Had toch wel gehoopt dat dit topic meer van de grond was gekomen.
Heb jij geluk dat ik me de tandjes verveel in de oto.
Ik maak nooit playlists want
1. Daar moet je heel georganiseerd voor zijn en volhouden en lang mee bezig zijn en
2. Ik heb een heel uitlopende muzieksmaak. Vooral een rock/indierock meisje, nederhop, funk, indiesoul, maar ook steeds meer (psychedelic) techno en een hele hoop andere sjit. Ik ben niet zo weg van r&b, (heel rauwe) rap en top40/dance, maar verder staat er bij mij van alles wat tussen.
Ik houd van muziek, maar van alle muziek dus vond het vaak niet belangrijk genoeg hier moeite in te stoppen. Nu heb ik een triplijst gemaakt met muziek waar ik zelf graag op space - een triplijstje. Dus niet per se alleen heel psychedelische nummers, maar ook nummers waar ik gewoon helemaal op wegdroom. Ik kan met een klein wietje en mn koptelefoon al heeeeeelemaal wegtrippen met die lijst. Polo & pan was dit jaar met uitstek favoriet hierin. De lijst duurt 5 uur en 34 minuten. Ik heb alleen geen volwaardige trip meer gehad sindsdien dus hem nog niet op een tripdosis lsd of truffels geprobeerd hehehe...
Ook heb ik een electronische lijst gemaakt omdat deze nummers wel echt een beetje wierd zijn om random op te komen (meestal speel ik tijdens werk gewoon mn "gelikete nummers" af en sinds ik
@MaddMonkey en
@Σανσα ken staan er ook wat ehhh - hardere stijlen in). Deze is 3 uur en 5 minuten en polo & pan is ook hier overgerepresenteerd😅 Maar de muziekstylen hierin zijn heul divers nog haha.
Spotify wrapped told me:
