Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaat oud-nieuw ontploffen?

Gaat oud-nieuw ontploffen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zijn jullie plannen voor oud-nieuwjaarsavond binnenkort in deze corona-tijden?

Uiteraard gaat het virus er nog zijn en gaat clubben/feesten dan - jammer genoeg - nog niet mogen.
Maar hoe gaat dit tijdens oud-nieuw gaan dan?

Sowiesooooo dat er nog steeds extreem veel mensen gaan samenkomen, zelfs op publieke pleinen, en volop gaan feesten.
Gaan ze dan extra politie inzetten om die mensen weg te jagen? Wat gaat dat geven, rellen? Hoe gaan ze dit preventief oplossen?

Volgens mij gaat de boel dan ontploffen en gaan er allemaal dingen (zoals rellen) gebeuren omdat mensen de maatregelen beu zijn en er op die avond een hoop zatte mensen bij elkaar zijn.

En wat zijn jullie van plan? Thuis zitten? Klein houden met wat kameraden? Of echt een kapot dik feest geven?
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja nu je het zo zegt zou het nog wel eens flink uit de hand kunnen lopen, zeker omdat grote vuurwerkshows moeilijker worden omdat je afstand moet houden en er niet veel mensen kunnen komen. Dan gaan er meer mensen met illegale zooi kloten op straat. Denk dat ik het klein houd met wat vrienden, en wat zijn jouw plannen?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga een free party'ke gooien Antwerpen stadspark, sebiet Facebook eventje aanmaken.
Neenee :wink:

Ik heb momenteel nog geen plannen, ik denk ook klein houden met wat maten.

Dan gaan er meer mensen met illegale zooi kloten op straat.
Klik om te vergroten...

Dit is iets waar ik nog niet aan gedacht had. Inderdaad ook waar. Gaan heel veel gewonden vallen en misschien zelfs kleine brandjes.
Hopelijk gaan er geen rel-groepen door de straten om ramen van winkels in te slaan, te plunderen, en vollebak ongecontroleerd vuurwerk te gooien.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Yo

Het is 26 sept

Doe rustaaaagh
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Yo

Het is 26 sept

Doe rustaaaagh
Klik om te vergroten...

Time flies when having fun. :wink:
Voor je t weet 31 dec.

En ik vroeg het me op dit moment gewoon af dus deelde mijn gedachten gewoon even.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
Time flies when having fun. :wink:
Voor je t weet 31 dec.

En ik vroeg het me op dit moment gewoon af dus deelde mijn gedachten gewoon even.
Klik om te vergroten...

Ja, ga lekkah je gang natuurlijk!
Vind het wat vroeg.

OT: traditioneel met onze vrienden en hun kinderen. Tasje vuurwerk voor in de achtertuin. Paar flessen goede champagne. Spelletjes doen. Eten.

01.01: Niet uitslapen omdat de kinderen al wakker zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
traditioneel met onze vrienden en hun kinderen. Tasje vuurwerk voor in de achtertuin. Paar flessen goede champagne. Spelletjes doen. Eten.

01.01: Niet uitslapen omdat de kinderen al wakker zijn.
Klik om te vergroten...

Planning is hier volledig hetzelfde ^^ .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."