Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik meerdaags festival

Gebruik meerdaags festival

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!

Aanstaande donderdag avond tot en met maandag ochtend ga ik voor het eerst naar een meerdaags festival (dekmantel).

Ik heb al ongeveer 10/15 keer xtc en coke/speed gebruikt, maar altijd tijdens een feest of eendaags festival, nu wil ik dit weekend het zo leuk mogelijk hebben zonder mezelf te erg naar de tering te werken en mn hersens te frituren.

En m’n vraag is eigenlijk, hoe gebruiken mensen op een meerdaags festival?

Ik zat er zelf aan te denken om vrijdag te drinken en hopelijk van de sos/pep af te blijven, zaterdag aan de pep of sos en dan zondag aan de xtc, en in de tent afsluiten met een beetje keta.

Hoe doen jullie dit? Tips? Thanks!
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf ook geen ervaring met meerdaags festival

Ps: welk festival ga je?
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt opzich prima toch.
Je hoeft niet elke dag naar de "klote".
Ik persoonlijk zou zelf dan de vrijdag niet drinken. Maar ben niet zo van de alcohol.

Ik heb een 3 daags festival gehad.
Dag 1 en 2 heb ik 2cb gedaan en dag 3 xtc.
Volgende keer doe ik maar 1 dag 2cb. Mijn tolerantie was al te hoog waardoor ik op dag 2 niet het fijne van de 2cb had.

Ik denk dat ik zelf volgende keer ga voor
Dag 1: 2cb
Dag 2: nuchter
Dag 3: xtc

100% laatste dag x. Iedereen, echt iedereen zat aan de x die dag! Drukste dag ook. Mooie afsluiter. Geen spijt van gehad :)

Ik heb overigens alle dagen overdag nuchter doorgebracht. Drugs in de avond pas gepakt.
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Krullen zei:
Zelf ook geen ervaring met meerdaags festival

Ps: welk festival ga je?
Klik om te vergroten...


Dekmantel!
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rosie zei:
Klinkt opzich prima toch.
Je hoeft niet elke dag naar de "klote".
Ik persoonlijk zou zelf dan de vrijdag niet drinken. Maar ben niet zo van de alcohol.

Ik heb een 3 daags festival gehad.
Dag 1 en 2 heb ik 2cb gedaan en dag 3 xtc.
Volgende keer doe ik maar 1 dag 2cb. Mijn tolerantie was al te hoog waardoor ik op dag 2 niet het fijne van de 2cb had.

Ik denk dat ik zelf volgende keer ga voor
Dag 1: 2cb
Dag 2: nuchter
Dag 3: xtc

100% laatste dag x. Iedereen, echt iedereen zat aan de x die dag! Drukste dag ook. Mooie afsluiter. Geen spijt van gehad :)

Ik heb overigens alle dagen overdag nuchter doorgebracht. Drugs in de avond pas gepakt.
Klik om te vergroten...


Thanks! Was inderdaad ook mijn plan om pas rond 5/6 aan de drugs te gaan. Ik hoor dus van sommige dat je dus sws laatste dag x moet nemen, anderen zeggen weer dat ze het afraden omdat iedereen dan al verrot is. Welk festival was je?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, ik ben nooit gepland naar een meerdaags festival gegaan, maar soms weleens naar een tekno feest in zo'n kraakloods gegaan op vrijdag en dat het ineens zondagavond was.

Ik begon meestal met wat alcohol en M op de vrijdag, dan in de ochtend LSD, in de avond wat K en om door te kunnen trekken over op de pep. Eenmaal thuis flink wat wiet, want tja er moest ook nog geslapen worden om maandag weer te kunnen werken.

Deze combo was toen ideaal, zou het nu niet meer kunnen. Ik zou nu kiezen voor M, dan slapen, daarna LSD en slapen. Misschien beetje pep in de ochtend voor de laatste dag.
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natadm zei:
Hmm, ik ben nooit gepland naar een meerdaags festival gegaan, maar soms weleens op een tekno feest in zo'n kraakloods gegaan op vrijdag en dat het ineens zondagavond was.

Ik begon meestal met wat alcohol en M op de vrijdag, dan in de ochtend LSD, in de avond wat K en om door te kunnen trekken over op de pep. Eenmaal thuis flink wat wiet, want tja er moest ook nog geslapen worden om maandag weer te kunnen werken.

Deze combo was toen ideaal, zou het nu niet meer kunnen. Ik zou nu kiezen voor M, dan slapen, daarna LSD en slapen. Misschien beetje pep in de ochtend voor de laatste dag.
Klik om te vergroten...


Thanks! LSD ben ik denk ik nog niet klaar voor
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan lekker de drugs doen waar je wel ervaren mee bent. En probeer toch wat te slapen tussendoor en goed te eten en drinken, dit scheelt de helft in de opdonder.

Ik zou zelf geen pep doen op zaterdag als ik zondag nog X gepland heb. Simpelweg omdat ik niet slaap op pep en dan niet lekker de X in ga. En idd, iedereen is de laatste dag verrot...
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik Heb er niks van gemerkt dat iedereen verrot was hoor.
Ik was op Liquicity. Drum & Bass festival.

Kan best zijn dat het overal anders is.
Ik heb toen gekozen voor de zondag, omdat ik de vorige keer met mdma een dag later al helemaal naar de klote was en al een dip had.
Had geen zin in een dip op festival. Uiteindelijk geen dip gehad. En achteraf was het de beste dag ook nog :)

Heb alle 3 de dagen redelijk goed geslapen.
De drugs waren ook al ver uitgewerkt tegen de tijd dat ik naar bed ging
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natadm zei:
Dan lekker de drugs doen waar je wel ervaren mee bent. En probeer toch wat te slapen tussendoor en goed te eten en drinken, dit scheelt de helft in de opdonder.

Ik zou zelf geen pep doen op zaterdag als ik zondag nog X gepland heb. Simpelweg omdat ik niet slaap op pep en dan niet lekker de X in ga. En idd, iedereen is de laatste dag verrot...
Klik om te vergroten...


Goed punt van de pep, dat word sos zaterdag denk ik. Thanks! Het festival gaat ‘s nachts niet door dus denk dat het slapen wel goed komt, tenzij het te gezellig op de camping is :)
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rosie zei:
Ik Heb er niks van gemerkt dat iedereen verrot was hoor.
Ik was op Liquicity. Drum & Bass festival.

Kan best zijn dat het overal anders is.
Ik heb toen gekozen voor de zondag, omdat ik de vorige keer met mdma een dag later al helemaal naar de klote was en al een dip had.
Had geen zin in een dip op festival. Uiteindelijk geen dip gehad. En achteraf was het de beste dag ook nog :)

Heb alle 3 de dagen redelijk goed geslapen.
De drugs waren ook al ver uitgewerkt tegen de tijd dat ik naar bed ging
Klik om te vergroten...


Ik denk dat ik ook voor de zondag ga, hoe gaat het er aan toe op de camping? Ging het feestje daar nog door?
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee. Het was vrij rustig op de camping.
Had wel oordopjes in. En we zaten ook nog vrij dicht bij de ingang van het festival.

Maar dat zal niet op elk festival zijn!
Ik was juist verbaasd hoe netjes iedereen was :hearteyes:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mdmja zei:
Goed punt van de pep, dat word sos zaterdag denk ik. Thanks! Het festival gaat ‘s nachts niet door dus denk dat het slapen wel goed komt, tenzij het te gezellig op de camping is :)
Klik om te vergroten...

Ohja, dat vergeet ik altijd, dat er ook georganiseerde festivals zijn met slaapplaatsen.
Mijn feestjes waren kale afgelegen loodsen met een soundsystem waar mensen in lagen te slapen :grin:

Have fun!
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natadm zei:
Ohja, dat vergeet ik altijd, dat er ook georganiseerde festivals zijn met slaapplaatsen.
Mijn feestjes waren kale afgelegen loodsen met een soundsystem waar mensen in lagen te slapen :grin:

Have fun!
Klik om te vergroten...

Lijkt me super vet om dat eens mee te maken, rn bedankt, gaat goedkomen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."