Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, De laatste tijd ben ik een steeds grotere van geworden van het muzieklabel Afterlife. Hierin vallen artiesten zoals oa. Tale of Us, Kevin de Vries, VNTM, Mind Against en Innellea onder. Deze draaien voornamelijk diepgaande techhouse muziek. Jullie herkennen vast wel de filmpjes met t hangende poppetje ondersteboven. Nu ben ik benieuwd of er hier gebruikers zijn die regelmatig naar festivals of feestjes gaan van hen, en/of welke drugs jullie hierbij gebruiken om lekker op te gaan. Awakenings organiseert jaarlijks tijdens ADE het Awakenings x Afterlife evenement in de gashouder, is hier toevallig iemand geweest en hoe zijn die ervaringen van jullie met t evenement/drugsgebruik met dit specifieke muziekgenre! Ik hoor het graag!"
"Dag vrienden! Zeker al aan de vroege kant met vragen over ADE, maar wel mezelf een beetje aan het oriënteren over welke feesten ik wil/ga pakken. Vast staat dat ik sowieso woensdag op donderdag Verknipt zal gaan, vrijdag op zaterdag Awakenings Afterlife & Zondag overdag naar Elrow. Nu word het wel mn eerste keer dat ik naar zoveel feesten ga in één week. Zelf had ik advies nodig over welke drugs te gebruiken. Ik wou zelf namelijk op vrijdag sowieso aan de X gaan, en woensdag en zondag twijfelde ik nog over. Wellicht wou ik woensdag aan de Speed en zondag weer aan de X. Meestal combineer ik X met Miauw. Zijn hier nog meer gebruikers die ervaring hebben met meerdere gebruik feesten in 1 week of binnen 48 uur die hier ervaring mee hebben ?"