Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPinkpop en drugs

Pinkpop en drugs

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dikkebaap98Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mede recreatievelingen (en niet recreatievelingen :wave: ),

Ik ga dit jaar met een goede vriend en mijn vader naar de (al relatief snel) aankomende editie van Pinkpop 2016. Uiteraard staat er een mooi programma voor het verschiet, waarbij ik denk ik (weet het haast wel zeker) het een en ander middel tot me nemen. Ben van plan een pilletje (MDMA) te nemen op de vrijdagavond, omdat Rammstein :rock: :rockband: (weet ik uit ervaring) veel te hard is om op te spacen onder het genot van een pilletje. Of gewoon aan de zuip bij Rammstein, is ook leuk want ik drink like nooit. Voor de rest blijft het lekker bij de constante mindfulness-training der wietjes roken :stoned: en heel misschien zou ik nog een halfje (en misschien hele) 2-CB willen doen op de zaterdagavond om lekker lichtjes te trippen op de muziek van Red Hot Chili Peppers.

Daarop resteert er natuurlijk nog een paar vraagjes richting mede fora gebruikers:
In hoeverre is het een potentieel plan om bovengenoemde drugs (cannabis, XTC, 2-CB) binnenin het terrein van Pinkpop te krijgen? Daarmee bedoel ik eigenlijk: Zijn er drugshonden bij pinkpop of een groot algemeen risico om bij Pinkpop gebusted te worden met hard drugs of wietjes?

tips en tricks zijn altijd welkom :mrgreen:

evt. handige info om een beeld te schetsen van de toekomstige situatie:
-ik ben 17 jaar, maar lijk op iemand van 15/16;
-mijn vader gaat mee (anti harddrugs en neutraal tegenover cannabis);
-een vriend die meegaat die ook 17 is, maar lijkt 20+ of zelfs meer;
-we overnachten niet op de camping
-we hebben dagkaarten voor vrijdag en zaterdag;
-heb zelf bijna geen ervaring met xtc gebruik en 2cb gebruik in een groot publiek, wel al voldoende ervaring met gebruiken op rustige plekken, zoals 's nachts buiten rondwandelen of op bed liggen spacen met muziek (ik heb 10-15 keer xtc gebruikt en 2 keer 2cb).
-ik ben een dagelijkse blower.

alvast bedankt voor een eventuele reactie :rock: :wave: :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent 17 en je hebt al 10 a 15 keer xtc gebruikt? Dan zou ik als ik jou was de komende jaren helemaal geen drugs meer gebruiken. Je hebt je hersenen al behoorlijk gefrituurd! :openmouth:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugshonden zijn er in ieder geval niet. Als je sowieso de 2cb en XTC wil nemen zou ik XTC de laatste dag doen i.v.m flink naar de klote zijn de volgende dag.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dunnetjess33 zei:
Je bent 17 en je hebt al 10 a 15 keer xtc gebruikt? Dan zou ik als ik jou was de komende jaren helemaal geen drugs meer gebruiken. Je hebt je hersenen al behoorlijk gefrituurd! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dagelijks blowen begin je ook wel erg vroeg mee. Ook niet aan te raden.

Je gaat niet op de camping, dagkaarten, je vader mee....
Ik zou gewoon thuis blijven denk ik of gezellig samen met je vader 3-4 biertjes drinken.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je pa weet zeker helemaal niet dat je MDMA of 2CB wilt gaan gebruiken. het lijkt me best moeilijk dat te verbergen. Weet je zeker dat je dat onder je vaders neus wilt doen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lang verhaal kort: Dom idee. Niet doen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Je gaat niet op de camping, dagkaarten, je vader mee....
Ik zou gewoon thuis blijven denk ik of gezellig samen met je vader 3-4 biertjes drinken.
Klik om te vergroten...

Het geinige is, dat TO nog te jong is om in het openbaar te mogen drinken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."