Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendin

Vriendin

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om het kort te houden voor haar.
Bij het begin van het hek staat altijd iemand die de jonkies eruit pikt en ze om ID vraagt.
Dus ik zou niet gaan want dan sta je daar.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zou balen zijn als er een paar niet mee naar binnen kunnen omdat de minderjarige naar huis moet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zelf , en zie niet perse jong uit. Lang, breed en baard en zelfs mij vragen ze nog wel eens om id. Bij sommige festivals/clubs is het beleid om iedereen te vragen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Haha, ik dacht dat jij een vrouw was!
Klik om te vergroten...
Noem je me nou verwijfd? 😆
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Ik ben zelf , en zie niet perse jong uit. Lang, breed en baard en zelfs mij vragen ze nog wel eens om id. Bij sommige festivals/clubs is het beleid om iedereen te vragen.
Klik om te vergroten...
Haha, ik dacht dat jij een vrouw was!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk bij thuishaven, zodra je bij het fouilleren aankomt, dat ze best goed kijken naar de mensen. Er wordt regelmatig om een ID gevraagd, zeker als je er jong uitziet. Mijn vriendin van 21 wordt zo goed als elke keer om haar ID gevraagd.
A
Anna.ALid
01-01-2024, 00:00
#7
Oké, heel erg bedankt! We gaan haar kaartje verkopen. Bedankt voor alle tips
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleine toevoeging. Ik ben gister bij thuishaven geweest (mystic garden) en ze waren heel streng. Iedereen moest zijn/haar ID tonen, ook al was je boven de 30/40 maakt niet uit. Geen ID was geen toegang.
A
Anna.ALid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo!
Ik ga binnen kort (over 2 maanden) naar thuishaven. Eerste keer. We gaan met een erg grote groep alleen is een vriendinnetje van ons NET niet 18. Voor de rest is iedereen wel 18. Controleren ze streng op ID bij thuishaven?
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anna.A zei:
Hallo!
Ik ga binnen kort (over 2 maanden) naar thuishaven. Eerste keer. We gaan met een erg grote groep alleen is een vriendinnetje van ons NET niet 18. Voor de rest is iedereen wel 18. Controleren ze streng op ID bij thuishaven?
Klik om te vergroten...
Echt iedereen die er niet uitziet als 25/30 wordt gecontroleerd
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zonder grappen dit is echt zo, bijna iedereen wordt gecontroleerd
A
Anna.ALid
01-01-2024, 00:00
#12
Krullen zei:
Zonder grappen dit is echt zo, bijna iedereen wordt gecontroleerd
Klik om te vergroten...
En hoe goed controleren ze?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor het feest opgebouwd word je vriendin begraven.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anna.A zei:
En hoe goed controleren ze?
Klik om te vergroten...
Blind?
A
Anna.ALid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Blind?
Klik om te vergroten...
Nee maar, kijken ze even een goede seconde of bekijken ze alles heel precies?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Id controle ze komt niet binnen..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Anna.A zei:
Nee maar, kijken ze even een goede seconde of bekijken ze alles heel precies?
Klik om te vergroten...
Bij jonge mensen kijken ze goed. Er staat een boete op als ze gecontroleerd worden volgens mij. Zou het risico niet nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."