Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed dat ik een belg ben... :hearteyes:
is wel nog redelijk ver, ongeveer 1u30mins met de trein :tongueout:
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://soundcloud.com/jokkum/jevoudraisunpetitpeuxdeladubstep-vol-001
Ik heb een mixje van een uur gemaakt, niet echt met keiharde tracks waar de meeste mensen van dit forum van houden. Naar het einde toe wel een paar raggertjes, maar ook niet het hardste van het hardste ofzo. Anyway, zoals er bij staat is dit pas mix nr 1 dus feedback enzo hoor ik graag, kan er alleen maar beter van worden :) (en yeah die overgang rond de 33 minuten is wel om te janken, maar ik had geen zin om alleen om die reden compleet opnieuw te beginnen:tongueout:)
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
Walldac zei:
Maar ik noem mijzelf ook nie echt een DJ ofzo, ik ben veel bezig met muziek
Klik om te vergroten...

Genoeg reden om te draaien toch? Digitaal of niet...

Walldac zei:
zit vaak hele nachten te zoeken naar goede tracks
Klik om te vergroten...

lol :tearsofjoy:

Walldac zei:
nu heb ik tog een vrij volle Itunes Bibliotheek en ik wou de beste DnB/Dubstep delen met andere mensen.
Klik om te vergroten...

Weer een reden om te leren draaien dacht ik zo.
Klik om te vergroten...

en u punt is ?
Dat ge op elke zin die ik schrijf commentaar kunt geve ?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nummers achter elkaar plakken is gewoon zinloos. Dan kan je net zo goed in een danscafe voor 16 jarige gaan draaien.

Wordt een dj en leer draaien, mix de nummers goed in elkaar. De mensen zitten niet te wachten op achter elkaar geplakte nummers(Blu's post is een goed voorbeeld).
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Nummers achter elkaar plakken is gewoon zinloos. Dan kan je net zo goed in een danscafe voor 16 jarige gaan draaien.

Wordt een dj en leer draaien, mix de nummers goed in elkaar. De mensen zitten niet te wachten op achter elkaar geplakte nummers(Blu's post is een goed voorbeeld).
Klik om te vergroten...

Ja ik kan je geen ongelijk geven, ik kan wel wat mixen, maar kben een beetje te haastig geweest om een Podcast te maken.
Bedankt voor de reactie, altijd goed om eens te horen wat anderen er van vinden.
Ik ga de Podcast dan ook van het internet halen en er wat meer tijd en werk in steken.
Ga binnekort toch op een (kleine/niet professionele) internetradio van m'n neef draaien.
Daar ga ik zowiezo niet voor mixen, maar ik zorg dat er 1 keer in de week wat DnB en Dubstep gedraaid word.

PS: Wat is Blu's post ?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
blu zei:
Lol je hebt al die nummers niet eens aan elkaar gemixed, gewoon achter elkaar afgespeeld en tussendoor wat onzin geluld.

Die muziek is op zich wel oké, maar jouw hele concept slaat nergens op.

Sorry man!
Klik om te vergroten...

Dat is mijn post.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Recht voor z'n raap rap zo gaat het :rock:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
wobble zei:
Recht voor z'n raap rap zo gaat het :rock:
Klik om te vergroten...

VOOR WIE ZICH IN HET NACHTLEVEN STORT ZONDER VASTE SLAAPPLEK
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
blu zei:
wobble zei:
Recht voor z'n raap rap zo gaat het :rock:
Klik om te vergroten...

VOOR WIE ZICH IN HET NACHTLEVEN STORT ZONDER VASTE SLAAPPLEK
Klik om te vergroten...
Ja ik ga hard, harder dan vlammen en de praxis, honderd duizend watt woofer in je kofferbak!
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://www.youtube.com/watch?v=lLL3ozepm1s
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat shit van statix :rock:



U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
blu zei:
wobble zei:
Recht voor z'n raap rap zo gaat het :rock:
Klik om te vergroten...

VOOR WIE ZICH IN HET NACHTLEVEN STORT ZONDER VASTE SLAAPPLEK
Klik om te vergroten...
Ja ik ga hard, harder dan vlammen en de praxis, honderd duizend watt woofer in je kofferbak!
Klik om te vergroten...

Die track heeft toch niets met dubstep te maken ?
Wil niet beginne zeiken ofzo

Dit is toch zeker en vast NL rap
en geen Dubstep, want je hoort, ruikt, voelt, proeft en ziet het verschil :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
:tearsofjoy:
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#14
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
blu zei:
wobble zei:
Recht voor z'n raap rap zo gaat het :rock:
Klik om te vergroten...

VOOR WIE ZICH IN HET NACHTLEVEN STORT ZONDER VASTE SLAAPPLEK
Klik om te vergroten...
Ja ik ga hard, harder dan vlammen en de praxis, honderd duizend watt woofer in je kofferbak!
Klik om te vergroten...

harder dan Flamman en Abraxas*

Noobie, learn2opgezwolle
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
DOOR DIT NUMMER VOEL IK ME STOER :rock:
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#17
chille Drum & Bass track

In het geval ge hem wil downloaden :
http://soundcloud.com/wall_dac/build-my ... n/download (Directe downloadlink)
Geniet van deze chille sound :)

U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#18
[youtube]Tzmef3bkJ-8[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
^wat een knakworst xD


Een heuze clip van borgore ;D
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#20
Walldac waar de fuck ben jij allemaal mee bezig?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."