Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiets gebruiken op een feestje waar velen wel snoepen

Niets gebruiken op een feestje waar velen wel snoepen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanavond naar Full Colour innercircle en ik twijfel of ik wat ga nemen (Xtc) vanwege diverse reden .
Een daarvan is het vervoer er naar toe en de andere is dat ik slechts 2 maanden geleden wat genomen heb.
Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen die nuchter op een feest rond stapten terwijl velen wel wat gebruikt hadden.
Houd niet zo veel meer van aan de alcohol gaan dus zal er dan als een nuchter Klaas rond stappen en dat vooruitzicht vind ik iets minder...en mocht ik wat nemen dan was ik zo wie zo al van plan om eenmalig op 1/2 dosis te gaan van wat ik mag hebben onder het motto" minder is meer" en ik zou dan uit komen op 50 a 70 mg.
Wat zijn de ervaringen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap je twijfel.
Halve dosering is geen oplossing.
Zo werkt serotonine afgifte niet.

Een keertje na 2 maanden mag een keer. Volgende pauze wel weer lang genoeg dan.

Of speed nemen al dan niet in combinatie met Phenibut, doe ik wel eens in zo’n geval.

Nuchter kan zeker, vooral als je van de muziek houdt. Micro dosering 1p-lsd kun je ook nog overwegen, bijvoorbeeld 20mcg.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan me wel vinden in je twijfels. Afgelopen keer op Nightmare was ik de BOB en dus nuchter op een paar biertjes na.
Dat is toch anders maar niet minder genieten. De muziek was zo overweldigend dat ik echt geweldig genoten heb.
Niet in de laatste plaats vanwege mijn gezelschap wat ook een verschil maakt.
Dus mijn advies als je nuchter wil blijven is: zoek de leuke feestgangers op en maak zo je feestje nog leuker.
Have fun!
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als het muziek is die je leuk vindt en je weet wat je qua sfeer ongeveer kan verwachten vind ik het (bijna) net zo leuk.
inderdaad wat natozlato zegt genieten van anderen die uit hun dak zijn, die heerlijke gesprekken met hoe blij ze met je zijn als vriend. En dan later als bob iedereen veilig thuis brengen, en wanneer ik thuis ben meteen in slaap kunnen vallen.

Ja als vervoer een ding is bob ik eigenlijk altijd en vind dat goed te doen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geniet dan altijd van de mensen die waus zijn. Ik vind het leuk om ze te observeren en geniet mee : )
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Ik geniet dan altijd van de mensen die waus zijn. Ik vind het leuk om ze te observeren en geniet mee : )
Klik om te vergroten...
Ik kan daar onwijs van genieten haha. Heb dan echt niks nodig ga gwn mee in hun sfeer
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ulixes zei:
Ik kan daar onwijs van genieten haha. Heb dan echt niks nodig ga gwn mee in hun sfeer
Klik om te vergroten...
Daar neig ik nu ook heel erg naar dat meegaan in hun sfeer en daar komt bij dat ik een micro doserings kuur met truffel doe . Die truffels zorgen er bij voor dat de muziek ook lekker binnen komt, 1p-lsd werkt toch wat anders en daar heb ik ook nog aan gedacht. Ga meestal op de fiets naar de feestjes dichtbij maar met al dat water dat nu valt heb ik daar niet zo'n zin in...tis toch 20 km fietsen....dus gaan het 4 wielen worden..en dan is voor mij geen x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."