Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké, heel erg bedankt! We gaan haar kaartje verkopen. Bedankt voor alle tips"
"Hallo! Ik ga binnen kort (over 2 maanden) naar thuishaven. Eerste keer. We gaan met een erg grote groep alleen is een vriendinnetje van ons NET niet 18. Voor de rest is iedereen wel 18. Controleren ze streng op ID bij thuishaven?"
"Krullen zei: Zonder grappen dit is echt zo, bijna iedereen wordt gecontroleerd Klik om te vergroten... En hoe goed controleren ze?"
"benzzzy zei: Blind? Klik om te vergroten... Nee maar, kijken ze even een goede seconde of bekijken ze alles heel precies?"