praat hij met een rehab counselor...
Klik om te vergroten...
Maar hoe kom je er ooit overheen, wanneer je alles hebt dat er te hebben valt en nog steeds meer wilt?
Klik om te vergroten...
Hij wilt respect. Denk zelf dat hij getraumatiseerd is door het één en ander, en daardoor wil dat het publiek voor hem bidden gaat xD Nou ik aanbid deze kleine doorzetten :hearteyes:

Ik heb hem in 2005 trouwens live zien optreden :grin: Was geweldig.

En ik ben nu bezig met zijn boek, The way i am...
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#18
jcutter zei:
ragnarok zei:
Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...
Klik om te vergroten...
Vind je recovery niet goed?
Klik om te vergroten...

Nee, het rauwe, harde, genadeloze, maar vooral het verrassende was er af, ik wil boosheid, geen zelfmedelijden.
Mijn muzieksmaak is ook wel veranderd, ik hou niet meer van het grootste gedeelte van de negermuziek, dat draagt uiteraard ook zijn steentje bij.Maar met een goed album had hij mij wel kunnen pakken, en dit pakte me dus gewoon totaal niet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik snap precies wat je bedoelt. Nummers zoals: "kim", "words are weapons", "dead wrong", "low, down and dirty", en meer van dat soort nummers, dat bevalt je dus meer :grin: Ik deel je mening :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
"my fault" xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."