#1
Vanavond naar Full Colour innercircle en ik twijfel of ik wat ga nemen (Xtc) vanwege diverse reden .
Een daarvan is het vervoer er naar toe en de andere is dat ik slechts 2 maanden geleden wat genomen heb.
Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen die nuchter op een feest rond stapten terwijl velen wel wat gebruikt hadden.
Houd niet zo veel meer van aan de alcohol gaan dus zal er dan als een nuchter Klaas rond stappen en dat vooruitzicht vind ik iets minder...en mocht ik wat nemen dan was ik zo wie zo al van plan om eenmalig op 1/2 dosis te gaan van wat ik mag hebben onder het motto" minder is meer" en ik zou dan uit komen op 50 a 70 mg.
Wat zijn de ervaringen?
Een daarvan is het vervoer er naar toe en de andere is dat ik slechts 2 maanden geleden wat genomen heb.
Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen die nuchter op een feest rond stapten terwijl velen wel wat gebruikt hadden.
Houd niet zo veel meer van aan de alcohol gaan dus zal er dan als een nuchter Klaas rond stappen en dat vooruitzicht vind ik iets minder...en mocht ik wat nemen dan was ik zo wie zo al van plan om eenmalig op 1/2 dosis te gaan van wat ik mag hebben onder het motto" minder is meer" en ik zou dan uit komen op 50 a 70 mg.
Wat zijn de ervaringen?