Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk zoek een feestje !!

Ik zoek een feestje !!

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jos Bouma zei:
Thuishaven en Marktkantine zijn mijn (onze) favorieten, top lokaties.
Klik om te vergroten...

Al vaak thuishaven geweest, echt een thuis haven. Heerlijk.

Nog nooit marktkantine geweest helaas. Stond wel op me wens lijstje haha.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi lieve mensen

Om de zoveel tijd ga k even lekker los met xtc, dit doe ik het liefst op een technofeest/festival.

Waar gaan jullie zoal heen? Wat raad je aan?

:musicalnotes::twohearts:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken ze allemaal niet, ik ga alleen naar buiten feestjes maar de laatste klinkt het leukst! Mystic winter garden. Klinkt zo knus, gezellig, mooi.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb geen ervaring met xtc op feestjes (nog) dus ik ken ze niet maar wil dat in de toekomst wel een keer meemaken, xtc op zo'n gaaf feest! Ik zou persoonlijk kiezen voor een trance evenement (zoals Transmission ofzo) maar techno is ook wel supergaaf op xtc thuis al, laat staan bij zoiets groots! :hearteyes:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Heb geen ervaring met xtc op feestjes (nog) dus ik ken ze niet maar wil dat in de toekomst wel een keer meemaken, xtc op zo'n gaaf feest! Ik zou persoonlijk kiezen voor een trance evenement (zoals Transmission ofzo) maar techno is ook wel supergaaf op xtc thuis al, laat staan bij zoiets groots! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Alleen nog maar op techno feestjes gedaan, de muziek is zo heerlijk en zoveel mensen gebruiken druggs dat je eigenlijk met iedereen vrienden bent. De sfeer is fantastisch!
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik ken ze allemaal niet, ik ga alleen naar buiten feestjes maar de laatste klinkt het leukst! Mystic winter garden. Klinkt zo knus, gezellig, mooi.
Klik om te vergroten...

Snap ik, vind ik zelf ook mooier maar indoor is toch ook wel knussig maar in de zomer zijn deze feestjes wel buiten :) Alleen nog nooit outdoor xtc gebruikt :0 Maar gaat deze zomer sws goedkomen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sannetje zei:
Snap ik, vind ik zelf ook mooier maar indoor is toch ook wel knussig maar in de zomer zijn deze feestjes wel buiten :) Alleen nog nooit outdoor xtc gebruikt :0 Maar gaat deze zomer sws goedkomen!
Klik om te vergroten...
Buiten is mooi :hearteyes:. Zo wijds, open, vrij, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Je zal het vast leuk vinden!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan het me inmiddels goed voorstellen ja. Aan begin dacht ik van; nah, daar ben ik te oud voor. Maar omdat zoveel mensen inmiddels hetzelfde zeggen ga ik het echt een keer doen.
Ik heb een vrij mooie geluidsinstallatie met subwoofer aan mijn pc, en als ik dat al flink hard zet met een dik trancenummer op xtc dan zweef ik al, dus dat zal wel 100x zo intens zijn! :grimacing::hearteyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soenda is erg leuk! :)

En voor een festival ben je nooit te oud! :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
die housefeestjes heb ik wel gehad, mijn eerste was in 1990.

doe mij maar gewone muziek festivals en soms zo'n oldschool housefeestje waar je alleen maar ouwe lullen ziet zoals ikzelf ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."