#1
Wat zijn jullie plannen voor oud-nieuwjaarsavond binnenkort in deze corona-tijden?
Uiteraard gaat het virus er nog zijn en gaat clubben/feesten dan - jammer genoeg - nog niet mogen.
Maar hoe gaat dit tijdens oud-nieuw gaan dan?
Sowiesooooo dat er nog steeds extreem veel mensen gaan samenkomen, zelfs op publieke pleinen, en volop gaan feesten.
Gaan ze dan extra politie inzetten om die mensen weg te jagen? Wat gaat dat geven, rellen? Hoe gaan ze dit preventief oplossen?
Volgens mij gaat de boel dan ontploffen en gaan er allemaal dingen (zoals rellen) gebeuren omdat mensen de maatregelen beu zijn en er op die avond een hoop zatte mensen bij elkaar zijn.
En wat zijn jullie van plan? Thuis zitten? Klein houden met wat kameraden? Of echt een kapot dik feest geven?
Uiteraard gaat het virus er nog zijn en gaat clubben/feesten dan - jammer genoeg - nog niet mogen.
Maar hoe gaat dit tijdens oud-nieuw gaan dan?
Sowiesooooo dat er nog steeds extreem veel mensen gaan samenkomen, zelfs op publieke pleinen, en volop gaan feesten.
Gaan ze dan extra politie inzetten om die mensen weg te jagen? Wat gaat dat geven, rellen? Hoe gaan ze dit preventief oplossen?
Volgens mij gaat de boel dan ontploffen en gaan er allemaal dingen (zoals rellen) gebeuren omdat mensen de maatregelen beu zijn en er op die avond een hoop zatte mensen bij elkaar zijn.
En wat zijn jullie van plan? Thuis zitten? Klein houden met wat kameraden? Of echt een kapot dik feest geven?